zomer 2006: werken in Spanje?

Hey!
Ik zou graag komende zomer een tijdje in Spanje werken. Ik sta voor veel dingen open; ik heb alleen geen horeca-ervaring (maar ben bereid hard te werken en veel te leren!). Zijn er hier mensen met tips en/of ervaring??? Groetjes!

imisschien in de animatie ?? animatur /dutch entertainment ???

Mm, eerlijk gezegd niet echt mijn ding… Maar stel ik wil de horeca in; hoe kom ik erachter waar de vacatures zijn (is er een speciale site?), of weet iemand misschien cafe’s of discotheken waar ik het kan proberen?? Of heeft iemand ervaring in het begeleiden van bepaalde dagtrips/excursies?

Hoi Annelies,

Wellicht staat hier iets voor je bij:

www.werkeninspanje.startbewijs.nl

www.malgratnieuws.nl
kijk op nieuws

Je moet even op deze hyves kijken… Hier zitten mensen die deze zomer aan de costa brava gaan werklen of er gewerkt hebben in de animatie, receptie of horeca… www.animafest.hyves.nl

Hee Hallo,

Ben Milena Huizenga, 18 jaar… en wil deze zomer heel graag werken op mallorca, liefst in El Arenal!
Horeca ervaring is aanwezig! Talen ook.

Wil graag in contact komen met mensen/bedrijven…
Zouden jullie mij daarbij kunnen helpen?

Ik merk het vanzelf wel! Alvast bedankt!
Milena

Hallo

Als je interesse heb om in spanje te gaan werken deze zomer
Wij zijn van restaurant amsterdam te playa de aro aan de costa brava en zoeken voor deze zomer jonge mensen in de bediening die hun vakantie willen combineren met werken
Dus als je enthousiast ben en je houd van aanpakken schrijf dan een e-mail met je cv , pasfoto en de periode wanneer je beschikbaar bent naar. [EMAIL=“amsterdam@telefonica.net”]amsterdam@telefonica.net en sturen we je zo spoedig mogelijk een e-mail met alle informatie toe

Groeten restaurant Amsterdam