WK voetbal kijken in Thailand

Ja, ik hoorde zoiets…feestje gehad ofzo he ?!

Nee dat zijn toch allemaal lokale klaverjas clubje’s lol2.

Er wordt degelijk gegokt in het zwarte circuit(heb het zelf al herhaalde malen gedaan)
Er wordt gegok op de champions league,Engels en duits voetbal.
De quoteringen zijn wel langs de lagere kant,invergelijking met de quoteringen die ze geven hier bij ons in Belgie!!
Het gokken wordt gedaan via een tussenpersoon,je krijgt geen enkel bewijs mee,juist hopen dat ze je niet in de maling nemen.

Volgens mij wordt er in Thailand zelfs gegokt op de Nederlandse Jupiler League…net als ze in China doen…

je meent het niet.

en ik altijd maar denken dat ze die hanen voor de sier hebben en die vogels voor hun mooie gezang.
dacht ook dat ze thaiboksen keken omdat het zo spannend was

lol2

Wij zitten exact in dezelfde periode in Bangkok en Chiang Mai en mijn vriend zoekt ook nog Oranjeminnende slachtoffers om de wedstrijd mee te kijken. Ik wil ook wel mee, maar kan niet. Moet op de kleine letten.

Is dat allemaal dan niet zo, vond het altijd al zo speciaal waarom die haan in zo een soort van omgekeerde mand gehouden werd. lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2

dan dacht jij zeker ook als het over pok deng hadden dat dat de rode hond is lol2

De thai zijn gek van voetbal…alleen kunnen ze het zelf voor geen meter haha…
overal is voetbal te zien…als er niks live is waarschijnlijk een premier league wedstrijd van 4 jaar terug…
en als de je thai zegt dat je voor holland bent is het antwoord voor 90 %…
ohhhh roedd van nissellrooooij haha

Is het niet Loedd van NissellLooooij:vak02:

Zijn de oranjehemden niet die bende die meer fricandellen eisen…? Ik geloof dat er al een stappenplan werd uitgevaardigd, maar ze BLIJVEN maar lawaai maken!!!lol2

en mayo veel mayolol2lol2lol2lol2

Mayo? ik dacht dat jullie eerder satésaus op frieten aten…lol2lol2lol2lol2 Kwestie van Z-O-Aziatische intergatie!!!lol2lol2lol2lol2lol2

sate met mayo op de frieten heerlijklol2lol2lol2lol2

doen jullie dat nooit in gent?

er zijn een aantal engelse vrienden hier die me al jaren proberen om me ervan te overtuigen dat azijn op je friet lekker is nou no way

Onze favoriet voor zowel frieten als fricandellen: spécial (mayo, curryketchup en verse fijngesnipperde ajuin) mmmmmm…

wil je ff ophouden want het water loopt me in de mond,begin al te kwijlen, is hier niet te krijgen.:mad::mad::mad::mad:

Hehe, ik ga terug naar mijn keuken! ontbijt voor de gasten maken: croissants, chocoladekoeken, vers gebakken spek, eitjes, champignons,…:tongue::lol::teeth::slywink:lol2

die croissants en chocoladekoeken dat vind ik ook al zo lekker vooral croissant met roomboter:drool::drool::drool:

werk ze

Graag enigszins on topic blijven :slight_smile:
Off-topic kan aan de toog…

Hieronder de link naar een bericht van de Nederlandse Vereninging. Voetbal kijken met Heineken, bitterballen en fricandellen cheer

‘The Green Parrot’ wordt ‘The Orange Parrot’

1 like