[FONT=Times]Weet iemand die me wil helpen waar ik moet zijn voor promotiewerk op Ibiza,ik ken het eiland en spreek ook wel een beetje de talen die je daar moet spreken.Wil er dit jaar echt naar toe voor half jaar ofzo en heb wel wat ervaring in dat werk .Heb 2j geleden bod afgeslagen van privilige omdat ik hier een goede job had maarrrrrrrrrrr daar heb ik nu zoveel spijt vandat ik dit jaar … wil gaan(heb ik gewoon geen woorden voor!!!Hopelijk krijg ik reactie,adios.
Hey daar,
Laat me weten wat je precies wil op ibiza en misschien kan ik je helpen. Ik woon op ibiza en doe ook pr-werk in het zomer seizoen
Heej mensen,
Ik ben ook zeker wel geintresseerd in werk op ibiza…
Dus als je wat weet, mail me ff!
Greetz,
Robbert
hey hey,
ik heb vorige week een soll.gesprek gehad,om te werken in mallorca…voor als propper… voor een half jaar… ze zoeken ook mensen voor in de bediening…
als je meer wil weten kan je me mailen… sugababe_jenny@hotmail.com!
groetjes jennefer
Ik zou ook heel graag propperwerk willen doen op Ibiza of Mallorca, als dat mogelijk is…?
Groetjes Anne
Mail me: annesalsa20@gmail.com
Hey hallo allemaal…
Ik wil ook super super graag naar Ibiza…
Maar het liefste doe ik horecawerk en geen propperwerk…
Partyman, heb jij misschien een tip?
Groetjes Maloe
hoi partyman,
ik wil samen met een vriendin halverwegen mei naar ibiza om daar te werken, zij blijft een maand en ik zou zo een twee maanden kunnen blijven. heb je tips waar ik zou kunnen kijken? kan via internet echt niet veel vinden over werk.
bedankt alvast.
groetjes
Hee people,
Mijn vriendin en ik zijn op zoek naar vakantie- werk op het geweldige party eiland Ibiza. Na 2 zomers vakantie te hebben gevierd op Ibiza met onze vriendinnen, heb ik samen met mijn vriendin besloten om deze zomer te willen werken op Ibiza. Het leek ons leuk om te werk te gaan als propper voor een club of iets dergelijks. Dus als iemand iets weet, let me know X email- adres: koffeman.marianne@hotmail.com