,[EMAIL=“michellekloos@hotmail.com”]
hee,
ik las je bericht…
en ik wilde graag vragen hoe je aan info bent gekomen voor werk in het buitenland… ik wil namelijk met een vriendin van me deze zomer nog in het buiteland gaan werken…ook iets richting horeca of animatie…
hoop van je te horen!
alvast bedankt…
groetjes natascha (natas__@hotmail.com)
Ik ben zelf ook maar een beetje aan het speuren op internet. Op marktplaats/hyves en andere sites waar ik maar iets op kan vinden…
Ik heb begrepen dat het nog altijd het beste is om er gewoon heen te gaan en dan zelf persoonlijk werk te regelen.
Waar willen jullie heen gaan?
Gr. Michelle
hee ik zag dat je gaat werken in ibiza nou ik ben druk bezig om werk daar te vinden via het internet maar schiet niet echt op weet jij nog iets gr antoni
I know! ik ben ook hard op zoek, maar volgens mij is het erg lastig om via het internet wat te zoeken
Ik denk dat de beste manier is om er gewoon zelf heen te gaan en dan persoonlijk op zoek te gaan naar werk. Wanneer pakken we het vliegtuig?
heb je msn [EMAIL=“dmx1@hotmail.com”]dmx1@hotmail.com voeg me een toe dab praten we daar even is makelijker haha h
en ik heb echt zin om te gaan laat wat weten gr antoni
hey guys!
Ik ga ook! Volgende maand hopelijk al! Kan niet wachten tot ik op La Isla landt! Wann gaan jullie en hoe staat het met de job-oppertunities?
grtz Sytze
Leuk!
Ik wil eind mei gaan…
Nog geen werk kunnen vinden helaas, maar nog steeds hard op zoek. Hoop iets te vinden voordat ik vertrek ivm met onderdak en alles, maar dat is helaas nog niet gelukt!
Wat zijn jouw plannen?
mmmmm no plans haha! just go and see what happens!
Als ik aankom effe een hostel ofzo en vanuit daar een kamer zoeken, wann dat geregeld is komt werk om de hoek kijken en wat dat gaat worden weet ik niet, spreek nienta nada spaans dus et zal moeileijk worden maar zie wel! eerst er zijn, dan verder kijken!
ik wil ook eind mei maar leg niets vast ivm rijbewijs-examen!
adios
Mijn ticket is geboekt! 27 mei vertrek ik
Misschien kunnen we ff mail en nummers uitwisselen. Ik heb al wat contacten gelegd voor appartementen, maar dat is allemaal voor meerdere personen, dus misschien kunnen we samen wat huren?! 2 andere Nederlanders komen 2 juni aan, dus wie weet kunnen we met zn alle wat regelen…
Hoop wat van je te horen!
Mijn mail is michellekloos@hotmail.com