Werken op Ibiza

Hi there,

Wie heeft er zin om komend zomerseizoen in Ibiza te werken. Relaxed werken op het strand, eigen tijdsindeling etc. Degene die van aanpakken weten, altijd goed gehumeurd zijn en tegen een nee kunnen wil ik graag uitnodigen om te reageren. GOED BETAALD.

:blink: jaaahhhh ik wil wel meer informatie :smiley: , mail het me maar :stuck_out_tongue:

heey,

ik zou ook graag meer info willen over die job op ibiza…
lijkt me in ieder geval superleuk!!! :smiley:
je kan me mailen op r_limbeek@hotmail.com

thanx

greetz Robbert B)

vertel d’r maar wat meer over!

mail maar

Heej,

't lijkt me super tof!
Zou ook graag wat meer info willen hebben.

groeten

David

Hallo!

Het lijkt me interessant, ben erg nieuwasgierig geworden. Dus als je me wat info op zou kunnen sturen??

Groetjes Jill

Hoi!!

Dit lijkt ons echt super, we zouden graag wat meer informatie willen. Mail maar naar jozetringens@hotmail.com

Alvast hartelijk bedankt!
Groetjes Marijke & Jozet B)

laat maar komen die info!

ben al tijdje op zoek naar leuk werk voor de zomer periode.
ben benieuwd.

emailadres: daankamp@hotmail.com

gegroet,

Daan

Hoi!!!

Ik ben zeker nieuwsgierig geworden naar dit baantje.

Mail me maar: teunis_vander_poel@hotmail.com

Groet,

Teunis

Haai!

Ook ik ben super-nieuwsgierig geworden… Dus als je me wat informatie zou willen sturen naar breinink@hotmail.com… Alvast bedankt!

Bernard
breinink@hotmail.com

:o ik zou heel graag deze zomer in ibiza gaan werken,heb vorige zomer in mallorca gepropt.Zou je me wat info knn doormailen op marjanvanheukelom2@msn.com
xxx :stuck_out_tongue:

Ja lijkt me geweldig! heb je nog wat meer informatie voo rme??
hello_femke@hotmail.com
dikke kus

femke

[
heeeee, ik ben zeker geinteresseerd in het werken op ibiza! B) lijkt me echt geweldig!
dus wil graag meer informatie. kan het ook al eerder zoals in het voorseizoen?
je kunt me meer info doormailen op:
queenroosje@hotmail.com

Goede avond,
een half spaanse meid van 18 jaar oud lijkt het super tof en zeker super gezellig! En ik kan u vertellen dat is echt wat voor mij! zou u mij wat informatie erover kunnen opsturen naar mijn e-mail adres?
school_haat@hotmail.com.

the spanisch girl!

Ja Ik wil zeker meer informatie…Kan ke die toe sturen? Of heb je al genoeg mensen???

Groetjes Charlot

Gynoah@hotmail.com

En of ik zin heb om lekker in het zonnetje B) te werken, gezellige sfeer, vrolijke mensen, maakt mij super enthousiast!!

Ik ben een spontane :lol: , sportieve meid van 22 jaar die dol graag naar het buitenland wilt, een echt uitdaging…

Graag zou ik wat meer info ontvangen

Mailen kan naar —> ptuinstra@hotmail.com

CU, ciao Liefs xxx Pascal

Hiii…

Weet dat ik erg laat ben…maar zo toch zo graag wat informatie willen ontvangen :blink: …ben namelijk hééééél maar dan ook hééééél erg nieuwsgierig…

Baay…

Hallo,

Ik ben erg nieuwsgierig naar wat je te bieden hebt, en naar wat voor
personeel je zoekt.
Wil je me meer informatie sturen want ik wil erg graag naar spanje om
daar te werken in de zomer.

Met vriendelijke groet,

Willem van de Moosdijk

:smiley:

Het lijkt me erg leuk om vakantiewerk op ibiza te doen
Als verkoper heb ik vorige zomer ook voor een duikcentrum gewerkt en dan 's avonds nog als kamakki (propper in 't grieks)

Graag zou ik informatie ontvangen, jelmer@ledro.com

Ik zou hierop maar niet meer reageren.
Ik heb een tijd geleden al naar informatie gevraagd.
Ik kreeg toen een mail met dat ik kon solliciteren.
En een paar weken geleden kreeg ik opeens bericht dat het allemaal niet door zou gaan omdat de bar/discotheek zou gaan sluiten.
Heel vaag dus!