Wil jij de zomer 2014 op Ibiza doorbrengen, een kijkje achter de schermen nemen, nieuwe mensen van over de hele wereld ontmoeten, de mogelijkheid hebben om jouw talenskills uit te breiden en ook nog is de kans te hebben om veel geld te verdienen? Simpeler gezegd; wil jij de zomer van je leven beleven? Dan hebben wij misschien wat voor jou!
De in 2013 twee grootste evenement / promotie / ticketsales bedrijven op Playa d’en Bossa (Bermuda Ibiza en Beach Palace) zijn samengevoegd tot 1: Cirque de la nuit Ibiza! Voor de zomer 2014 zijn we nog op zoek naar promoters.
Jouw portfolio bestaat onder andere uit: Ibiza boatparty, Ibiza poolparty en Ibiza clubtickets (Amnesia, Pacha, Space, DC10, Ushuaia, Sankeys, Zoo Project, Privilege)
We bieden accommodatie aan voor al onze werknemers!
gevraagd:
20-30 jaar oud
Minimaal 6 weken beschikbaar van Juni tot September
Ervaring in sales is een plus, maar geen vereiste
Je spreekt vloeiend Engels, elke andere taal is een plus
Eigenschappen; Betrouwbaar, team player, gemotiveerd, zelfvertrouwen
Als jij onderdeel wil zijn van Cirque de la nuit Ibiza 2014, stuur mij dan een berichtje en ik zal je van meer informatie voorzien.
Voor nog meer info en een sfeerimpressie check je de volgende links:
Mijn naam is Mariël de Bruijn, ben 22 jaar (wordt 29 juli 23) en woon in Nijmegen.
Ik studeer momenteel Maatschappelijk werk en ben in april 2014 klaar met school.
Ik ga al een tijdje op vakantie in Ibiza en het is voor mij echt een paradijs! Ik zou voordat ik hier begin met een echte baan, eerst nog willen genieten de hele zomer op Ibiza en dit in combinatie met een leuke baan.
Ik zou graag wat meer informatie krijgen op mijn email adres: ivm spambots zijn mailadressen niet toegestaan.
En weten wat de sollicitatie procedure is.
Ik heet peggy, ben 25 en kom uit Zundert, Noord Brabant
ik ben spontaan, gezellig, flexibel stressbestendig en gemotiveerd en houd ervan mn handen uit de mouwen te steken…
ik werk al ongeveer 10 jaar in de horeca in restaurants, hotels, cafess en bars…
nu ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging om mijn energie en motivatie in te stoppen
graag zou ik meer informatie van u willen.
met vriendelijke groet,
Peggy braspenning
Hallo hopelijk ben ik niet te laat maar zou graag informatie hierover ontvangen.
Mijn naam is Isabelle Peters, 22 jaar en kom uit Breda.
Heb al een tijd op evenementen in Nederland gewerkt (pyrotechnica) maar zou graag
voor een nieuwe uitdaging in het buitenland willen werken.
Graag zou ik meer informatie willen…
Ben eraan toe om lekker uit Nederland weg te gaan…
Zon, zee en strand en natuurlijk keihard de handen uit de mouwen te steken.
Met vriendelijke groet,
Peggy brAspenning
Mijn naam is Stella en ben 23 jaar oud. Zijn jullie nog op zoek naar mensen? Ik zou erg veel interesse hebben!
Mochten jullie nog op zoek zijn naar mensen hoor ik er graag over in een persoonlijk bericht!
Hallo,
Dit is precies wat ik zoek om werken te combineren met ontmoeten van verschillende mensen en genieten van wat de wereld te bieden heeft. Ben 25 jaar, ben communicatief sterk en ben taalkundig goed onderlegd. Ik studeer op dit moment verpleegkunde en begin in september aan mijn laatste jaar. Ik zou bij deze graag dan ook een mail ontvangen over hoe het verder in zijn werk zou gaan.
Ik hoor graag van u.
Mvg
Hellen maesen
Mijn naam is Nadine Baadjou en ik ben 31 jaar. Dat klinkt heel oud, maar zo voel ik me niet! Ik val dus net boven de leeftijdsgrens zie ik, maar ik ben toch heel geintereseerd! Ik wil graag volgende maand voor een paar maanden naar Ibiza en zoek een leuke baan daar. Ik ben van beroep fotograaf en actrice. Ik spreek vloeiend engels, duits en Nederlands. Zou ik nog in aanmerking komen hiervoor? Groetjes, Nadine
Mijn naam is Ellen en ben 21 jaar. Het lijkt mij erg leuk om op Ibiza te werken in de zomer van 2015. Vooral om mijn talen te verbeteren en ook om van Ibiza te genieten. Ik zou graag wat meer informatie willen.