Wie woont waar in Turkije?

Hahahaha :smiley: ooohhh ja was ik even vergeten :stuck_out_tongue:

1 like

Hoi,

Ik ben afgelopen 3 jaar 3 a 4 keer in istanbul gewoont bij mij man. Omdat het onmogelijk is hem hier in nederland te halen. Meestal blijf ik dan 5 tot 6 maanden. Maar omdat ik schulden in Nederland had met inkomen van mijn man onmogelijk was om dat ook nog te betalen. Vorig jaar april ben ik terug gekomen in Nederland.Ik ben op dit moment 41 jaar en hadden we met mijn afgesproken dat we wachten tot ik 45 jaar was dan ga ik in Turkije wonen. Omdat ik gebruik willen maken van 45+ terugkeer regeling. Weet iemand iets over die regeling misschien. Het is regeling voor buitenlandse afkomst die terug willen keren naar eigenland met behoud van uitkering. Nu heb ik gehoord dat 45+ regeling zal verhoogd worden naar 55+ + alleen eerste genaratie gebruik kunnen maken. Weet iemand iets over 45+ regeling van de wet 2010. Als deze regeling niet doorgaat moet ik in Turkije werk zoeken.

Zijn er nog mensen die in ankara wonen?

Hoi allemaal ,

Mijn naam is Joelle en ik ben getrouwd met Sedat .
We hebben een zoontje van 3 jaar , Jason .
Wij wonen in ColakLI (Manavgat) en ik zou het heel leuk vinden om met anderen
in contact te komen uit de buurt : )
Alvast bedankt voor eventuele reacties

Groetjes Joelle

.

heb je al terug gePM’d :wink:

hallo sandra

ik zal me even voorstellen ik ben gaby ik ben 24 jaar en ik kom uit nederland. ik woon in marmaris vanaf dit jaar. ook ik vindt het wel leuk om met nederlandse mensen in contact te komen vooral omdat ik alleen thuis zit de hele dag. mijn msn is [EMAIL=“gabypolak@msn.com”]gabypolak@msn.com

is die wet er al doorheen,meestal gaa n die per 1 januari pas in!! toch???
frank

Ik ben als een van zijn slachtoffers op zoek naar de door justitie gezochte nederlandse crimineel eddie Tichelaar die op dit moment Nederlanders in Turkije oplicht met een zielig verhaal(het is hem al diverzen malen gelukt) hij spreekt ook Turks en is 43 Jaar.(en verblijft zonder visum en betalingen in hotels)
Voor verdere inlichtingen over deze persoon, en verhalen van zijn vorige slachtoffers kunt u contact opnemen met mij.
frans.otten@hotmail.com
Gr. Frans

bedankt voor de tip,maar turkije is erg groot,enwat voor verhaal,dan kaunnnen de mensen dat herkennen!!!
ik geef nooit iets buiten de pc loterij om

groet

Rare vraag? hier zijn geen finaciele bijbedoelingen.

ik ben nelleke ik woon sinds kort in muncular vlakbij het vliegveld bodrum ik zoek contakten of vrienden waar ik eens gezellig een bakkie mee kan drinken ik heb kids en een turkse man wie zoekt er contakten met ons leuke gezin groetjes nelleke

hallo Nelleke,man en kids,

Ik ook,zoek mensen of nederlanders die lekker in Turkije zitten,ik wil er veel over gaan weten,vestiging etcetc,en zoek ook adresje voor mijn post.als ik daar ben.altijd handig om te hebben.

Bodrum is niet echt dichtbij,maar wil het zeker wel en keer gaan bezoeken,qua earthquake zit je daar het beste denk ik.
Nou wie weet hoor ik wat van jullie.

groet frank

hoi ik ben elly turks elif. ik ben 26 en woon in alanya tosmur.
nu zoek ik leuke nederlandse dames van mijn leeftijd om eens gzellig koffie te drinken. ik heb een zoontje van 2.5 hoop iets te horen groetjes

Hey, wat leuk !
Mijn Turkse naam is Melike. (De nldse zet ik niet op het forum).
Ik ben 29 en woon in Alanya (centrum)
Ik heb een dochtertje van 3 en een zoontje van 1 jaar.
Momenteel werk ik nog maar volgende week niet meer.
Lijkt me leuk eens af te spreken !

bedankt voor je berichtje .ik mis het sociale leven vooral omdat ik zoveel vrienden achterliet .nu wil ik graag vrienden maken die net als ik en mijn man en de kids ook houden van gezellig bakkie halen bij je vrienden of lekker eten kletsen noem maar op .ik ga nu de maand dec naar nederland en ben 4 janu weer terug lijkt me leuk om dan eens af te spreken met elkaar groetjes nelleke ik geef je dan mijn nummer hoop van je te horen

hoi nelleke voor wie was het berichtje bedoeld er staat niet bij waar je şn turkije woont namelijk groetjes elly

heey dames

ik wil gaan wonen in alanya of demirtas/kargicak,wie woont hier nog meer?
hoe zit het met werkvergunning en verblijvsvergunning en waar aanvragen
en de kans op werk met een diploma als reisleider

gr.lisa

hoi
ik ben elly en woon ook in alanya.
als reisleidster kan je aan de slag alleen is dan niet gegarandeerd dat je ook in alanya terecht komt om te werken. want je moet flexıbel inzetbaar zijn op verschillende plaatsen.
je kan een verblijfsvergunning aanvragen bij het turkse consulaat in rotterdam en hier ook een werkvergunning vragen.
of een werkvergunning laten regelen door je aankomend werkgever.
hoop dat je hier iets aan heb.
groeten elly

Ik ga misschien vanaf april in Marmaris werken en wonen!!
Zou inderdaad leuk zijn om wat mensen te leren kennen die daar al wonen of gaan wonen/werken.
Om eens gezellig te kletsen!

Gr!!