Zomer 2009 Werken in Spanje met een maatje?

Há Meiden!

Ik zou zo snel mogelijk naar Spanje willen vertrekken om daar natuurlijk de hele zomer en wie weet wel langer te gaan werken!

Ben nu 18 jaar oud, en droom hier al jaren van. Alleen heb ik geen idee hoe ik dit moet aanpakken…

Ik ben opzoek naar Bar, Propper of Promotiewerk.
En is er mischien interesse om samen te gaan :slight_smile: Dan mag je me altijd mailen!

Heb je tips - Ideén - Aanraders of interesse om ook te gaan werken.

Mail me dan [EMAIL=“l.0vely@hotmail.com”]l.0vely@hotmail.com

Mss tot snel!

da zou’k ook nog wel graag willen doen . :hihi:
In ibiza zijn er naart schijnt veel jobks

Heey,

Lijkt me wel leuk. Ik ben zelf ook 18 en het lijkt me echt uitdagend om iets in het buitenland te doen en vooral in de zomer…ik wil dan ook gaan werken in een cafe of bijv in een weeshuis ofzo…

nou ik hoor wel van je

groetjes,

estelle

Hoi allemaal!

Ik ga zelf werken in Gran Canaria, playa del ingles.
Animatiewerk, vanaf eind juni t/m begin september.
Volgens mij zoekt de organisatie via wie ik ga nog mensen!
Als het je wat lijkt, stuur dan even een berichtje en dan kunnen we het erover hebben en kan ik de email van die vrouw geven!

Samen is altijd leuker dan alleen, toch?!

X. lisanne

ola, ik ben ruben 21 jaar,
ik ben al een wat langere tijd op zoek naar vakantie werk in de omgeving van lloret, Gerona. tot vorige week had ik een vaste baan, maar het contract is nu afgelopen en daarom wil ik me droom waar gaan maken om te werken in spanje, ik ben een spontane jongen die van een goede aanpak houd, ik ben van alle markten thuis, doe graag promotie werk maar in de horeca werken is ook geen probleem voor mij. ben bereid om zelf me vlucht te betalen, een zak centje en huisvesting is wel mooi meegenomen. Als iemand wat weet mail me dan [EMAIL=“mall361@hotmail.com”]mall361@hotmail.com

Heey Lisanne.
Misschien wat aan de late kant, maar zou je me verder kunnen informeren over je vakantiewerk in Gran Canaria?
Heb je misschien een site?
Alvast bedankt!
X

Hoi hoi,

Ik ga werken in een bungalowpark en krijg ticket vergoed en kost en inwoning en een salaris. Ik heb gesolliciteerd bij Acttiv/Animajobs en naar aan leiding daarvan gebeld…
Ik ga werken vanaf eind juni tot begin september voor 5.5 dag in de week.
Een vriendin heeft inmiddels ook gesolliciteerd en die hoort vandaag of ze is aangenomen dus ik weet niet of ze nog mensen nodig hebben!

Xx