Na onze vakantie op Ibiza, zijn wij nog steeds helemaal ondersteboven van dit supertoffe eiland!
Daarom willen wij (3 meiden van 22,22 en 23) daar gaan werken komende zomer! Vanaf begin Juli tot eind Augustus’04.
Nou is onze vrahaag…
Heeft iemand enig idee of je daar gemakkelijk een app of iets kunt huren en waar moeten wij zoeken om dat te kunnen regelen?
En wat een baantje betreft…is het makkelijk om daar ter plaatse werk te vinden of is het verstandiger om van tevoren iets te regelen?
Wij zijn in het plaatsje San antonio geweest (oktober). Weet iemand hoe het daar in het hoogseizoen is?
Wie kan ons meer info geven, want we kunnen haast niet wachten om dit te gaan regelen!! thanx
Leuk te horen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. Mijn naam is Olav en kom en werk reeds vier jaar in Ibiza en leef daar ook. San Antonio is niet mijn favoriete plaek met alle engelsen daar. In het hoogseizoen is het daar net als overal afgelaaien vol. Ikzelf werk in playa d’en bossa, plaatsje waar ook de after discotheek Space is, maar daar hebben jullie niets van mee gekregen omdat jullie in het na seizoen zijn geweest. Ibiza is the place to be in de zomer. Wat werken betreft (zie mijn advertentie op deze site “wie wil er werken in ibiza”) dat kan ik voor jullie regelen geen enkel probleem, lees mijn advertentie en als jullie interesse hebben laat het ff weten. Huisvesting kan ik ook voor zorgen, is dus ook geen probleem. Ik ben op zoek naar een aantal mensen. Degene die reageren daaaruit maak ik een selectie, en die ontvangen in januari een vragenlijst, aan de hand daarvan nodig ik degene uit in nederland om nader kennis te maken. En vervolgens gaan we aan de slag vanaf juni tot en met eind september. Dus laat wat weten meide.