De meeste bar&cafes sluiten rond 2 a 3uur s’morgens,als je weet dat de wedstrijden in Z-Afrika beginnen om 20:30pm=01:30am thaise tijd.
De thaise overheden zullen wel een oogje toe doen zeker??
ai,ai ,ai ,Arjan Robben,hij was zo goed bezig vandaag tegen de hongaren(6:1)
Ja lekker stom van ons, we hebben er nooit bij stil gestaan dat je met het tijdsverschil zit, dus wordt dan wel lastig denk ik.
Groet Margreet
lol2 (sorry)
De 14e en de 19e om 13.30 NL tijd! Ik persoonlijk vind het een bagger tijdstip! Maar als je in Thailand zit is het ideaal!!!
20.30 is daarentegen iets minder…
Ja, lekker balen want de 14de en de 19de moet ik nog werken en de 22ste vertrekken wij naar Thailand, het leek ons leuk om dan in Bangkok te gaan kijken met een aantal Nederlanders alleen de tijd is wel lastig dan
Dan rest er maar één ding, een hotel zoeken met degelijke kanalen op de tv. En vervolgens languit op bed naar de wedstrijd kijken;) En de buren maar afvragen wat voor gekken er in de hotel kamer naast hen zitlol2
Ik heb de 19e ook een “probleem” zit dan in Frankrijk, dus moet ook nog op zoek naar een leuke tent!
in een hotel heb je grote kans dat je de wedstrijd met thais commentaar zult moetem bekijken
Ja maar beter iets dan niets! Als je om 1.30 uur geen tv kan vinden in de stad dan blijft er verder weinig anders over! Maar als je een laptop (of iets dergelijks) bij je hebt en je hebt wifi op de kamer dan zou je de laptop kunnen aanzetten op de radio. Dus het geluid van de tv uit en het radio commentaar aan! Neem tenminste aan dat je in Thailand gewoon NL radio kunt luisteren via het internet? Wel iets anders natuurlijk maar mijn vriendin in Frankrijk luistert ook altijd NL radio via de laptop.
Zijn ze daar al uit dan in Thailand want las ergens dat dit ook weer verschilt, je kunt wel de uitzendrechten hebben, maar dan moet je ook weer de commentaarsrechten hebben zo schijnt en daar was men nog niet uit ?!?!
Ja, dat is ook een goed idee Esther.
Dan zullen we toch onze laptop mee moeten nemen cheer
Ik begin nu eindelijk weer zin te krijgen om die kant op te gaan, want was toch wel erg bang dat het niet door zou kunnen gaan i.v.m. dat gedoe in Bangkok allemaal.
ff nog zeggen dat de meeste wedstrijden(wk2010)worden uitgezonden op channel 3en 7(thaise comentaar)
Bij de betere hotels kun je ook europese tvkanalen vinden,oa:de franstalige en duitstalige(satz1)
Oké, bedankt ik ga het gelijk even noteren.
Dan luister ik nog liever naar de Thaise commentator! lol2 Vreselijk! Vooral het Duitse!
Ik denk dat het niet zo’n vaart gaat lopen,betreffende sluiten van bars&cafee’s.
Ze zullen wel het geluid dempen,dat kunnen ze toch niet maken om een vol cafe te sluiten.
Maar andere opties zijn, indien ze wel sluiten is:een goed hotel zoeken die verschillende buitenlandse tv zenders heeft of via het internet de wedstrijden volgen.
Wegens drukte al even een tijdje niet op het forum gekeken. Mooi discussies over bitterballen etc hehe.
Top! We komen langs in chiang mai, wij zijn te herkennen aan een oranje HUP shirt met leeuw!
Kan ik je nog even een zak borrelnootjes cadeau doen ![]()
We hebben de oranje shirts al gekocht en nemen die mee naar Thailand. Ik denk dat we naar Khoasan road gaan en daar overdag maar eens rond koekeloeren. Dan 's avonds maar eens proberen om voetbal te kijken daar. Ben benieuwd.
The parrot ligt nogal ver uit het centrum vind ik en anders gewoon maar in het hotel proberen te kijken.
Thx voor de reacties!
je kunt bij ubc een speciaal pakket nemen dacht hd en dan krijg je wel engels commentaar anders ben je afhankelijk vd thaise kanalen.
4 jaar geleden was het 60 jarige jubeleum vd koning en toen miste je de 1ste helft ivm de uitzendingen daar over op alle 7 thaise kanalen dieallemaal exact hetzelfde uitzonden.
Borrelnoten van harte welkom en wij zijn niet te missen in de straat,volop oranje.Eventjes over engels commentaar dar zijn de meningen over verdeeld.Vandaag maar eens bij UBC langs gegaan en volgens hun zeggen GEEN engels commentaar dus waarschijnlijk moeten we het met thais doen maar allah we zijn tenslotte in Thailand.In Holland spreekt Evert ten Napel tenslotte ook niet plotseling engels of thai.Zie jullie volgende week,The Wall
oh vreemd ken hier iemand die zegt dat ie via ubc engels commentaar heeft zal ook eens ff op onderzoek uitgaan
Als dat net zo goed is als UPC droomdealpakket in Nederland wordt het een nachtmerrie :mad:
vertel verte; over dat droomdealpakket van upc
Over een week om deze tijd hebben we de eerste 3 punten al binnen ![]()