Voor aankomend zomerseizoen 2004, zoeken we enthousiaste doorzetters voor diverse functies in een unieke horeca formule.
VOOR MEER INFORMATIE EN SOLLICIATIES:
WWW.VENGA.TK
Voor aankomend zomerseizoen 2004, zoeken we enthousiaste doorzetters voor diverse functies in een unieke horeca formule.
VOOR MEER INFORMATIE EN SOLLICIATIES:
WWW.VENGA.TK
Hola,
Ik had even een vraagje over dat werk, waar is het in Spanje en zoeken jullie ook mensen voor de hele periode?
Groeten,
Diana
Heej,
ik was benieuwd voor welke locatie je mensen zoekt. Alvast bedankt.
Greetz Fate
He hallo,
Ik Sabrina 22 jaar zou graag meer info willen hier over, ik ben heel internet al aan het afzoeken voor werk in Spanje, ben toe aan een uitdaging en niets of niemand staat me in de weg of houden me tegen.
Ik ben de beroerdste niet hou van hard werken, ben niet op mijn bekkie gevallen en heb gevoel voor humor, en ben iemand die graag dingen bij wil leren hoe meer hoe beter.
Nou als je nog meer over me wil weten dan hoor ik het graag, als jij voor mij meer info hebt alvast harstikke bedankt.
Groetjes Sabrina sabje70@hotmail.com
Ik zoek ook werk voor in de zomervakantie.
En ben beschikbaar in juli en augustus.
Ik zou ook graag wat informatie willen over waar je komt te werken,
Wat de voorwaarden zijn, leeftijd etc.
Alvast bedankt!
mijn emailadres: Sanne_Koe@hotmail.com
Hallo,
ik las jullie berichtje net en was nieuwsgierig geworden. Ik ben samen met een vriendinnetje voor komende zomer op zoek naar werk in Spanje. Hebben jullie ook een site waar ik meer informatie kan vinden?
Zoniet dan had ik nog wat vragen over werktijden, verdiensten en plaatsen waar jullie mensen voor zoeken. zijn dit alleen de echte vakantieoorden als Salou, Lloret of zijn jullie ook in kleinere plaatsen op zoek naar mensen? Ok dit was het en hoop snel wat te horen want ben erg benieuwd!
groetjes guusje
Haloa,
ik heet Tessa ben 19 jaar ik woon in Amsterdam.
Ik doe de opleiding toerisme maar wil in de zomer alvast ervaring opdoen in spanje en kijken of ik al een beetje met me spaans overweg kan.
Ik ben prettig gestoord en het lijkt me heel leuk om een keer achter de bar (of erop) gek te doen verplaats voor de bar.
Daarom vraag ik ook bij deze meer informatie aan.
groetjes,
Tessa
Hoi,
Ik ben Robbert, een 23-jarige jongen uit Groningen. Het lijkt mij fantastisch om komend zomer aan de slag te gaan in Spanje. Ik ben erg gedreven, kan goed samenwerken en me flexibel instellen. Ik zou graag verdere informatie van u ontvangen.
Ik hoop snel van u te horen.
Met vriendelijke groet,
Robbert Limbeek
Hai,
ik zou ook graag wat meer informatie willen hebben.
groeten
David
Hallo hallo!!
Ik zou ook graag wat meer informatie ontvangen.
Ik heb het afgelopen jaar 5 maanden aan de Costa del Sol doorgebracht, totaal zo’n 9 mnd. in Spanje gereisd. O.m. taalcursus gedaan, beheers daardoor de taal nu “redelijk” (?). In Spanje heb ik in een hostal gewerkt (van alles van kamers tot tuin doen ) en in Frankrijk in een hotel: serveren op terras, hulp in keuken, kamers doen en party-en!! Frans en ook Duits en Engels beheers ik ook redelijk tot goed.
Ik zou ook graag wat meer informatie willen ontvangen!!, Ik ben o.m. benieuwd naar julllie nieuwe horeca-formule en het waar - welke Costa, die is nl. wat groot
Groetjes en hopelijk tot gauw horens!
Hilde
Hola,
Ik had al eerder om wat meer informatie gevraagd maar ik heb nog steeds niks ontvangen dus daarom maar dit berichtje met mijn e-mail adres erbij.
Meer informatie kunt u sturen naar diana864@hotmail.com
Groeten
diana
Hola,
Ik had al eerder om wat meer informatie gevraagd maar ik heb nog steeds niks ontvangen dus daarom maar dit berichtje met mijn e-mail adres erbij.
Meer informatie kunt u sturen naar diana864@hotmail.com
Groeten
diana
hey hallo,
ben jongen van 19, zit al vanaf mijn dertiende in de horeca, heb hotelschool ondertussen afgerond. overal en nergens gewerkt tussen venlo en breda en weer terug. ben heel erg toe aan iets nieuws. wil mijn horizon gaan verbreden en ben dus op zoek naar werk over de grens. had graag dus wat informatie over hoe en wat.
op daankamp@hotmail.com kun je alles kwijt. ik zie het graag tegenmoet komen!
gegroet, daan
Hay, ik (meisje van 20) wil graag met een vriend van mij deze zomer in spanje werken. Ik begrijp alleen uit uw bericht niet waar we precies kunnen werken. (is het aan de kust of ergens anders?) Dit zou ik graag eerst willen horen.
We zouden allebei vanaf mei zeker kunnen tot juli of augustus. Ik zou graag meer informatie willen over uw bericht.
We hebben allebei een paar jaar ervaring in de horeca. (bediening, bar, keuken, dj)
ik hoop graag snel iets meer van u te horen. mijn email adres is kiersmarianne@hotmail.com
Groetjes Marianne
Hoi,
Ik ben een enthousiaste jongen die komende zomer 19 jaar is. Ik wil die zomer van begin juli (of eind juni) tot eind augustus graag in Spanje werken. Mijn instelling is flexibel en ik kan goed samenwerken. Ik heb een beetje ervaring in de horeca, maar ik leer snel bij.
Ik zou via u graag in Spanje willen werken. Ik hoop graag snel iets van u te vernemen.
e-mail: teunis_vander_poel@hotmail.com
Groet,
Teunis
Heej!
Ik ben een 18-jarige student uit Groningen en het lijkt me echt geweldig om aankomend zomerseizoen vakantiewerk in Spanje te doen… Het maakt me niet uit wat het is… Ik ben super-enthousiast en hoop snel wat extra informatie te ontvangen!
Groeten Bernard
breinink@hotmail.com
Hey.
Ik zou graag ook wat info hebben over die baantjes…Heb na half maart net 7 maanden in spanje gezeten…en zou het van de zomer graag in de praktijk willen brengen door in Spanje te gaan werken…
dus, als het niet te veel werk is, zou ik graag wat informatie willen…
groeten Joep
joepschats@hotmail.com
:blink:
Ook mij lijkt dit werk heel erg leuk.
En ik wacht, net als alle anderen boven mij, op verdere informatie!
Olga
hoi,
ik heb u al eerder een mail gestuurd en daarin verzocht om meer informatie. Ik heb echter tot op heden nog niks van u ontvangen.
Ik ben zeer geintresseerd in uw functies en zou graag meer info ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Robbert Limbeek r_limbeek hotmail.com
Hej hej,
Ik las de berichtjes en ben nu toch ook behoorlijk nieuwsgierig geworden. Het lijkt mij ook super leuk om van de zomer in Spanje te gaan werken. Dus, zou ik hierover wat meer informatie mogen hebben?
Groetjes Martine
guapa008@hotmail.com