Werk in uitgaansstad in Spanje/ Griekenland! Ibiza

Hallo!

Een meisje wanhopig op zoek naar een baan in Salou, Lloret, Mallorca of Ibiza, Kreta… etc etc. Zolang het maar in een feeststad is. Ik zou graag willen werken achter de bar, of als danser of propper. En dit is voor de maanden mei, juni, juli en augustus.
Als je iets weet, of hebt, hoor ik het graag!!

Groetjes Karina

hoi karina
ik wil ook heel graag voor een seizoen in ibiza werken en ga als alles mee zit begin mei. ik ga er denk ik gewoon op de bonnefooi heen. ik boek voor een week een hotel/appartement en heb ik binnen die week geen werk gevonden dan ga ik weer terug en anders blijf ik.
heb jij al enig idee wanneer je gaat, hoe en met wie?
ik ga in m’n eentje, maar vind het prettiger als ik met nog iemand ben, dus…
groetjes ilene

Hey Ilene…
Dat is ook een idee… Maar ik weet helemaal niets van Ibiza,
ik weet alleen dat ik nu veel tijd heb en dat ik er iets leuks van wil maken… en niet in Nederland. Welke taal spreken ze daar dan?? Ik zou wel met je mee willen, maar lijkt het je niet een beter idee om eerst te kijken of je al van tevoren werk kan vinden. Ik hou wel van avontuur… maar op de bonnefooi… ??? Laat anders je hotmailadres achter en dan kunnen we elkaar via msn nog spreken!
Groetjes!

Ow, ik weet trouwens nog niet met wie ik ga, waarschijnlijk alleen. Iedereen zit vast aan zijn haar baan/ vriend(in) etc. Je kent het wel. En was ook van plan om begin mei te gaan, en dan eind juli weg te gaan.

he karina
over het algemeen kom je met engels een heel eind in ibiza. en als je begin mei gaat begint het seizoen net dus hebben ze nog volop mensen nodig. stuur me anders een mailtje dat is wat makkelijker. maar wat wil je precies gaan doen daar? m’n mail adres is: ilene_nieuwstraten@hotmail.com
groetjes ilene

hallo dames. Ik zou ook graag in Ibiza willen werken. Ik ben half Spaans ik spreek de taal. Ik heb veel horeca ervaring, van bar/discotheek, tot 4-sterren restaurant. Ik werk nu 2 jaar full-tie in de horeca maar ik ben het zat in Nederland. Ik dans veel, heb altijd gedanst in discotheken.
laat wat weten groetjes xxxjes belin

hallo dames. Ik zou ook graag in Ibiza willen werken. Ik ben half Spaans ik spreek de taal. Ik heb veel horeca ervaring, van bar/discotheek, tot 4-sterren restaurant. Ik werk nu 2 jaar full-tie in de horeca maar ik ben het zat in Nederland. Ik dans veel, heb altijd gedanst in discotheken.

Hee Ilene,

Lees net je mail op wereldwijzer.nl, kwam toevallig bij deze site uit… Wat jij schrtijft zo denk ik er precies over; werken in 'n feeststad (Salou), gewoon lol maken, en als het moet ga ik ook gewoon op de bonnefooi!!! Eerste week cheap reisje boeken ofzo, heb je daar tenminste rustig de tijd om werk enzo te zoeken. Ken trouwens ook meer mensen die er het afgelopen jaar hebben gewerkt. Sommige gaan dit jaar ook weer! Voor contact; mail me effe ofzo!!

Liselotte

Hey Belinda,
Ken ik jou niet van ASA Arnhem?? Van Martinair en van de Brabant Hallen Den Bosch?? In dat geval heb jij weles met me samen gewerkt, ook op die country Western beurs in de Brabanthallen, waar we vreselijk stom werk moesten doen…

Groetjes Karina

Van de Brabanthallen zou misschien nog kunnen. Ik denk eigenlijk niet dat ik je ken. Heb je al info gekregen?
Ik zoek me suf hier op internet, en er schijnen veel vacatures open te staan, maar waar???Ik heb echt zin om te gaan feesten, lekker lol maken, en werken.
Ik hoop dat t allemaal gaat lukken, ik hoor t wel.
dikke kus,

blin

he liselotte
misschien heb je wel zin om mee te gaan, lijkt me gezellig. laat het me maar weten m’n email adres staat een paar berichtjes hoger.
groetjes ilene

Hey Belinda,

Idd… ik zoek me ook helemaal rot op internet, komt vooral omdat het zo onoverzichtelijk is allemaal.
Van de Brabanthallen, toen moest jij in een of andere friettent staan, en toen ging jij eerder weg, we waren toen met zijn 5en met de auto gekomen (jij ook).
Want ik ken namelijk wel een Belinda, die via Asa Arnhem vaak werkt voor allerlei horecabezigheden. Vandaar.
En zij is ook half spaans geloof ik.

Groetjes Karina

HAy mensen,
Ik weet niet of jullie hier iets aan zullen hebben, maar ik heb heel veel vacatures zien staan op recrajobs.com en anders moet je gewoon een grote stad in spanje kiezen bijvoorbeeld salou.pagina.nl en dan staan daar heel veel links naar discotheken.
Zelf ben ik ook nog zoekende dus als iemand een leuke baantje heeft gevonden, meld het dan ff. Greetzzzz chantal

Originally posted by ilene@05-02-2003, 12:33:32
hoi karina
ik wil ook heel graag voor een seizoen in ibiza werken en ga als alles mee zit begin mei. ik ga er denk ik gewoon op de bonnefooi heen. ik boek voor een week een hotel/appartement en heb ik binnen die week geen werk gevonden dan ga ik weer terug en anders blijf ik.
heb jij al enig idee wanneer je gaat, hoe en met wie?
ik ga in m’n eentje, maar vind het prettiger als ik met nog iemand ben, dus…
groetjes ilene

Hoi Ilene!

Wij (3 meiden) willen in principe hetzelfde als wat jij gaat doen!
Alleen wij kunnen alleen maar de maanden juli en augustus.
Wij zijn afgelopen october een week op ibiza geweest en dat was zo gaaf dat we eigenlijk alleen maar daar willen gaan om te werken!

We zijn ook van plan om in mei een weekje te boeken en daar terplaatse te gaan zoeken.
Misschien heb je ook wel gereageerd op de vele berichten van Partyman (alias OLAV) die mensen zoekt voor soort propper werk?
Ik heb nogsteeds contact met hem,maar het zit hem allemaal niet zo mee en dus kan hij nog steeds niet zeggen of hij ons aan werk kan helpen, ja of de nee.

Ik hoor en lees van alle kanten dat je eignelijk op ibiza ter plaatse naar werk moet gaan zoeken.
Wij zijn nu ook aan t zoeken voor een appartementje op internet en dan van plan om t risico te nemen om werk te vinden.

Ik weet niet of je inmiddels al een ‘reisgenootje’ hebt gevonden…anders is t misschien wel een idee om zon app gezamelijk te gebruiken…ik weet t niet…omdat je nl aangeeft het prettiger te vinden als je met nog iemand bent.

Weet je trouwens al wat voor soort werk je wilt gaan verrichten?
En ben je bekend op ibiza bv? Wij zijn een weekje in San Antonie geweest en hebben daar in die week tijd best veel contacten gelegd met bar/cafe/restaurant personeel (omdat t natuurlijk naseizoen was.)

Of misschien heb je inmiddels alles al geregeld en kan je ons aan meer info helpen…wie weet?

Alvast bedankt voor je aandacht en ik hoop op een reactie.
groetjes , Caroline
carolineoudeman@hotmail.com

hey

op de bonnefooi of hoe zei je dat was ik ook van plan.ik wou ook gewoon gaan en daar iets zoeken.ik spreek een beetje spaans.het zou leuk zijn moest we samen kunnen gaan.ik ben 26 en van gent.ik kan nu of in mei vertrekken.laat iets weten op mijn emailadres [EMAIL=“jonasurmel@hotmail.com”]jonasurmel@hotmail.com

groetjes

Hoi Caroline,
Ik lees net je berichtje op de site over Ibiza.
Ik ben een spontane meid van 19 (bijna 20) die ook al een tijd bezig is om werk te zoeken in het buitenland. Aangezien mijn vriendinnen niet mee willen ben ik dus alleen. Ik heb echt al zoveel geprobeerd via de e-mail om aan werk te komen maar het is haast niet te doen. Het is inderdaad verstandiger om gewoon daar naar toe te gaan en daar iets te zoeken.
maar dit doe je natuurlijk niet alleen dus… als jullie nog iemand zoeken om evt. het app. te delen dan laat me even iets weten.
alvast bedankt groetjes Noortje

Hey,
Het is niet zo moeilijk om een baantje te vinden in Spanje. Maar het is wel beter om er 1 te vinden voordat je erheen gaat. Naar mijn ervaring is dat een stuk relaxter. Ik heb afgelopen zomer ook gewerkt op Mallorca en dat is echt top. Het is wel een beetje harder werken dan in Nl. Maar je kan gegarandeerd genieten van het zonnetje. Vooral als je een avond baantje hebt. In een bar bijvoorbeeld.

Je kan me een mailtje sturen naar [EMAIL=“Samantha_85@live.nl”]Samantha_85@live.nl dan geef ik je een emailadres van hetzelfde bedrijf. Ik heb ook een telefoonummer. Maar het is beter als je eerst je c.v en motivatiebrief naar ze toestuurt.

Ik ga deze zomer ook weer werken in Spanje. En dit keer op Ibiza!!!

Ik wens jullie veel succes met het vinden van een leuke baan in de zomer.

Groetjes And who knows we’'ll meet at IBIZA!!

OOK IN WIL NAAR IBIZA. BEN 24 JAAR KOM UIT EINDHOVEN.
Hou erg van partys en feesten. Wil er graag naartoe maar en ook nog nooit alleen geweest. Ik kan vakantie nemen wanneer ik wil.
Wie wil dit ook?

Hey ik kom ook uit Eindhoven en houd ook van feesten en willen hetzelfde misschien kan je me op msn toevoegen [EMAIL=“kimrutten1983@hotmail.com”]kimrutten1983@hotmail.com

http://kimrutten221983.hyves.nl/ ( hyves )

Groetjes hoop iets van je te horen.