werken in Ibiza 2009

Hoi,

Ik ben Robby, 25 jaar en afkomstig uit België. Ik ben op zoek naar een baantje in Ibiza voor de komende zomer. Alle info over hoe ik dit best aanpak en waar ik best zoek voor een job is van harte welkom.
Ik ben sociaal, open en hou van een actieve uitdaging!!

doei

Hallo robby,

ik heb laatst gelezen dat ze nog mensen zochten in san antonio bij de tulp,dat is een bar restaurantje aan zee.de eigenaars zijn nederlanders,zoek maar eens op google en mail hun eens,succes brigit.

hey meid, alvast bedankt voor je reactie. Fijn van je.
Maar ik het al een job gevonden in San Miguel als animator. Begin mei vertrek ik naar het paradijs, hehe…

Hoe ben je eraan gekomen en weet je of ze nog meer mensen zoeken? Ik ben namelijk ook opzoek naar leuke vakantie baan :slight_smile:
Groetjes Manon

Wel, in feite via een kennis die in dat hotel werkt. Ik had best wat geluk. Maar als je naar ibiza wil, dan vertrek je best een kleine maand voor het seizoen van start gaat (start eind mei, dus eind april, begin mei vertrekken). Dan vind je ginder vast wel een job in de horeca. Veel succes

Hai ik wil vanaf nu voor 3 weken op ibiza gaan werken. Wie wil er met mij mee? Als je tips voor mij hebt of je wilt mee, en of een netwerk waar ze b.v. snel iemand nodig hebben in de horeca reageer dan snel? Okee groetjes Nathalie [EMAIL=“roos20001@live.nl”]roos20001@live.nl