hallo ik ben vera en zoek voor aankomende zomer vakantiewerk in Spanje samen met een vriendin als het kan, voor 2/3 maanden. We hebben namelijk examens en hebben dus vroeg vakantie. Ik heb ervaring in de horeca. Ik werk nu ook in een café/restaurant. We zijn volgende zomer allebei 18 jaar. Voor eventuele interessa: [EMAIL=“veraschop@hotmail.com”]veraschop@hotmail.com
Heey Vera,
Ik heb afgelopen zomer in Spanje gewerkt, dit ook na mijn examens. Wat het aller makkelijkst is, zijn barretjes & discotheken in de regio opzoeken waar je wilt werken, en hierna toe een mailtje sturen, Heb dit zelf ook gedaan, en is prima bevallen.
Let wel op, dat je dit rond de maand Maart doet, dan gaan meestal de nieuwe sollicitatie rondes van start, en komen vaak deze mensen een paar dagen naar NL om deze af te nemen.
Succes ermee, en ook ik ben weer op zoek voor zomer 2008.
dus als iemand nog wat weet, of vragen heeft, mail me gerust.
gr bram
brammeij@yahoo.com
heey,
dankje voor de tip… ik heb dit gedaan en heb nu in februari waarscheinlijk een sollicitatiegesprek voor een baantje in een restaurant op Mallorca dus het is allemaal goed gekomen. waar wil jij gaan werken in spanje volgend jaar? een waar werkste je vorig jaar?
xxx vera
Heey,
Ik werkte vorig jaar op een camping in een bar/restaurant in Estartit. Ik heb morgen een soll. gesprek bij vacansoleil dus hopenlijk ga ik volgend seizoen ook weer op een camping in Spanje werken.
succes alvast in Feb. met je gesprekken en Mallorace is mooi eiland dus daar zit je wel goed:)
nog 1 tip: Let goed op, of je een spaans on NL contract krijgt. En of de voorwaarden die je afspreek ook dan daadwerkelijk in je contract staan.
Het is in elk geval de ideale manier om je vakantie in te vullen:zon02:
Veel succes!!
Ciao Bram
hey,
ik wil dit jaar en volgend jaar in spanje werken in de horeca.maar het zomerseizoen is bijna voorbij.ik weet niet wat ik nog meer kan doen,ik heb al op internet gezocht.maarja ik wil ook voor deze winter werk hebben…weet iemand iets???heb je tips?? mail me aub!!! anne_gendt@hotmail.com
heyhey…
weet je al wanneer je vertrekt be je al met alles bezig…
of alleen nog maar plannen?
ik wil namelijk ook graag naar het buitenland.:zon02:.
weet echt niet waar ik moet zoeken en kijken…
ik zou meer richting kapsalon hotels etc… werk willen vinden maar vind ook eigenlijk alles goed als het maar een uitdaging is!!
groetjes nathalie
[EMAIL=“natje116@hotmail.com”]natje116@hotmail.com
Voor Horeca werk in Spanje is het nu wel aan de late kant ,hoewel er ook in Oct. nog personeel gevraagd werd in Benidorm tbv. de pensionada’s
Tip; ga op internet alle bekende plaatsen na en kijk dan op ‘horeca’ je vind dan een heleboel kroegen, snackbarretjes en disco’s , op hun linken worden vaak mensen gevraagd. Je kan er ook een bezoekje (vakantie)aan wagen,Tegewoordig vlieg je voor 150 Eurie heen en weer of met het busje. let wel dat in het noorden ( Lloret Blanes of Malgrat ) het seizoen véél korter duurt als in wat zuidelijker gelegen(Benidorm,Torremolinos) gebieden. :zon:
hallo heel erg bedankt voor je tip maar ik kan het echt niet vinden.
weet je misschien een paar sites,zoja wil je die dan naar me sturen alsjeblieft.
groetjes anne
hallo heel erg bedankt maar ik kan niets vinden.
weet je misschien een paar sites,zoja wil je ze dan naar me sturen alsjeblieft.
groetjes anne
Hoi,
Kijk toch eens op www.werkvindeninspanje.nl, kijk op de banensites die daar staan. Als je op die pagina’s gaat zoeken, kom je banenzoekmachines tegen die zo´n 90% van de markt dekken. Ook voor het werk dat jij zoekt. daar staan een tiental links als je “werk in Spanje” aanklikt.
Neem de tijd om te kijken wat er zoal gezocht wordt. Maak een shortlist en ga er naar toe. Solliciteren via internet heeft weinig zin. Langsgaan.
pak de eerste baan en zoek van daauit verder.
Succes,
pietmeijers
www.pietmeijers.nl
hee bram, ik wil volgende zomer graag werken in l’estartit kom er al 5 jaar en het lijkt me echt zo leuk. waar werkte jij ? x