Ik ben op zoek naar een reisgenote om in de zomer (augustus, september) van 2009 twee weken naar Ibiza te gaan.
Ik ben een meisje van 29 jaar, ik ben dol op strandvakanties, ik hou van lol maken.
Heb jij zin om naar Ibiza te gaan, wil jij net als ik elke dag op het strand liggen, 's avonds gezellig uiteten, terrasje pakken of stappen???
Reageer dan nu!
Ik zou ook graag komende zomer op Ibiza willen werken!
Mijn naam is Mariella en ik ben 22 jaar…
Ik ben nog nooit op Ibiza geweest en heb nog geen idee hoe ik het allemaal aan moet pakken…Jij??
Ik zag je oproep en die voldoet exact aan mijn vakantiewensen! Ik wil namelijk eind augustus begin september 2 weken naar Ibiza of 11/12/13 dagen ofzo, zag al leuke aanbiedingen voor rond de 400/500 euro dus dat is redelijk. Ben ook al eerder geweest en het is een fantastisch eiland.
Ik kom zelf trouwens uit Leiden ben 26 jaar (heb net ook op een ander oproepje gereageerd waar jij ook bijstond). Misschien is het een goed idee een x af te spreken om te zien of het klikt en of onze vakantiewensen een beetje matchen?
Hey,
Volgens mij hebben jullie het over mij
Leuk dit zeg!! Ibiza is volgens mij echt gaaf, ook de leeftijdscatogorie op dit eiland bevalt me wel dus ik ben helemaal enthousiast!!
Ik heb wel van vrienden gehoord dat het een duur land is wat betreft drankjes en discotheken… maar dat weet ik ook niet precies.
Ik heb ook al contact gehad met SLuca van dat oproepje (Gezellige vakantiepartner gezocht)
Ik ga wel ff rondkijken op vakantiesites over Ibiza.
Leuke reactie! Ik ben al eens een keer op ibiza geweest en het is idd niet supergoedkoop, maar wel heel erg gaaf! en ik heb ook op sluca gereageerd. zitten jullie ook op hyves? kunnen we elkaar iets beter leren kennen?!
Ook ik ben op zoek naar een leuk stel reismaatjes voor een heerlijke zonvakantie deze zomer. Net als velen van ons waarschijnlijk zijn al mijn vriendinnen niet meer op het punt in hun leven waarop ze een dergelijke vakantie willen vieren zonder hun vriend / man / kind. Ik daarentegen ben een 25 jarige meid die daar dus absoluut wél zin in heeft. Ik heb absoluut interesse om verder te praten.
Ik werk fulltime als management assistente in de detachering in de regio Zuid-Holland, heb bijna 40(!!) vakantiedagen en geen kans om ze kwijt te raken behalve aan zinloze dagen thuis. Deze zomer gaat dit dus niet gebeuren! :king:
Als jullie interesse hebben om een zeer attent en maf feestbeest erbij te hebben, laat het me weten!!