Wie wil werken op Ibiza komend zomerseizoen

oepsie

[EMAIL=“opiatkowska@hotmail.com”]opiatkowska@hotmail.com

ik heb ook hyves, dus je kan me opzoeken op oljaatje en daar reageren

Hee partyman, Het lijkt me super om op te ibiza werken, ben niet te beroerd om mn handjes uit de mouwen te steken, zijn er ook voorwaarden aan verbonden? ik hoor het wel. gr, [EMAIL=“s-hog@hotmail.com”]s-hog@hotmail.com

.

Weet iemand in hoeverre dit nog relevant is? Ik zie dat de oproep ergens in 2003 is geplaatst…

En heeft iemand sowieso wat meer info over werken in Ibiza?! Ik wil er deze zomer heen om te gaan werken. Voorlopig is het plan om er maar gewoon heen te vliegen en dan op zoek te gaan naar een baantje…

Iemand tips en trucs of iemand misschien zin om mee te gaan?! :smiley:

Groetjes Michelle

mensen die datum is van 4 jaar geleden kijk voordat even waar je post ok?!

Hey Hey

dit is pas me 1e keer op deze site dus zal vast wel fout gaan haha, maar ik ben een meisje van bijna 16(15-05-1991), en ik wil samen met een goeie vriendin voor een paar maandjes er even tussen uit! Als we klaar zijn met school ( over 1.5 jaar ) willen we dus gaan werken in het buitenland, maar we weten gewoon niet waar we moeten beginnen haha!! Het zou niet om deze zomerseizoen gaan maar om die van 2008. Dan zijn we ook net iets ouder dus wat volwassener.We zijn meisjes die er verzorgd uitzien en er van houden om met mensen te werken. En zoals jij zegt we zijn prettig gestoord haha! Ik wil dit al vanaf dat ik 11 ben en ik mag het nu uiteindelijk ook van me ouders.
Als je contact met ons wil opnemen kan dat via de e-mail; [EMAIL=“Kitanalovertje@hotmail.com”]Kitanalovertje@hotmail.com

Alvast bedankt, en als je niemand nodig hebt voor volgend jaar, wil je ons dan misschien een beetje verder vertellen hoe alles in ze werk gaat?

Groetjes Stephanie

het is nu 2007 hebben jullie nog een baan voor me op ibiza, ben receptioniste hostess reisleidster secretaresse kan in de bar werken in de keuken noem maar op heb hogere hotelschool afgesloten en spreek mn talen en wil veel leren hoop snel van jullie te horen mailen naar m.pekaar@gmail.com

hallo partyman

ik ben ik druk bezig om werk in inbiza te krijgen ben 21 en gek gestoort hou van uitdagingen en ben zeker niet op me mond gevallen ik heb zeker5 interesse laat even iets weten of mail me voor meer info . [EMAIL=“dmx1@hotmail.com”]dmx1@hotmail.com gr antoni

Voor ons te openen terras/bar/dancing in El Alrenal op Mallorca zijn wij in de periode juni-september dit jaar op zoek naar goed uitziende/enthousiaste serveersters/barmedewerkers. Ben je tussen 18 en 28 jaar en zin in een zomer werken en feest stuur dan een motivatie met foto(s) naar CafeElArenal@gmail.com

Het zomerseizoen begint alweer bijna! Wie heeft er al een baantje voor deze zomer gevonden? of wie is nog hard op zoek? of misschien heb je nog wel goede tips voor de werkzoekende onder ons! Laat het maar weten.

Hey Partyman,

Ik ben een meisje van 29 uit Amsterdam die volop in het leven staat. Ik ben een paar jaar geleden naar Ibiza gekomen en ben verliefd geworden. Het lijkt mij daarom geweldig om een baan te vinden op het eiland en een baan zoals deze is helemaal wat mij aanspreekt. Ik ben heel goed bekend met het eiland, ik spreek Nederlands, Engels en Hebreeuws en na twee jaar in Marbella te hebben gewoond kan ik me redelijk verstaanbaar maken in het Spaans. Ik heb ervaring op het gebied van promotiewerk en heb altijd werk gedaan waarin interactie met mensen centraal staat. Last but not least, hou ik ook erg van het uitgaans leven. Ik ben per direct beschikbaar, des te eerder des te beter. Je kunt mij berijken via mijn mailadres: [EMAIL=“sarahmaandag@hotmail.com”]sarahmaandag@hotmail.com
Alvast bedankt en wie weet, tot ziens

Heey Partyman
Ik ben Sylvana Wenink.
Ben 20 jaar 3 maanden 21. Ik heb vorig jaar in Portugal gewerkt achter de bar en als serveerster. lijkt me gaaf om het nu in Ibiza in / rond de horeca te werken. Kan zeker tegen stress en ik houd van hard werken maar ook van feesten!! ben beschikbaar maar heb wel op moment werk maar dan met 1 maand opzegtermijn. Als de zon maar schijnt vind ik alles leuk!!! Ik geef je mijn mail en ik hoop wat van je te horen…!?! [EMAIL=“sylvanakim@live.nl”]sylvanakim@live.nl Dan kan ik ook mijn CV naar je toesturen en evt foto.

Met vriendelijk groet,
Sylvana Wenink

Hee Partyman,

Ik ben vorig jaar op vakantie geweest in Ibiza en ik vond het helemaal super!

Zoek je nog mensen wat ik zou echt dolgraag op Ibiza willen werken want ik ben deze zomer toch drie maanden in Spanje!

Laat het me even weten

Groetjes Joline

hey

dit lijkt me een leuk baantje.ik ben al een tijdje op zoek naar een baantje in spanje en dit lijkt me heel erg leuk.ik zou perfect kunnen werken van mei tot september.ik heb al veel naar spanje geweest en heb ik ook spaans geleerd op school.ik heb moderne talen gestudeerd dus ik kan mijn plan wel trekken in het frans spaans en engels.ik ben van belgie en ben 26 jaar.hopelijk hoor ik gauw iets van je.groetjes jonas

Hall0,
ben op zoek naar en job in spanje, liefst voltiime, heb ervaring in de horeca, houskeeper, productie en tuinbouw. Mocht u wat weten of hebben , hoor ik graag van u. liefst en job met in woning en salaris vanaf 500e p/m. mvg. housepeeker4u@live.nl

Gewoon rondvragen in Spanje, via een forum gaat het gewoon niet of iig erg lastig. Als je lokaal vraagt is er genoeg, en zien ze meteen met wie ze zaken doen. In marbella weet ik iig 3 zaken die nog bar/bedienings personeel zoeken.

Beetje oud bericht dus ik laat het even schieten denk ik zo.:unibrow:

Groetjes
Bas

Kijk voor info over Ibiza op:

Lieve mensen!

Check ook ff www.werkenopibiza.hyves.nl! Lees ervaringen van peeps die je al voor zijn geweest en kom makkelijk in contact met mensen die net als jij aankomend seizoen ook een zomer lang op het prachtige eiland willen doorbrengen!!

Succes alvast! x Michelle

tsja,uitdaging,Ibiza ken ik wel in 87 geweest helmaal geweldig eiland!!
wil ik wel meer van weten!!! mail maar [EMAIL=“frankmichel30@hotmail.com”]frankmichel30@hotmail.com
ik hoor het wel,zelf globetrotter,en bezig te verkassen alles is beter dan nL)))

frank

hai hai, even om een teleurstelling te voorkomen, het berichtje stamt uit 2003, dus ik denk dat hij inmiddels wel iemand heeft gevonden om die kaartjes aan de man te krijgen.