Werken op Ibiza

Hallo, Volgend jaar (2013) willen mijn vriend en ik een half jaar naar Ibiza. Ik ben op zoek naar werk in een hotel/pension B&B of een camping als schoonmaakster. Ik heb ruim 10 ervaring als kamermeisje in een luxe hotel. We zijn 2x naar Ibiza geweest en verlieft geworden op dit eiland. (niet om de feesten maar om de natuur, stranden de mooi witte huisjes en het klimaat) als het goed bevalt blijven we langer. Ik was benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft of tips heeft. Of misschien wel een baan voor me weet! We kunnen helaas niet eerder weg i.v.m. de baan van mijn vriend.
Mijn vriend kan lassen en heeft ervaring op het land werken, tuinieren en timmeren (tja van alles wel wat, een handig iemand)
Hoop iets van jullie te horen. mailen mag ook! roxyorkz@hotmail.com

Groetjes, Renate :zon02:

Hoi Renate,

Ook ik ben van plan om samen met mijn vriend in 2013 richting IBIZA te gaan. Daarom ben ik heel nieuwsgierig hoe het ervoor staat met je plannen en wanneer jullie willen vertrekken? Lukt het met het vinden van werk/ woonruimte?

Groetjes Danielle

Hoi Danielle en Renate,

Een vriendin van mij wil ook graag die kant op en de kans zit er dik in dat ik ook mee ga. We willen het liefst een aantal maanden blijven vanaf mei. Ik heb geen idee hoe ik dit het beste kan aanpakken met werk en onderkomen. Alle tips zijn welkom!

Groetjes,

Maria en Bas