Wie wil werken op Ibiza komend zomerseizoen

Hallo allemaal,

Ik ben al 4 jaar werkzaam op Ibiza, en ben het zomerseizoen van 2004 (mei t/m augustus) op zoek naar mensen die kaarten willen verkopen voor pre=parties voor de grootste club op ibiza. De verdiensten zijn goed, mits je een goede inzet hebt, tegen een nee kunt, doorzettngsvermogen hebt en een beetje prettig gestoord bent als ik. Voor accomodatie kan gezorgd worden indien gewenst. Wil je meer weten laat dan wat van je horen. Alleen serieuze reacties krijgen antwoord.

Wie durft

He hallo,

Ik Sabrina ben 22 jaar en echt op zoek naar een uitdaging en ben heel internet aan het afzoeken voor werk in Spanje.

Ik wil ff helemaal iets anders er ff lekker tussen uit want nu krijg ik die kans en wil het er ook echt van gaan nemen niemand die mij meer tegenhoud, ben ook de beroerdste niet hou van hard werken en zeker al met mensen omgaan, en heb ook een goede doorzettings vermogen, prettig gestoord zijn heb ik ook zeker iets van weg en krijgen mij ook niet zomaar klein.

Nou wil je meer weten over me laat het me dan weten aub, want ik heb er echt heel erg veel zin in.

Groetjes Sabrina

P.s dit is mijn mail adres sabje70@hotmail.com

Ik zoek werk voor in de zomervakantie en werken op Ibiza klinkt goed!
Ik ben lang vrij want ik doe eindexamen Havo en ben op zoek naar een uitdaging!
Ik verkoop nu ook regelmatig kaarten dus ik heb wel wat ervaring met dit soort werk. Doorzettingsvermogen heb ik ook, want ik weet dat je je best moet doen om iets te verkopen!
Zijn er ook voorwaarden? leeftijd,etc?
Ik hoop wat informatie te krijgen!
Alvast bedankt :slight_smile: !
Mijn emailadres: Sanne_Koe@hotmail.com

Ibiza, dat klinkt heerlijk. Zoals al wel duidelijk ben ik dus op zoek naar een baantje in een mooi zonnig land voor aankomende zomer.
Ik studeer Muziektheater in Tilburg, dus mijn vak is mensen entertainen, zorgen dat ze hun aandacht bij mij houden! Bovendien krijg ik 6 keer per dag te horen: Nee, sanne dat is niet goed, en dat ook niet. tegen nee kan ik inmiddels!
Ik vind het verschrikkelijk een hele zomer stil te zitten, alhoewel lekker relaxen op 't strand op z’n tijd ook erg goed is.
En gek ben ik zeker, soms een beetje erg gek misschien!
Ik ben vanaf eind juni tot begin september beschikbaar.

Het klinkt allemaal erg goed dus ik hoop wat van je te horen!

Groetjes
sanne

hey,

Ik ben ook wel geintreseerd in dat baantje…ben vanaf half maart tot begin september helemaal beschikbaar.Kom half maart terug van 7 maanden spaanse les in spanje…en wilde eigenlijk vanaf mei ergens in spanje werk gaan zoeken, maar dat is nogal lastig heb ik ondervonden,aangezien dit het eerste bericht is dat ik lees, waarin ze iets aanbieden…
Ik zou erg graag wel iets meer van willen horen, als dat kan…

Groeten Joep Schats

joepschats@hotmail.com

heeee… ik ben heel erg geinteresseerd in het baantje op ibiza. Ibiza alleen al klinkt heerlijk en erbij werken is helemaal geweldig! ik ben bijna de hele zomer beschikbaar, behalve september. ik spreek een klein woordje spaans, heb 3 maanden in spanje gezeten vorig jaar.
ik ben iemand met veel (positieve) energie en hou ervan om hard te werken! dus hoop snel wat informatie te krijgen!
alvast bedankt!
rosa, email:queenroosje@hotmail.com

Heey Partyman,
Ik zou op zich wel willen werken op Ibiza van de zomer. Ik ga in Februari voor 3-4 maanden naar Malaga om Spaans te leren. Dus heb tegen de tijd dat je me nodig hebt de Spaanse taal onder de knie :wink:
Ik hoor verder nog wel van je. Ik kan altijd een foto’tje sturen om te kijken of ik geschikt ben.
Groetjes

Hey Partyman,

Jou aanbod klinkt als muziek in de oren.
Ik ben al een tijdje opzoek om het saaie leven in Nederland te ontsnappen en het werken in Ibiza lijkt me het beste middel daarvoor.

Ik ben vanaf april tot september beschikbaar.
Ik ben 21 jaar en ben bezig het met afronden van mijn opleiding toerisme en evenementen organisatie.

Alleen heb ik nog een vraagje, of er bepaalde vereiste dingen zijn waar je aan moet voldoen?

Ik hoop snel van je te horen

Groetjes Charlot, gynoah@hotmail.com

Yo partyman,
ben dus echt vet geinteresseerd om kaarten te verkopen op Ibiza.
Mijn naam is Rain en ben 22 jaar oud… vorig jaar ben ik naar Mallorca geweest daar ben ik gevraagd voor een baantje als propper voor een afterclub…
wegens tijdgebrek heb ik dit helaas niet kunnen doen.
Zou heel graag een herkansing willen en op Ibiza zou helemaal top zijn.
Ben zeer goed in engels in woord en geschrift… en zeker nooit te moe om te werken.
Hoop dat ik wat meer informatie van je krijg (djrain@12move.nl)
Adios :smiley:

hallo,

ik ben ook geinteresserd in deze baan. Als je nog personeel zoekt kun je me mailen : rinoserosa@hotmail.com.
Ik ben 20 jaar en heb ervaring met promotiewerk e.d. ik hoor het we

groetjes
Anne

Hey,

Daan hier, 21 jaar. Ik ben zeer geinteresseerd in een baan op Ibiza. Ik heb op het moment een suffe part-time baan en begin in september aan een HBO opleiding en ben dus van nu tot begin sept. beschikbaar. “Hard werken, daarna hard ontspannen” is mijn motto. Engels spreek ik vloeiender dan water en Spaans pak ik zo op. Is de interesse wederzijds mail dan ff naar omxom@hotmail.com

Later, Daan B)

ellow PartyMan,

RayMond hier ,is 17 jaar (weet niet of er voorwaarden zijn)
ben prettig gestoord en heb Zin IN een Leuke UitdAgende
baAn in het bUiten land…DuitsS=vloeiend,Engels=vloeiend
spaansS is te leren tog …en heb er zin in ben beschikbaar
van juli tot spetember… k zie er goed uit …fototje kan gestuurd
worden en hoop snel wat van jullie te horen toedelssS
.RaYmOnd.

lijkt me erg leuk ik ben ook best gestoord dus laat me fe wat weten
me email is rastarissa@hotmail.com

groetjes marissa

nou dit lijkt me wel wat hoor!!als je me een mailtje wil sturen kan dit naar l3oni3tjuh_@hotmail.com, ik ben dan 18 jaar oud en nog steeds prettig gestoord met doorzettingsvermogen!!haha ik wacht in spanning af, alvast bedankt groetjes leonie

Hallo,

Ik, 23 jaar, spontaan en een beetje gekke Groninger wil graag meer informatie ontvangen omtrent kaartverkoop. Ik ben op zoek naar uitdagingen en avontuur en hoop dat in het buitenland te vinden. Ik ben verder niet vies van hard werken en goed gemotiveerd. Ik hoop snel wat te horen!!

Greetz Robbert Limbeek

r_limbeek@hotmail.com

hallo ibiza,

Ik ben rosella en 20 jaar,het lijkt me supewr leuk om op Ibiza te gaan werken.
Ik heb horeca ervaring en een doorzettingsvermogen,prettig gestoord ben ik ook wel.
Ik heb wel nog een paar vragen maar dat zou ik graag per email willen doen.
Op het moment ben ik werkzaam op Aruba dus ik zou snel wat van je horen dan kan ik ook stappen ondernemen.
Alvast bedankt.

Rosella
Email: rosella_20@hotmail.com

lijkt me erg leuk ben achtien jaar en prettig gestoord

ben beschikbaar van 21 juli tot eind augustus

email: rastarissa@hotmail.com

groetjes marissa

Hai Ibiza lijkt me echt leuk! :smiley: Alleen 1 vraagje? Voor welke leeftijd is het? Ook voor 17 jarige?! Hoop wat te horen ;)s_tar_samira@hotmail.com

Groetjes…

Graag zou ik meer info krijgen over het werken op ibiza zomer 2004.
Ik en een vriendin willen deze zomer in het buitenland gaan werken we zijn 21 en 23 jaar en volgen de hbo opleiding Hotel en hospitalitymanagement, wat veel over toerisme gaat.
We kunnen juni, juli, augustus.
Zou je wat meer info door kunnen mailen op m.mommersteeg@student.tio.nl

Dank je
Groeten Marlies