Wie vertrekt voor werk naar Ibiza half mei?

Wie vertekt er net zoals ik rond half mei naar Ibiza om daar te gaan werken voor een paar maanden? Mail me zodat we misschien wat af kunnen spreken.

Hallo Tess

Ik heb ook plannen einde Mei ,naar Ibiza
te gaan voor enkele maanden .
Werken ben ik daar niet van plan.
Ik zoek iemand voor samen Studio of appartement te huren.
Streek verkennen ,uitgaan ,zwemmen …
Profiel ; M Belgié 30 Jaar.

Groeten ,

Rudy 8) 8)

Hallo Rudie,

Ikzelf ben 22 jaar.
Waar in Ibiza wil je precies een studio huren?
Ik zelf in Playa d’en Bossa. Daar ga ik namelijk werken. Zou je mij een reactie kunnen sturen met trefwoorden die op jouw van toepassing zijn?

Groetjes Tess

He Tess,

Mijn naam is Babs en ik ben 23 jaar. Ik ben ook nog op zoek naar werk voor aankomende zomer. Wat voor werk ga je doen op Ibiza?

Het lijkt mij ook wel leuk om op Ibiza te gaan werken, dus als je nog wat weet. Ik hoop dat je reageert.

Groetjes Babs.

hey
ik vertrek rond half mei naar ibiza.ik ben nu nog aan het zoeken naar een job daar maar ik hoop dat je dat daar ook wel kan vinden.misschien weet jij iets?het lijkt mij leuk om samen met iemand iets te zoeken om te huren.om de kosten wat te drukken.ik ben 26 jaar.mijn email is [EMAIL=“jonasurmel@hotmail.com”]jonasurmel@hotmail.com

groetjes jonas

Heyyy,

ik vertrek 28 Mei naar Ibiza om daar de hele zomer te wonen en werken. Ik ben van plan in Playa d’en Bossa of Figueretas te verblijven, en zoek ook mensen om eventueel een studio/apartement mee te delen. Ik ben 25 jaar, en 4 keer eerder op Ibiza geweest. mijn e-mail is [EMAIL=“sab_van_vliet@hotmail.com”]sab_van_vliet@hotmail.com.

Hasta Luego!,
Bas

Hoi iedereen, ik ga ook naar ibiza deze zomer voor er te werken en ik zoek ook nog een leuke reispartner waarmee ik een appartement kan delen. dit zal de derde keer zijn dat ik naar ibiza ga, ik ben de vorige keren in playa d’en bossa op vakantie geweest en wil er deze keer gaan werken.
even wat over mezelf, ik ben 24 en van limburg, mijn hobby: feesten, feesten en feesten!!!
als je contact wil; [EMAIL=“pieter-jan_deckers@hotmail.com”]pieter-jan_deckers@hotmail.com

heej Tess, ik heb dit jaar op Kos gewerkt ma wil volgend jaar naar Ibiza. Zou je mij kunnen vertellen hoe ik dat het beste kan regelen en wat de beste plek is om te gaan werken?
ik hoop snel iets van je te horen

gr iwan