Gezocht: meid(en) -> spanje, werken in discotheek?

Hoi hoi,

Afgelopen zomer heb ik achter de bar in Calella gewerkt, erg leuk. Dit jaar ga ik weer, met een vriendin. Doordat ik tijdelijk gestopt ben met mijn studie (MER), kan ik al eerder gaan dan zij (18 juli). Ik zou in juni graag naar Ibiza willen maar dus niet alleen. Zij komt dan later. Vind jij het gezellig om met me mee te gaan? Mail dan even. Ik heb nog geen organisaties benaderd omdat ik dus geen mogelijkheden van data weet. Wel weet ik dat ik tot max eind augustus ga. Mensen die al eerder op Ibiza hebben gewerkt en tips voor me hebben zijn ook welkom!

Groetjes Liret 8)

hey liret
was er ff nieuwsgierig naar waar je hebt gewerkt in calella? over ibiza kan ik je heleas niets vertellen maar wel alvast veel succes, groetjes

het lijkt me ook wel leuk ;D maar hoe oud ben jij en heb je nog een bepaalde leeftijd nodig???

Hey,
ik wil zelf ook gaan werken in spanje, maakt me niet veel uit waar. Wil max. 2 maandjes weg. Achter een bar werken. Ik ben 21 jaar, en wil tot half augustus weg.
Mail me maar als je meer wilt weten, lijkt me gezellig!!
Groetjes Linda
lindarozema81@hotmail.com

Hoi Liret, ik wil in de zomer ook graag op ibiza werken. tot 22 juni moet ik stage lopen maar vanaf dan kan ik weg, ik zat te denken tot eind augustus begin september. ik ben al een tijdje opzoek maar weet niet zo goed waar ik moet kijken om iets te vinden. wil je me hierop mailen als je interesse hebt? [EMAIL=“kimberly6006@hotmail.com”]kimberly6006@hotmail.com
groetjes Kimberly

Heej Heej …
Ben op zoek naar werk in spanje …
voor achter de bar …
het lijkt me hartstikke leuk …
ik hoop dat ik snel antwoord krijg
ik heb tijd in de maand julie en augustus :smiley:

:vak02:

Haai…:zon02:

Ik ben Selbi
Ik ben 20 jaar…
en wil dit jaar ook in Spanje gaan werken.
Het lijkt me erg leuk om met je mee te gaan.

Ik ben spontaan , sportief, leergierig, sociaal , vriendelijk
Lijkt me leuk om nieuwe vrienden te maken.
anders stuur je me ff een mailtje kunnen we verder praten…

[EMAIL=“selbigursel@gmail.com”]selbigursel@gmail.com

Alvast bedankt, Gr:vak02:

En ik ben de hele lente en zomer beschikbaar…:wereld:

heeyy ik heb een vraagje ik zou zo graag eens in de zomer in het buiteland willen werken , waar moet ik zoeken wand heb op het internet gekeken maar kan niet echt iets vinden ! groetjes sab