Thailand zever-topic: Aan den toog

fleurtje 14*

Ja, zondag is het zover ! ik probeer zeker zo’n insectje uit, jullie zeggen allemaal dat het lekker is, dus dat zal dan wel zo zijn. Alhoewel, dat schoteltje dat jij hebt klaargezet Dirk, dat ziet er ook niet mis uit ! En een Singhatje ga ik ook niet laten staan ginder. En weet je wat, ik zal intussen aan jullie allemaal eens denken cheer, als jullie oren tuiten weten jullie waarom ;-))

Ja ja,Fleurtje wrijft het er maar goed in ha ha ha !!:finger: ik wou juist ne waterke tracteren,bij de toog,het zal voor de andere keer zijn.

Een waterke Georges ? water is voor de vissen ! Maar de intentie is er en dat is ook al goed. Allé het volgende rondje is voor mij, we zijn hier momenteel toch niet met veel (hoop ik :mad:)

Dan zal ik meteen een whiskey bestellen,op u kosten!kan er toch vanaf nu je op reis gaat!! ha ha ha !lol2lol2 wat ben ik toch een slechte mens hé Fleurtje!!

ik heb nog nergens een prijslijst gezien maar wel ergens gelezen dat het tijdens de opening gratis drinken was dus voor het geld hoeven we het vandaag al helemaal niet te doen lol2

doe mij nog maar een lekkere koude chang

Ach Fleurtje, wrijf het er maar in hoor dat je zondag naar Thailand vertrekt
 Doet me dit keer helemaaaaaaaaaaaaaal niks
ik ga morgen over 2 weken ook al :wink:

Ook een van mijn favorieten George. Ga het regelmatig op de markt kopen, dubbele portie (50ThB)
Het is masserman Gai (= kip)
 khai = ei.
Zal nog een goeie slok van mijn chang nemen op jullie gezondheid dan nog even de woef luchten en douchen en :slapen: tot morgen ±06hr30.
hier nu 22hr00 en nog altijd 29C.
MVg Frank

Dan komt ze er goedkoop vanaf ons Fleurtje!Allee Dirk pak er ene op mijn kosten(this toch gratis vandaag)Zeg mannen en vrouwen,heb daarstraks op teletekst gezien dat er wat problemen waren in Z.v.n.em.maar gelukkig niet voor de zondag wanneer Fleurtje vertrekt.Georges slecht mens,ja ik weet het Fleurtje!!555 de whiskey stijgt naar mijne kop!

Zeg Frank iets anders in de rapte,is dat waar dat het overdag 42graden is in Mae Hong Song?tussen pot en pint gepsproken!! begin al zat te worden (spellingsfout)laat het staan

lol2 Wat dacht je, nav de foto’s
die heeft d’r spekkies wel?!lol2

Oeh lekker Fleurtje! Zondag al! Hoelang ga je? En waar ga je heen?

Even voor de anderen, Georges bijvoorbeeld, wat is die 5555 toch? Heb t nu al een paar keer voorbij zien komen ook in het “verleden”.

In Thailand betekent ‘haa’ het nummer 5.
Dus hahaha = in thai online taal 555

Hallo Esther,
Het is mijn eerste kennismaking met Thailand, dus wordt het een klassieke rondreis in groep, starten met een paar dagen Bangkok, River Kwai, Ayuthaya, Phitsanuloke, Chiang Rai en Ch Mai, drienlandenpunt en een paar dagen Phuket, alles samen 16 dagen.
Die 42 ° warmte, mag ik die ook verwachten op mijn rondreis, of is dit een grapje van onze Georges, die slechte mens (grapje Georges).
Georges, bedankt voor de tip voor mijn handtekening, nu staat ze er wel hé.

Hallo iedereen ben net terug van Kontich heb een plantje mee voor op den toog om de boel een beetje op te vrolijken , graag een singha Georges of ben jij niet van dienst?

Nee Esther is van dienst,achter den toog en voor den toog in een mooi outfit Fleurtje! ik ben al zeker 5 minuten aan het wachten op mijne whiskey,ja mannen ik denk dat fleurtje met haar hoofd al in Th zit!lol2

Ok! Dank voor de uitleg!

Alsjeblieft Georges je Whiskey!

En ik kan me Fleurtje goed voorstellen! Ga pas in oktober en denk al aan (bijna) niets anderslol2

AAaaaaahhhh
 Koffietje aub
 ik kruip straks wel achter dn toog:slapen:. Heb nog een beetje slaapkop

Grts,

Jelle

Voila, ik ben erdoor. HĂ© tof zeg al die schaaltjes op den toog! Blijf die foto’s van je favoriete schotels e.d. maar doorsturen, dit is ook reisinformatie. Straks mag ik hier og een keuken aan den toog bijbouwenlol2

Grts,

Jelle