Wie woont waar in Turkije?

En ik ben er ook weer. Wel onder een andere naam dan jullie van mij kennen.
Maar denk maar goed na dan weet je wel wie ik ben.
Woon by the way nu in Side… heb eerst in Alanya gewoond, toen een tijdje terug naar Nederland en nu weer helemaal back.

Heet je ook Gulum op hyves en begint je naam met een C?? en heb ik jou ontmoet in limburg?? :ninja:
zo ja, dan weet ik wel wie je bent haha :wink:
Maar woon je in Side joh!! Wow wist niet dat je van plan was weer naar TR te gaan joh! vertel vertel :wink: (mag ook per pm natuurlijk ;)) :zon02:

ik denk mark !! dat hem is

haha…nee joh, ik ben van het vrouwelijke geslacht.
Ik ken Missy May al persoonlijk vanuit Nederland, Ik heb eerst 5 jaar in Alanya gewoond. Toen terug naar Nederland en nu weer naar Turkije verhuisd.

Volgend jaar in mei verhuis ik naar Alanya!!! Ga wonen in Cikilli :vak01:

Hallo allemaal,

Ik zie dat er al een poosje niets meer gepost is dus ik maak even een update :slight_smile:

Ik woon in Side (getrouwd met een Turk) en het bevalt me erg goed. Zowel het wonen als getrouwd zijn :wink: Vind het leuk om steeds meer Nederlanders/Belgen te leren kennen hier in de buurt. Merk dat het er toch wel veel zijn :smiley: Ik vind dit soort contacten erg belangrijk, en wie weet wat we ooit voor elkaar kunnen betekenen niet?

Groetjes Gee

Beste lezers,jullie hier op het verkeerde sub-forum.

Hier gaat het om serieuze antwoorden qua wonen en werken en zal de moderator vragen om dit onderwerp te verplaatsen naar het Reis-forum.

Groetjes,

Hans.

Hans: Staat hier prima: Sin woont sinds kort in Side en zoekt mensen die hier wonen

Reactie verwijderd door Hans.

Hallo Beppie1,
Sorry, maar ik vind het ook net als Hans dat sommige antwoorden geen inhoud hebben en nieuwkomers die serieuse vragen hebben daar weinig aan hebben.

Ik ben ook voorstander van dit onderwerp te verplaatsen naar Reiscafe.
Ik weet wel dat Sin misschien een nieuwkomer is in Side en mensen zoekt in de omgeving, daar kunnen mensen mischien op reageren maar dan liefst met een deftig antwoord en dan kunnen ze gewoon verder kletsen op reiscafe.

Laat het ons hier op wonen en werken serieus houden.

Anders moeten we een nieuwe topic openen met kletsen onder Nederlanders en Belgen die in Turkije wonen.
Kan ook op reiscafe of niet ?? Of zie je dat liever op wonen en werken ?
Groetjes uit Kusadadsi,
Franka

Nou ja in ieder geval… misschien staat het topic op de verkeerde plek, maar ik vind niet dat ik wat verkeerd gepost heb hoor… Dan moet het topic niet: Wie woont waar in Turkije? heten. :slight_smile:

Hallo Sin,

Jij hebt helemaal niets verkeerd geplaatst.We hebben onderling al overlegd, je kan gerust hier blijven posten.
Ik hoop dat je leuke contacten vind in Side,

Groetjes uit Kusadasi,
Franka

Beste Hans,

Ik ben nog niet zo erg lang lid van het Turkije Reisforum en heb mij verbaasd over jouw reacties op een berichtje van Sin. Volgens mij is daar niets mis mee, maar jij reageert wel heel erg opgefokt. Franka probeert het dan weer te sussen, maar jij komt er weer met een heel erg vreemd mailtje overheen.
Probeer nu zelf je eigen mailtje eens te lezen en hoe een ander daar tegenaan kijkt.
Je zegt:
Na onderling overleg kan dit topic indien afgesplist worden.
Wat betekent dit? Hier snap ik echt niets van. Van de rest van jouw bericht ook niet trouwens. En dan beeindig je het bericht met: De reacties geplaatst gaarne over te plaatsen,
Ook daar kan ik geen touw aan vastknopen.

Ik heb geen idee wat hier gaande is, maar ik weet wel dat het niet aan Sin ligt. Voor de duidelijkheid: ik ben wel een paar keer in Side geweest, maar ik ken Sin niet persoonlijk. Ik woon (part-time) met mijn echtgenote in Kalkan en hoop dat nog lang te doen. Ik stuur deze mail alleen maar omdat ik mij een beetje heb geergerd aan jouw reactie naar Sin.

Groetjes en nog veel plezier in Turkije,
Dick

Dick ik pas een deel van je reaktie aan, omdat ik als beheerde deze verwijderd heb.
Er is niets mis geplaatst, nog verkeerd gedaan door Sin.

Dit topic staat prima, in het juiste sub-forum, en op de juiste manier in gebruik!!

Veel succes in Kalkan
Beppie1

Hey,

İk woon sinds 9 maanden in İstanbul.
Zijn er nog meer meiden die in istanbul wonen.
Dan zou ik graag in contact willen komen voor vriendschap.
ben 25 jaar en woon aan de europese kant.

Groetjessscheer

1 like

Ik ben 22 jaar en woon in Istanbul aan de europese kant. Havali ik wil wel kennis maken :smiley:

Groetjes

1 like

we kennen elkaar toch al gekkie :stuck_out_tongue: wuahhahahah