Ik heb vorig jaar(zomer2003) 4maanden in Ibiza gewerkt als Animatrice en ben dus zeer geintereseerd in jou job voorstel want Ibiza is een mega eiland! I love Ibiza, de sfeer, party’s , plaatselijke bevolking is gewoon super!
Originally posted by partyman@27-11-2003, 17:56:25
** Hi there,
Wie heeft er zin om komend zomerseizoen in Ibiza te werken. Relaxed werken op het strand, eigen tijdsindeling etc. Degene die van aanpakken weten, altijd goed gehumeurd zijn en tegen een nee kunnen wil ik graag uitnodigen om te reageren. GOED BETAALD. **
hey,
ik heb alreeds 4maanden vorige zomer in Ibiza doorgebracht en dta was gewoon super!! Ik wekte in San antonio als animatrice in Hotel Mar Amantis!
Let me know something , stel me jou jobvoorstel maar eens even voor!
ellOw …mense…ik typ dit berichtje namens mij en een vriend van mij …we heten kevin en Raymond en zijn 21 en 17 …en willen graag aan de slag komende zomer …we zijn bereid hard te werken…maar ik zou wel wat info willen als dat kan alvast bedankt. greets raymond en kevin …mijn mail is styllelab@hotmail.com…we hebben de nodige ervaring en zien er volgens vele goed uit …ik hoopsnel wat te horen
hii
wij waren van plan een vakantie te boeken
naar Ibiza dit jaar maar het lijkt ons ook te gek om er
te gaan werken…
dus kom maar op met die informatie
groetjess
hoi
op zoek achter uitdagingen.
ben kevin roelandt 21 jaar en woon in belgie.
Ben dj in één van belgische gekende club. " krypton - sottos"
zie het wel zitten om eens te mogen draaien een club in buitenland.
En zo ook eens te ondervinden wat het buitenlands publiek graag hoort kwa muziek stijl en tevens voor mij ook een ervaring rijker.
De muziek stijl gaat van commercieel - trance /dance / club & groovy en ook soms wel eens de R & B tour op.
intresse mail me op kevinroelandtdj@hotmail.com
visit the site www.djkevinkd.tk
Lijkt me erg gaaf, zeker omdat ik eind augustus in Malaga moet zijn om 5 maanden daar te studeren. Ben ik ook meteen al een heel eind op weg. Kan ik ook mijn Spaans nog meer verbeteren. Ik spreek trouwens ook engels, frans op HBO-niveau. Ik heb een middelbare hotelschool diploma en werk circa 7 jaar in de Horeca.
lijkt me erg leuk om op Ibiza te komen werken.
Zit nu al een tijdje te twijfelen na de MTRO die ik gedaan heb :blink: , maar wil nu toch echt gaan werken in het buitenland.
Op 14 april vertrek ik voor 5 maanden naar Spanje. Op Ibiza werken lijkt mij een geweldige uitdaging.
Ik heb 6 jaar lang in verschillende kroegen en discotheken in Amsterdam gewerkt.
Ik spreek vloeiend Spaans, Nederlands, Engels en Frans, het Spaans beheers ik vanwege Spaans-Nederlandse afkomst.
Zou graag meer informatie hierover willen als er nog vacatures open zijn, mijn email adres is JasmijnPopken@hotmail.com.
ljikt me onwijs tof,wie wil daar nou niet een zomer werken.
wij zijn twee meiden van 20.
we hebben veel horeca ervaring,we zijn spontaan en durven alles aan!!!
laat het me snel weten over hoe ,wat, waar en waarneer.
we zijn voor een jaar lang beschikbaar
Het lijkt me helemaal te gek om deze zomer op Ibiza te werken. Ik ben al drie keer op vakantie geweest naar Ibiza, dus weet precies hoe de sfeer daar is en wat er van me verwacht wordt. Ik zou vanaf begin juli beschikbaar kunnen zijn. Dus laat maar weten wat de baan in houdt, ben erg benieuwd.