Voor mij is de locatie geen enkel probleem,als we maar een plezante dag hebben!!g.s
EEN plezante dag ??? De tijd in te klaren…te verfrissen…elkaar te leren kennen…veel…heel veel gebabbel bij een hap en een slok MAAK ER MAAR (mininimum) 3 DAGEN VAN.
MVG Frank
Tjaaah, voor Phuket zou ik het wel over hebben, maar rotterdam zou ook wel moeten lukken:tongue: Maken wij er meteen een week-endje van!
Grts,
Jelle
Hee Georges, woon jij niet in de omgeving van Antw? Kan je missch. een Belgische carpool doen…:wereld:
Grts,
Jelle
Waarom niet?moet wel lukken!Ik geloof ook dat Fleurtje14 van de kanten van Gent is! als het zover is dan zullen we eens afspreken,we hebben ook nog Frank(liu) die misschien ook wel naar deze dag wil komen met zijn vrouwtje!g.s
Hehehe… Een Belgische delegatie op een Thailand-bijeenkomst in Nederland! Over multiculturaliteit gesproken…:hihi:
Grts,
Jelle
Gg,
Ik heb anders een bestelwagen hahaha
Zie zo probleem opgelost we rijden allemaal met frank mee! vergeet wel niet je tandenborstel mee te brengen ,jongens!lol2 georgessiam. Zalig een singhaatje drinken of een beer lao!! Misschien dat de vertrekkers naar Th een bak bier kunnen meebrengen ha ha ha !!
Tsaaaa, hebben we ook al geen hotel meer nodig!!! iedereen matraske mee!:lol:
Grts,
Jelle
JIj hebt toch geen stinkvoeten hé Jelle??lol2 Ok ,we gaan het nu serieus houden.lol2lol2jongens!!
idd, (heel) even serieus. Ik zie het zitten en wil gerust wat koken, ik ben op dit moment bezig met Bangkok streetfood en dit lukt al aardig (als ik mn vriendin mag geloven.
Grts,
Jelle
Ik wil ook best naar de toko hier! Schijnt ook Singha te verkopen! Haha!
en 'n flesje mekong- whiskey voor later op de avond…
Grts,
Jelle
For me a large one please lol2lol2lol2
>>>binnen 4maand
en nu:slapen:
Verdorie Jelle ge doet mij goesting krijgen ja da moet erbij zo e klein fleske just before sleeping mmmmmmmmmm en mijn vrouwke lust da ook !
en nu :slapen::slapen::slapen:
Slaap ze! fleske regel ik wel:chin:
Grts,
Jelle
Ja klopt, Singha maar ook Chang! En hier in Breda hebben ze ook de mekong whiskey bij de Toko!
Wat vragen ze tegenwoordig voor een fles Mekong wiskey Thomas?Ik zou het begot niet weten!En eerlijk gezegd van die whiskey krijg je achteraf een slag van de hamer(ik spreek uit ervaring)gegroet:georgessiam:chin:
Ik zal morgen is voor je kijken Georges, aangezien ik er toch langs kom op mijn weg naar school!
Gg
Ge moet e klein fleske kopen (en daarmee stoppen ) dan valt da mee !lol2