Hallo,
zijn er ook nederlanders of vlamingen die niet aan de zuidkust/westkust wonen, maar in het binnenland van turkije, ik zoek mensen in konya en omgeving. Graag jullie reacties…
hallo ik ben ladymaria / ( prive email lillaflica@gmail.com ). ik woon zo,n 8 en halve mnd . ook in turkey / mahmutlar 14 km. voorbij alanya . ik wil echt niet terug naar ned. en ik zou t heel erg leuk vinden om met nederlandse mensen contact te krijgen ! ( ook te houden natuurlijk ) ik heb ook mijn eigen site hier , onder ladymaria ( mijn voornaam is MARIA) mag ik hopen wat van jou te horen ? zou ik heel erg leuk vinden ! mocht je dingen willen weten vraag t gerust ! vertel ook wat van je zelf ! waar je woond / gaat wonen ? wat je doet/ wil gaan doen ? wil je echte vriendschap ? xx lieve grt, maria ! tot snel hoop ik !:dag:
Ja contacten opbouwen,bijna wekelijks eigenlijk wel,ben er erg druk mee,ook voor me eigen verhuur van me woningen,vel klanten te kunnen laten genieten van mijn onr goed dat in de verhuur staat.
Ik wil zeker contact met je houden,leuk om mensen te hebben die in Turkije wonen,te leren kennen.
Ik zoek ook metname een postadres daar waar mijn post kan komen,is enkel 2 of 3 briefjes per jaar maa toch,een veilig gevoel als ze op een deurmat vallen waar ik mag binnen komen,om ze op te helen.
Hoi Elly,
Wij hebben plannen om in Turkije (Antalya) te komen wonen. Werkvergunning is geen probleem want we hebben dubbel nationaliteit. Hoe kom je dan aan een baan als reisleider? En het is misschien niet ideaal met kleine kinderen. Ik ben zeld onderwijzeres van huis misschien iets in het onderwijs?
Help ik wil nog zoveel weten en informeren.
Wil graag contact met lotgenoten
Jij komt zeker uit Den Haag dat je 070 naam voert?
Oke wil me toch verdiepen in en klein appartement om daar te verblijven neit te ver bij zee vandaan.om te kopen,en misschien te huren,met garantie op onderhuur!!,zodat ik er zelf ook in kan !!
Ook niet t ever bij het strand vandaan
Oke man ! top alles beter dan hier,want het loopt de spuitgaten uit,in Nl
Inmiddels ben ik ook alweer 1. 1/2 jaar weg,en reis veel door Europa en Thailand.
25 vrienden kennisen familie ten grave gedragen na vertrek emigratie,dus dan hakt het er wel lekker in((,maar zit weer redelijk in het zadel,en kijk al weer uit naar Spanje !
Heb ook interesse in Turkije daar wat te kopen,en een postadres te zoeken zodat de post als ik die mag krijgen toegezonden krijg,ivm aankopen app of bankpapieren.
Zoek ook nederlandse vrienden die daar te leren kennen,gezellig als ik eens kom buurten in Turkije om dan eens af te spreken.
Ik wil gewoon meer weten over dat land,en de economie,en een leuk stulpje voor weinig!!!
Jij zit alleen,of samen,en wat doe je voor de kost?
Ik zit nog steeds in de verbouwing in Spain,hoop dat wel dit jaar uit te geraken))
groet Frank
misschien voor eenkeer af te spreken me priveadres [EMAIL=“frankmichel30@hotmail.com”]frankmichel30@hotmail.com
hai draaki weet t niet ?? maar op de een of andere manier ! komt jou post bij mij aan ! en die van mij bij jou ??? heb ik begrepen ! jou postvak schijnt erg vol te zijn ?? . ik woon inTURKEY en jij? grt. ladymaria…( lillaflica@gmail.com) doegi ??? tot horens ! MARIA
hoi lieve mensen, heb men man( turks ) in belgie leren kennen 5 jaar geleden en sinds een 2 jaar zijn we getrouwd en zijn we samen verhuisd naar zijn geboortestad Hatay/Antakya. Heb hier spijtig nog geen enkele belgische of nederlandse tegengekomen. De meesten onder jullie zitten in de toeristische steden. Moest er toch iemand zijn die in de buurt woont laat het me AUB weten!!!
Beste Franka, woon nu sinds januari in Kusadasi, en zou graag met je willen praten over onroerend goed , Met vriendelijke groeten Fred Kloosterman.Ben sinds 10 jaar getrouwd, met eenTurkse Vrouw