Hoi, ik ben een gezellige, spontane en verzorgde dame van 33 jaar en ik ben op zoek naar een dito ‘lotgenoot’.
Al enkele maanden ben ik druk bezig om een baan en huisvesting te vinden op Ibiza voor het zomerseizoen 2009. Vorige maand was ik nog op dit mooie eiland en uit mijn bezoek kan ik concluderen dat het, ondanks de financiële crisis, wel degelijk mogelijk is om aan werk te komen, alleen moet je dat wel ter plekke doen. Vanuit Nederland is dat - op dit moment - lastig. Inmiddels heb ik al aardig wat (Nederlandse) contacten op Ibiza, die mij/ons hierin zouden kunnen bijstaan.
Ik ben dus op zoek naar een betrouwbaar en gezellig persoon die samen met mij, naast dit avontuur, een appartement zou willlen delen. Alleen is maar alleen, toch?
Wil je nog meer weten dan hoor ik dat graag!
:zon02:
Dag Anne,
Ik wil ook wel ff het land uit, wat voorn werkzaamheden heb je gevonden in Ibiza, en zou er voor mij dan ook wat mogelijkheden kunnen zijn?? Wanneer ik het wat vind kunnen we samen een appartement delen.
Gr,
Rivelino
Hoi Rivelino,
Zoals ik schreef ben ik eigenlijk op zoek naar een vrouwelijke huis/reisgenoot en ik geloof dat jij dat niet bent, toch?
Daarnaast vind ik het heel belangrijk dat ik iemand kan vertrouwen en dat je op elkaar kunt rekenen bij tegenslagen. Kun je misschien iets meer over jezelf vertellen? En wat spreekt jou aan aan Ibiza? Je mag je mailtje ook sturen naar <mailadres verwijderd>.
Ikzelf kan hoogstwaarschijnlijk als reisleidster aan de slag, maar als je eenmaal daar bent moet je gewoon met je cv langs bedrijven gaan en dan maak je hele goede kansen om aangenomen te worden. Denk bv aan horecawerk in café’s, restaurants en hotels, entertaiment in hotels, propper voor een discotheek, reisbegeleider voor locale reisbureaus etc. Dit zijn algemene jobs die er ten overvloede zijn mits je bijtijds die kant op gaat (april/mei).
Greetz,
Anne
hey meid!!
jij hebt ook al zo’n geweldig plan , en blijkbaar ben je er ook al verder mee dan alleen een i9dee!!
ik zou ook graag richting spanje gaan dit jaar en kijken wat voor uitdagingen daar liggen te wachten !!
ik ben 22 jaar jong dus sta open voor allee uitdagingen die daar zijn !!
groetjes nathalie
Hi
Ik ben nu op zoek naar een baan in het buitenland en spanje trekt me erg aan ibiza is ook erg leuk ja.
Ik zou dan horeca werk doen of animatie heb toerisme gestudeerd. Door de financiele crsisi heb ik vanaf 24 mrt geen baan meer dus ben even aan het zoekn op internet sollicitatie aan het voorbereiden ik ben erg betroubaar vriendelijk meegaand dus als je wat leuks heb dan zou ik dat graag willen weten.
met vriendelijke goret,
lucy
Hey allen,
Ik ben transgender/shemale op zoek naar een vrouw/meisje dat me voor 1 of 2 weken wil vergezellen tijdens een Ibi-verblijf. Van nature ben ik een zéér rustig persoon die houdt van de gezellige dingen des levens en muziek. Genieten dus!
Hoi Anne,
Ik lees nu je bericht op deze site en ben benieuwd hoe het je destijds is bevallen om op Ibiza te werken en hoe je dat destijds allemaal had geregeld etc…
Ik hoor t graag!
Ciao!
Groet Dorien.
Dag anne, ik zie de oproep uit 2009 en ben benieuwd of het inmiddels gelukt is ? Ik ben op zoek naar een leuke vakantiebaan voor in 2016 . Groetjes