Reisgenootje(s) Ibiza zomer 2010

Interesse in een zomervakantie op Ibiza?
Lees dan verder!

Wil jij ook graag in de zomer van 2010 lekker 2 weken naar Ibiza, hou je van elke dag op het strand liggen, relaxen en 's avonds uit of terrasje pakken… Reageer dan nu!

Oh ja, ik ben een vrouw van 30 jaar en ben op zoek naar 1 of meerdere reisgenoten.

:dag:

Hoi! Heb je al reacties gehad op je oproep en nog steeds van plan te gaan?
Ik zit ook te denken om naar Ibiza te gaan en heb nog geen reisgeno(o)t(en).
Zelf ben ik 27, hou van zon, zee, strand, en heb zin om lekker te gaan feesten.

Gr.Bianca

1 like

Heeey Bianca,

Ik ben nog steeds op zoek naar mensen die mee willen naar Ibiza. Ik wil namelijk echt er naar toe aankomende zomer.

Ik heb je ook even prive gemaild.

groetjes

Hey hey,

Ik zag je oproepje staan en dacht ik reageer ff.

Ik ben een spontane vrouw van 28 uit tilburg en ben echt toe aan de vakantie die jij omschrijft.

zon, zee, strand, stappen. terrasje pikken gewoon heerlijk!!

lijkt het je iets?
Ik hoop iets van je te horen

Hoi!
Leuk dat je ook plannen hebt voor Ibiza 2010. Zelf heb ik ook kort geleden gereageerd op de oproep van Sunshinegirl. Heb je al meer ideeën en eventueel een periode? Heb je ook msn of hyves?

Gr. Bianca :dag:

He Miranda en Bianca,

Miranda, ik mail je zo even prive enne Bianca ik heb je al gemaild op hyves :wink:

Zou wel leuk zijn, een groepje meiden…

groetjes

Hoihoi,

Ik ben een 21 jarige dame uit brabant. Binnekort word ik 22. Op welke data had je de reis naar Ibiza in gedachten?? Het lijkt me namelijk wel erg leuk!

Ik hoor graag van je!

Groetjes claudia

Hey Claudia,

Leuk dat je reageert. Het zal zeer waarschijnlijk eind juli/begin augustus worden. Heb je ook hyves, msn of ander e-mail adres ?

Gr. Bianca

Hey Claudia,

Zeker leuk dat je reageert!
Bianca en ik hebben al contact. Ik heb nog niks van Miranda (zie hierboven) gehoord, ik heb haar wel gemaild.

Zoals Bianca al vroeg, heb je hyves of een emailadres?
Dit kan je ook prive naar ons toesturen hoor.

Zou leuk zijn als we konden afspreken met een groepje.

groetjes

Zijn er nog meer meiden die interesse hebben?
We willen namelijk afspreken met een groepje en kijken of het klikt…

Hoi!
Ik heb ook interesse om mee te gaan! Ben 30 jaar en woon in Nijmegen en heb wel zin in een heerlijk relaxte vakantie!
Mijn mailadres is [EMAIL=“giselle.1979@live.nl”]giselle.1979@live.nl
Groetjes Linda

Hallo,

Ik vroeg me af of jullie nog gezamenlijk een reis hebben gepland? Ik lees het bericht net pas op dit forum. Ibiza lijkt me erg leuk!!

Groetjes

Ik ben ook op zoek naar vakantiemaatjes voor deze zomer. Waar naartoe maakt me niet uit, maar zeker iets met zon, zee en strand.

Hoi allemaal,

Lees de oproep een beetje laat dus ik weet niet of er al een reis gepland is… maar ik ben ook op zoek naar een reisgenootje(s) om deze zomer mee op vakantie te gaan. Ben zelf 25 jaar en woonachtig in de omgeving van Nijmegen

Hoi allemaal! Ben zelf ook op zoek naar reisgenoten naar Ibiza, ben helemaal verliefd op het eiland. Wil en kan alleen niet in het hoogseizoen (geen vrij en reizen veel te duur) dus wie van de meiden kan er met mij mee bij vertrek rond 5 juni?

Groetjes Wendy

Hallo allemaal!

Klinkt gezellig die plannen voor Ibiza! Ik ben benieuwd of jullie al helemaal compleet zijn (hoe groot is de groep nu?), of er misschien nog iemand bij kan en wanneer jullie precies gaan.

Ik ben zelf 32 jaar, ik werk als Personal Assistant en kom uit de omgeving van Rotterdam. Ik heb superlieve vriendinnen, maar ze zijn allemaal zwanger, net bevallen of gaan met manlief naar de camping aan het Gardameer. Ik zoek iets meer uitdaging dan dat :biggrin:. Ik hou van verre reizen, maar een gezellige vakantie met verschillende meiden op Ibiza lijkt me ook fantastich!

Groetjes, Petra

Hallo allemaal,

Ik heb eerder op deze oproep gereageerd en was ook benieuwd of er meer mensen naar Ibiza willen gaan. Inmiddels heb ik ook gekeken naar andere mogelijkheden gekeken en gezien dat Estivant.nl in juni/ juli een groepsreis aar Ibiza aan biedt.
Ik heb nog niks geboekt, maar lijkt het in ieder geval leuk om bv 8 dagen, bij voorkeur in de 1e of 2e week van juli. In augustus 1 week zou ook kunnen.

Wat zouden jullie willen?

Hallo allemaal,

Ik ben ook aan het kijken voor een vakantie naar Ibiza in Juli. Zijn jullie intussen al met een groep en hebben jullie al een datum?
Ik heb inderdaad ook gekeken voor de groepsreis van Estivant en dit lijkt me ook erg gezellig! Ik ben 31 jaar en woon in Rotterdam.

Ben benieuwd naar jullie plannen…
Groetjes Nancy

Nee het zijn tot nu alleen wat losse reacties van iedereen, niks concreets. Vandaar dat de optie via Estivant.nl mij ook wel aan spreekt.

Wie nog meer?

Ik ben ook wel in voor zo’n reisje in juli. Het liefst zo vroeg mogelijk in juli, dat drukt de kosten nogal. En jullie?