Thailand-dag Wereldwijzer

Beste forumleden,

Ik ben gewoon ff benieuwd of er onder jullie mensen zijn die het leuk vinden als er in de toekomst eens een Thailand-meeting wordt georganiseerd…
Veel forumleden komen hier al jaren en kennen elkaar alleen maar via het forum (en er zijn vast genoeg die dat graag zo willen houden :)), maar misschien zijn er mensen die het leuk vinden om een keer een Thailand-dag te organiseren.

Deze Thailand-dag is dan natuurlijk niet alleen voor de doorgewinterde forumleden die hier al jaren komen, maar ook voor de nieuwe leden die voor het eerst naar Thailand op vakantie gaan en informatie willen hebben…

Of het er ooit van komt is dus nog niet zeker, wil alleen ff weten of er eventueel interesse zou zijn…dus laat maar horen…

Lijkt mij iig wel heel leuk! Ben altijd erg nieuwsgierig (en ook geinteresseerd) naar de mensen achter de pc. Ik schrijf hier nog niet zo lang mee, lees al wel een poos mee trouwens, heb destijds veel info opgepikt over Thailand. Maar vind t hier vaak zo gezellig dat ik met veel lol inlog!

Ik ben er wel voor de vinden om eventueel naar de Thailand meeting te komen.Maar het zal wel moeten georganiseerd zijn in de "zomermaanden"andere maanden is zeer moeilijk,wij doen veel weekendwerk bij de spoorwegen(deze maand doe ik al 3weekends)Het is altijd leuk om mensen te ontmoeten(life)zodat je een gezicht kunt opplakken op hun "gebruikersnaam"alsook de ervaringen die ze allemaal hebben meegemaakt tijdens hun vakantie in Thailand!Plus ik moet iemand nog een “singhaatje” tracteren!!,over wie zou ik het hebben ,denk je Dave??Iets anders,mensen kennen me een beetje op het forum onder de gebruikersnaam "georgessiam"dit ben ik in het echt:

Ik vind het een prima idee maar ik persoonlijk kan moeilijk aanwezig zijn daar ik 7/7 werk enkel in juli - augustus en dan nemen wij vijf weken vrij en haasten ons naar LOS en SPAIN.Maar je weet nooit !

George ( Gg ) ne close up please !

George, je bent veel jonger dan ik dacht! Daarom zou zo’n dag dus leuk zijn, maar ik zal er waarschijnlijk niet bij kunnen zijn (of het zou hier moeten worden gehouden op een duikboot cheer)

Misschien moeten we de Thailand-dag op Phuket houden ? Dan kan Steven ook aanwezig zijn ! Wereldwijzer wil vast wel tickets sponsoren :slight_smile:

Frank als je op mijn foto hebt geklikt,nog éénmaal klikken en dan kun je de foto nog vergroten!!Om het antwoord van Steven hierbij te voegen,Ik ben 50jaar en ze schatten me allemaal (de meeste mensen )rond de 40.Ik zal me goed verzorgen zeker,of is het mijn glimlach die me jonger maakt?groetjes:georgessiam.:chin:

Verdomme Gg ik ben nog ouder! Maar goed geconserveerd!
hahahaha

ik vind het in iedergeval een prima idee het lijkt me leik de mensen achter al die berichten hier eens life te ontmoeten ik kan meestal wel wat regelen om tijd te hebben behalve als ik in thailand ben natuurlijk maar als wereldwijzer ons wil sponsoren maakt het mij niet uit wanneer het is dan ben ik er zeker bij :lol:

@ Georges laat ik nou precies zo oud zijn als ze jou schatten

Vooral dit laatste klinkt mijn als muziek in de oren, en wel allemaal snoep etc meebrengen voor Steven :vak02:.

Lijkt mij ook leuk! even terzijde trouwens, laatste weken ben ik wat meer afwezig geweest omdat er wat dingen moesten gebeuren voor school :smile:!

Dat klinkt dan weer verleidelijk… >>>

Mag ik dan je buddy zijn?

He aloa allemaal,

Lijkt mij heel leuk als er zoon dag gaat komen.
Lees zoon beetje om de paar dagen alle berichten en zie ook veel dezelfde mensen antwoorden geven dus lijkt mij heel leuk om deze die hards is live te spreken.
Ga deze zomer voor het eerst met man en kids naar Thailand dus kom maar op met die dag.

Groetjes Mik

Goed om te zien dat er evt animo zou zijn voor zo’n Thailand-dag…ga er verder over nadenken…wordt vervolgd dus…

Nou ben benieuwd Dave!

Als ie niet te diep in Nederland doorgaat, zie ik het ook wel zitten! (Moet namelijk met de trein zien te komen vanuit België)

Grts,

Jelle

Tof idee Dave

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon7.gif

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon14.gif

Gezien de al vele positieve reacties, zou er al bijna een half hotel moeten gereserveerd worden. Dit kan buiten het seizoen een prijsvermindering betekenen. Mocht het in Puhket doorgaan, mijn partner werkt in Puhket Town in een hotel, er zou iets te regelen zijn.
Ik zelf zal me bij de seniors rekenen, ben 60 maar zie er uit als

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon5.gif

Maybe we see us, nothing is inpossible

MVG Frank

Rotterdam, ideaal voor jou:D

Al lijkt me Phuket ook wel wat, beetje uit de richting alleen:vak02: