dat zijn de nadelen van hier wonen maar eentje die ik graag heblol2lol2lol2.
gister heb ik wel de pot gewonnen, maar dat ga ik vandaag maar doneren in de vorm van drank en eten aan m’n thaise mede gokkers.
dat zijn de nadelen van hier wonen maar eentje die ik graag heblol2lol2lol2.
gister heb ik wel de pot gewonnen, maar dat ga ik vandaag maar doneren in de vorm van drank en eten aan m’n thaise mede gokkers.
Is die wedstrijd nou morgennacht (dinsdagnacht)? Ik zal mijn vriend de link doorsturen. De wedstrijd is pas 1:30, zijn ze dan ook open? Ik zag dat 100 bath voor de taxi gerefund wordt, moeten we dan van te voren contact opnemen? We zitten trouwens in het Amari Palm Reef Hotel.
Hoi, wij gaan vrijdag naar Bangkok. We gaan ervan uit dat NL in de finale staat. Mooi feestje dan in Bangkok? Moeten we dan bij Orange Parrot zijn? Maar dan is de wedstrijd wel 's nachts neem ik aan!?
Top en heb er zin in! Groet Eva
Nederland in de finale !!! Shit dan zitten wij in het vliegtuig met china airlines naar Bangkok… hebben ze daar tv of radio aan boord???
Doe wel wat oranjes aan!
:wereld::NETHERLAN
Weet iemand od ze ergens in bangkok een groot scherm buiten hebben oid ?
http://www.cnngo.com/bangkok/drink/where-watch-world-cup-bangkok-023989
Goede lijst ! Iemand ervaringen met dat stadion ?
is al eerder besproken nee helaas
Ik ben blij dat ik zondag niet in het vliegtuig zit…zou de finale echt niet willen missen… ![]()
Zo vaak maken we dit niet mee…
Amsterdam was een leuk gekkenhuis gisteravond!!!
Alleen moeten wij de finale kijken in Bangkok… We komen zondagochtend
aan. We gaan toch maar even slapen want de wedstrijd begint pas om
01.30. Onze eerste keer in Thailand en wat een begin van onze vakantie !!
Ik hoop wel dat we winnen. Het liefst zou ik van Duitsland winnen maar als we
verliezen (grrrr) dan toch maar van Spanje…
Maar we gaan gewoon winnen !! Ze verdienen het gewoon en wij ook!!:cheer:
Hahaha, volgens mij denkt het grootste deel van NL dit. Ik win ook liever van de Duitsers, maar verlies liever van de Spanjaarden ![]()
Het zou trouwens leuk zijn als er iemand op zondag wat fotootjes kan maken van het Oranje-feest in Thailand en deze hier online kan zetten !
Oh jee, dan zou leuk zijn maar daar heb ik echt de ballen verstand van !!
Misschien dat mijn man dat kan doen. Als we winnen ga ik in ieder geval een Thaise krant kopen. Dat lijkt me zo leuk, een foto van ons Nederlandse team
met de wereldbeker in hun handen en dan een Thaise tekst erbij !!!
Ik heb ook de kranten van vier jaar geleden toen Italie wereldkampioen werd nog liggen. Wat een geweldige foto’s zijn dat !!! Helaas bakte Italie er nu niets van…
Ik denk helemaal niet aan verliezen, maar aan winnen en het maakt niet uit van wie…:beef:
ondertussen is het al :1-0 in het voordeel van de Spanjaarden!!!dus zie ik Nederland met de wereldbeker naar huis gaan!!
Mijn vriend helemaal blij met mij. Ik had deze reis geboekt en georganiseerd en heb met de terugweg rekening gehouden met de WK finale (ik wilde hem zowiezo zien, wie er ook mee speelt!). Dus zaterdag vliegen we terug en zondag kunnen we uitgerust op eigen bodem in de kroeg de finale kijken! Hier op Samui waren ze in de kroegen wel voor Nederland hoor, ondanks de weinig Nederlanders die hier zitten. Gisteren waren ze trouwens allemaal voor Spanje, heel apart, want het barst hier van de Duitsers!
Ik heb ook voetbal gekeken op Koh samui @chaweng beach. Zaten ongeveer 10 NLDers in de kroeg waar ik zat. Wel mooi ik en de kameraad waar ik mee reis hebben beide hetzelfde " HUP " shirtje.
Op samui was het wel gewoon te rustig, maar dan nog was het feesten geblazen! In chiang mai en Koh phi phi hadden we volle kroegen met NLD-ers
Wanneer NLD de finale speelt zitten we in bangkok, daar is het holland house toch de green parrot op Sukhumvit?
Offtopic: Vakantie alweer bijna voorbij :mad: 3 week is te kort in thailand.
Goed gedaan !! Eerst nog even in Thailand genieten en dan feestje in NL (hopelijk) !
Het is helaas altijd te kort…of je nu 3 weken of 3 maanden gaat ![]()
Geniet er nog maar even van !!
het is niet in de green parrot:
voor de mensen die zondag in BKK zitten ed de WK finale willen zien op het terrein vd ambasade kun je gaan kijken het is op een groot scherm en er een feestje vooraf met zanger en heineken en ned. snacks. kreeg de uitnodiging per e mail. als iemand belangstelling heeft kan ik die wel doorsturen per IM.
hier de e mail vd ambassade en tevens uitnodiging:
BANGKOK KLEURT ORANJE
De Nederlandse ambassade en de Nederlandse Vereniging Thailand organiseren gezamenlijk rondom de finale van het wereldkampioenschap voetbal 2010 een spetterend Oranjefeest, waarbij
file:///C:/Users/Jaap-Jan/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image001.jpg
live de wedstrijd Nederland - Spanje gevolgd kan worden. Onze bekende Orange Parrot verhuist voor deze gelegenheid om veiligheidsredenen en de verwachte grote opkomst naar het terrein van de Nederlandse ambassade.
U kunt gebruik maken van de ingang via Soi Tonson 15 of via 106 Wittayu Road, tegenover het Conrad hotel. Er is geen parkeergelegenheid op de ambassade, wel kunt u desgewenst parkeren bij het Conrad Hotel.
We beginnen zondagavond om 22.30 uur. De wedstrijd Nederland - Spanje begint maandag morgen om 01.30 uur. De wedstrijd zal getoond worden op een megagroot pixelscherm alsmede verschillende plasmaschermen. Uiteraard zijn er voldoende Heineken bier, frikandellen, kroketten, hamburgers, broodjes kaas en ham en nog veel meer. Tevens zal die avond optreden de bekende zanger Jan Hoogewoning, onder Nederlanders bekend als Jan van Thailand en bij de Thais onder de naam Sayan. Uiteraard wordt hij vergezeld van een live band.
Om toegang te verkrijgen tot de ambassade dient u deze uitnodiging uit te printen en mee te nemen.
Het belooft een fantastische nacht tot in de kleine uurtjes te worden en iedere Nederlander is met vrienden welkom, lid of geen lid van de NVT.
Kledingvoorschrift: oranje !
Nederlandse Ambassade: ban-pcz@minbuza.nl
Nederlandse Vereniging Thailand vicevoorzitter@nvtbkk.org
Voor meer informatie, veiligheidsvoorschriften en vragen verzoeken wij u onze website te raadplegen vanaf 18.00 uur vandaag: http://www.nvtbkk.org
Hey allemaal,
Wij zijn net weer terug uit Thailand en hebben daar natuurlijk ook de nederlandse voetbalwedstrijden gevolgd.
Gezellig met ons hele reisgezelschap en natuurlijk allemaal in het Oranje, alleen de laatste wedstrijd tegen Uruguai was alleen om 1.30 uur en wij moesten om 5 uur vertrekken naar het vliegveld dus was even bijkomen thuis maar wat was het een feest.
Veel plezier voor degenen die morgen in Thailand gaan kijken en voor de rest weer in Nederland.
Groetjes Margreet