Kijk, daar hebben we wat aan !
Dank voor de info !!
dit is zeer on topic hoe kijk je anders voetbal…juist met een vette bek:slywink::slywink::slywink:
Das waar…sorry…je hebt gelijk ![]()
wat anders wat denken we hoever gaat nederland komen op het WK, ik denk kwart finale
Ik ben heel optimistisch…en ga voor de finale. Eens moet het toch een keer lukken zou je zeggen, helemaal nu we een team hebben met Sneijder, Robben, Van der Vaart, Van Persie en Van Bommel. Als het met deze spelers niet lukt, gaat het nooit meer lukken…
Ben alleen niet helemaal weg van onze verdediging…
ben niet helemaal meer op de hoogte maar hebben we geen type jaap stam of jan wouters meer in de verdediging?
Nee helaas, en ook geen van der Sar meer, nee toen in mijn tijd lol2lol2lol2.
Ik wil jullie pret niet bederven,maar volgens mij zal Spanje wereldkampioen worden.
Over de kansen van de Nederlanders zullen ze helaas sneuvelen in de kwartfinales.
Een voetbalkenner(georgessiam)
Damn Georges! Had nu het Belgische nationale elftal maar naar jou geluisterdlol2
moet me helaas wel bij george aansluiten
2010, is het jaar van Oranje, Oranje wordt kampioen. Er staat een team, geen ‘einzelgangers’. We hebben het beste middenveld en aanvallende linie van het toernooi, en zolang er meer goals voor worden gemaakt dan tegen, hoor je mij niet klagen :).
Ik ga vanavond kijken in de Kuip tegen Ghana…
De finale ga ik kijken vanuit Bangkok, met mijn oranje gezicht en WK2010-shirtje ![]()
Btw. heeft Thailand zich weleens gekwalificeerd?
Veel plezier vanavond in de Kuip !
En nee, Thailand heeft zich in de historie van het WK nog nooit gekwalificeerd…
De Thaise voetbalcompetitie stelt eigenlijk niet veel voor,ikzelf heb 2 wedstrijden bijgewoond op al die jaren dat ik naar Thailand ben gegaan.
Laten we zeggen het niveau is 3deklasse(vergelijking met de nederlandse ploegen.)
Stadions zijn 1/4gevuld en 3/4 leeg(sfeerloos)
Paar jaar terug speelde Thailand nog eens een oefenwedstrijd tegen NL. Technisch is het allemaal best in orde bij die Thai, maar tactisch en fysiek stelt het maar weinig voor…
Zou er trouwens ook niet aan moeten denken om wekelijks m’n wedstrijden daar in die bloedhitte af te werken…pffff…krijg het al warm als ik er aan denk…
In Chiang Mai kun je naar The Wall gaan.Nederlandse eigenaar,bar restaurant oranje gekleurd,zelfs de bavaria jurkjes zijn aanwezig.Kroketten,bitterballen en frika(n)dellen voorradig.
Adres: Bar/restaurant The Wall
25 5/6 Ratviteeroad Chiang Mai
Dit is schuin tegenover de U.N. Irish Pub wat vele tuk tuk drivers wel weten,oude binnenstad.
Hoe vet is dat! Ahhh! Potverdikkie, als ik het had geweten had ik wel een paar dagen Chiang Mai geboekt… maar gaat hem helaas niet worden… :mad:.
Iemand nog leuke adressen voor een NL-bar/cafe in bangkok en op Koh Samui? (of iig. die het NL elftal uitzenden) :chin:
Hoi Sonnve, kijk even bij de 40e posting in dit topic. Daar vind je meer info m.b.t. de wedstrijden van NL in Bangkok…
Nou, wij zijn er wel hoor over 3 weken. Eerst 4 dagen bangkok, dan 6 dagen Chiang Mai en dan 8 dagen Koh Samui, dus we gaan The Wall wel even opzoeken hoor! In Bangkok gaan we ook wel even zoeken naar een Oranje plek.
Leuk om jullie te zien in Chiang Mai en voor Koh Samui…Lamai Beach na Havanna bar heet het nu holland house volgens mij maar vraag gewoon naar Don Leo dan weet iedereen het wel en Leo…,vriendendienst,
Hey Hansiebb,
Wij vertrekken ook 22 juni naar Thailand, vertrekken jullie ook vanuit Dusseldorf?
Wij reizen met Stipreizen en blijven de eerste dagen ook in Bangkok en willen zeker ook deze wedstrijd zien met Oranje kleding!!
Het zou leuk zijn om met een aantal Nederlanders samen te kijken. Onze zwager en schoon-zus gaan ook mee.
Als je een kroeg of iets dergelijks weet horen wij dit graag.
Groetjes Kees en Margreet