Begin juli vind ik een prima optie!
Hoi allemaal,
Leuk al die reacties!
Inmiddels hebben we een groepje en gaan we met een aantal meiden naar Ibiza, we vertrekken 21 juli.
Zijn er nog andere mensen rond die tijd daar? Misschien dat we elkaar daar wel zien!
groetjes
Hoi alle Ibiza lovers, zoals ik al eerder zei was ik op zoek naar reisgenoten voor Ibiza rond 6 juni maar helaas geen reacties gehad. Uit haast heb ik nu maar in mijn eentje geboekt voor 6 juni wat ik echt doodeng vind en ook niets voor mij is. 1 vrouw heeft nu een boeking op aanvraag maar is dus nog niet zeker en ze komt ook een paar dagen later aan dus graag jullie hulp als je iemand kent die tussen 6 en 13 juni naar Ibiza gaat waar ik eventueel contact mee zou kunnen leggen om daar een keer samen af te spreken: mannen, vrouwen, groepen maakt niet uit.
Als je zelf rond die periode nog mee wilt, ook leuk!
Ik hoop op reacties, groetjes Wendy
Hallo allemaal!
Ik heb inmiddels mijn plannen definitief bijgesteld. Een verre reis gaat het niet worden, toch lastig voor elkaar te krijgen in een vaste periode en met iemand met dezelfde interesses qua landen.
Als er nog gegadigden zijn hoor ik dat graag. Het lijkt mij voor dit jaar in ieder geval een goede optie om begin juli naar Ibiza te gaan. Ik kan van 12 tm 23 juli. Ik hoop dat er meer zijn die nog willen, of dat ik nog ergens aan kan sluiten. Wil nu echt wel wat gaan boeken en met dat zonnetje dat voorzichtig doorkomt, kijk ik meer en meer uit naar een week of 2 weken lekker genieten van zon, zee, strand en muziek!
Hope to hear from you girls! :zon02:
Groeten,
Petra
Hallo Petra ea,
Ik ben nog steeds van plan om te gaan, omdat het niet heel concreet lijkt te worden op dit forum of mensen al hebben geboekt, ben ik verder gaan kijken naar reisorganisaties die ook groepsreizen naar Ibiza aanbieden.
bv estivant.nl biedt een groepsreis naar Ibiza in juli. Misschien is dit ook voor jou een optie, zie ook forum.
Mocht zich via dit forum wel een groepje vormen dan vind ik dat ook prima. Via Ryan air bv kun je voor redelijke prijzen vliegen naar Ibiza.
Als er nog meer mensen zijn, laat het weten :).
Groetjes
Hallo iedereen die naar Ibiza wil!!!
Ik zie dat er veel mensen zijn die alleen naar Ibiza gaan. Ik ga 15 juni 2010. Ik wil daar maandje 1 a 2 gaan werken. Wie zijn er nog meer van plan om rond deze data te vertrekken? Mij lijkt het leuk om iedereen te meeeten op Ibiza zodat we elkaar misschien kunnen helpen met de beste baandjes en feestjes!!!
Leuke reacties zijn altijd welkom!!
Groeten Joya
Hoiii,
Zijn er nog meiden die naar Ibiza op vakantie willen? Ik hoor het graag ![]()
Gr,
An
Hey,
Ik zou nog steeds wel willen gaan, de georganiseerde reis gaat helaas niet door begin juli vanwege te weinig deelnemers. Wie heeft er nog meer interesse?
Heey Joya…ik ga met een stel meiden op vakantie naar Ibiza.
Al enig idee waar je wilt gaan werken?
hoi wij stel met 2 kids reizen af naar zuid frankrijk om daar te gaan wonen!
meereizen prima hoor…wonen zelfs welkom…gezellig!!!
gr.uz
Hoi Sunshinegirl,
Misschien beetje laat dat ik reageer…
Ben al weer terug van Ibiza! Ik heb uiteindelijk niet gewerkt op Ibiza maar gewoon vakantie gehouden 2 weken. Had een goed hostel geboekt. Toen ik de tweede dag daar aan het strand lag, dacht ik, ik ben gek als ik ga werken. Vandaar… Ik heb hier geen moment spijt van gehad, tis me geod bevallen, en heb leuke mensen ontmoet en minder leuke. Ben wel blij dat ik gewoon ben gegaan. Had je graag ontmoet en anderen. Zie dat je in juli gaat… Leuke hoor!
Als je voor het eerst gaat en je gaat uit in de clubs zul je het naar je zin hebben. Ga ook naar de leuke stranden, zeker aan te raden! Mooi water, ziet gewoon de vissen zwemmen in sommige baaien/stranden…
Ik wens je nog veel plezier!
groetjes!
Hey ,
had ik deze site maar vroeger gevonden ![]()
Sijtig genoeg zal ibiza niet voor dit jaar zijn , ik ga al naar berlijn.
laten jullie nog weten hoe het gegaan is met jullie reis?
Ik wil zeer graag wegdromen met jullie verhalen ,
Wens julle alvast een heerlijke reis ![]()
Joya je reis lijktl zeer leuk te zijn geweest , ben je daar helemaal alleen gegaan?
Zijn de clubs echt zo duur?
Moest er iemand gaan met kerst of nieuwjaar , ik ga meeOf als jullie deze reis volgend jaar opnieuw doen , ik ga mee !!
Groetjes uit België
wel
Hoi Lucinda,
Wat jammer dat je niet naar Ibiza gaat. Maar indd volgend jaar toch gewoon? Ja, ik ben indd in me upie gegaan. Ik zat toen twee weken terug op Mallorca met 2 vriendinnen vakantie te vieren, ik kwam terug in Ned. met 13 graden en regen… Dat was voor mij de ‘druppel’ (haha). Ik wou terug naar Spanje… en dat deed ik dus. Kon niemand mee krijgen omdat iedereen in me omgeving verplichtingen had, werk voornamelijk… ik wou niet wachten tot volgend jaar dus… gewoon lekker alleen. Heb me goed vermaakt, zoals ik eerder al vertelde, Spanje is goed te doen, ontmoette mensen dus zo alleen was ik niet meer… De clubs zijn heel duur: 45 euro voor een kaartje discotheek tot 60 euro aan de deur… maaarrrr… je leert zo hier en daar mensen kennen die je dan weer op gastenlijst zetten, dus het hoeft niet duur te zijn en sommige clubs kan je gratis naar binnen als je een uitgedeeld bandje draagt… De drankjes zijn wel belachelijk duur, 10-15 eurie voor cola-of mix… maar het winkelen was wel weer top, leuke kleding voor super goedkope prijzen…
Laten we gewoon contact houden met z’n allen, als iedereen (weer) keertje wilt gaan, dan vind ik dat wel leuk om samen met een gezelli clubje!
Veel plezier in Berlijn!!!
groetjes Joya
Hey joya
Ja ik vind het ook heel jammer dat ik niet kan gaan , zeker als ik al die positive reactie hoor .
Die zeggen juist hetzelfde als u.
Dat je nooit alleen bent , je leer sneller mensen kennen , je word daar heel open .
Had niet verwacht dat het zo positief zou zijn en ik vind het nu nog meer balen dat ik niet kan gaan .
Maar ik bekijk het anders , nu heb ik meer tijd om te sparen , zodat ik een leuke reis kan hebben .
Always look at the bright side of life ![]()
Het zou heel tof zijn moest we allemaal samen kunnen gaan ,
Zo een weekje of een paar weken onder meiden opstap gaan is altijd leuk
Bedankt , Berlijn zal wel leuk worden.
Bedankt voor je info.
Groetjes Lucinda
Klinkt leuk allemaal :vak02::zon02:
Zijn de plannen al specifieker?
Groetjes Deb