:chin:Als het in Thailand te doen is laat het dan tijdig weten dan wil ik ook wel van de partij zijn .
groetjes Fransjes ![]()
![]()
:chin:Als het in Thailand te doen is laat het dan tijdig weten dan wil ik ook wel van de partij zijn .
groetjes Fransjes ![]()
![]()
Ik was vroeger getrouwd geweest in Chiangmai,de familie was wiskey aan het drinken met water! Ik stoere GS dronk de wiskey (puur)moet je wel bijvertellen dat het buiten op het terras,36graden was!Ze hebben me nadien met 4man naar binnen gedragen!2dagen een hout kop gehad nadien.Zo ik heb,weeral iets bloot gegeven van mijzelf op het Thai-forum!En het verhaal was waar,tot mijn grote schande,de familie toen kost er niet mee lachen,zindiens hou ik het op B-label!Nu gaan we terug naar de topic vraag,en we maken een bocht van 180graden!georgessiam.
waarom die foezel van een Mekong (allen goed voor in de koffie of met cola).
Probeer de Hong Tong. Dit is een puur Thaise kruiden alcohol (35%) engoed verdraagzaam.
MVG Frank
Zeg we kunnen beter nen nieuwe topic beginnen " SAMEN GEZELLIG AAN DEN TOOG ".
Frank ( th ) ik ga goedje is uitproberen .
Merci voor den tip!
Frank ( be )
Cheers jongens!
http://img.photobucket.com/albums/v498/essieb/icon_drinking.gif
Ik kan in onze plaatselijke Thaise supermarkt zowel Mekong als Hong Tong krijgen. K zal van elks eentje meenemen op de T-day. Kunnen we vergelijken:unibrow:
Grts,
Jelle
@neyana haha ester ik zie net je nieuwe huisdier rondhuppellen, is wel een mooie manier van na"apen" lol2
ik hoop dat je kids hem net zo leuk vinden als mijn eekhoorntje
Waar HALEN jullie deze dingen toch…???:retard:
Grts van een e-analfabeet:dag:
Jelle
die van mij stond een keer op een website van een homestay in thailand en ik heb hem toen geadopteerd
op deze site http://www.animatieplaatjes.nl/ vind je ook diverse
Ze hebben m nog niet opgemerkt! Haha!
Kwam m tegen, toevallig ook op een Thailand site, dacht dies voor mij!
Maar wie weet verwijder ik m ook wel weer, word nu al gestoord van het beest:paranoid: Haha
Heel dom van een site die ik tegenkwam via Google. Was op zoek en tikte in Kanchanaburi train en toen kwam ik terecht op een site met trein info daar hupte het aapje heen en weer. Toeval dus.
Vind die Dirk helemaal hylarisch! Zoals Dirk al schreef, mijn kids zijn er dol op voorall de jongste (ze is 1 jaar) gilt t uit van plezier als ze de eeeooo(eekhoorn) ziet!

Om even in Thaise sferen te blijven…
Gejat van de link van Dirk.
Oh en Jelle, wil je zoiets als “handtekening” dan is het verstandig m eerst ergens op internet op te slaan. Ik gebruik zelf Photobucket. En dan pak je de img code en die plak je.
Aangezien je zegt een e-analfabeet te zijn, dacht zeg t je ff;)
Haha hier het zelfde (dan van die van mij) maar dan heb ik wel een excuus lol2
off topic
Is het geen idee om een ouwehoer topic te openen? Dus waar we het gewoon over vanalles en nog wat kunnen hebben. Nu dwalen we vaak af op andere topics en raken we de “kern” kwijt.
Dus een lekker hak op de tak topic.
En je excuus is? Esther haar kinderen vinden m zo leuklol2
Hehe, ik ben bijna 27 en toch al niet erg meer mee met de e-generatie, dus ja, deze info is wel nuttig…
Ik dacht dat ik al modern was als ik er eens een emoticon tussensmeet:was::redface::unibrow::wasted::paranoid::hihi:
En ja, zo’n ouwehoer- topic zie ik wel zitten, missch. idd als naam “den toog” of zo… (al eerder geopperd dacht ik?)
Grts,
Jelle
Jelle,
Mijn woorden niet pikken ( stelen ) ! lol2lol2lol2
Ik ben bijna tweemaal zou jong ( oud ) als jij MAAR dit heeft geen belang op dit forum we blijven jong van hart door naar LOS te gaan hahhahahahahlol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2
Wij>>> >>> binnen juist vier maand jabedabedou !
:paranoid:welke woorden dan?
grts,
Jelle
Den toog !
De place to be !
Awel, k was dan toch juist? was al eerder geopperd!!! (hommage, hommage!!!):chin:
grts,
Jelle