gezocht:: werk horeca Spanje 2012

Olaa…
Ik ben een jonge dame van 23 jaar, enthousiast en opzoek naar avontuur! Graag zou ik willen werken & wonen in Spanje vanaf april dit jaar tot ??
het liefst horeca ( bediening, bar, gastvrouw etc.)
Ik heb de nodige ervaring in horeca en ben een harde werker.

Weet iemand een organisatie waar ik terecht kan of een werkgever hoor ik het graag!!!

Groetjess :dag:

Hallo,

Vanaf april zou je kunnen kijken bij organisaties als vacancesoleil, selectcamp etc. Dit is echter geen horeca werk maar beheer en ook een stukje schoonmaakwerk…
Ik heb misschien een leuke optie voor je maar dit is op zijn vroegst vanaf juni t/m eind augustus (hoogseizoen). Als je interesse hebt stuur me dan een prive bericht voor meer info.

Groetjes :slight_smile:

Spreek je Spaans?

Ik ga spaans studeren eind dit jaar, kan nu echt alleen maar de basiszinnen!

Wat gaaf! In welke stad ga je studeren? Ik studeerde Spaans in Utrecht aan de universiteit, echt te gekke studie. Jammer dat je alleen nog de basis spreekt, hoe zijn de rest van je talen? Hoe lijkt je receptie werk? Groetjes, Marieke

In Spanje heerst op dit moment grote werkeloosheid. Onder jonge spaanse werknemers is dit gestegen tot bijna 80%. Werken op uitzendbasis (wat cafe’s vaak doen met personeel) geeft je nauwelijks rechten en is slecht betaald. Ik heb zelf in Spanje gewoond en daar nog steeds veel vrienden. Een Spaanse vriend kon zijn studie in barcelona niet voort zetten omdat hij tien uur per week werk moest hebben om zijn beurs te kunnen behouden. Dit is hem zelfs niet gelukt. Ook in grote steden is het banentekort dus neipend en zeker als je geen spaans spreekt of basis spaans op doet aan de volksuni in nederland zal je niet aan de bak komen.

Meeste kans is in de touristische gebieden in het voorjaar en zomer. Zorgen dat je in het voorjaar daar al een baan vindt en dat doe je het beste door daar ter plaatse langs te gaan en lobbyen dan vanuit Nederland. Voor sollicitaties campingwerk animatie, receptiewerk etc zou je nu ook prima bij verschillende touristische organisaties vanuit hier kunnen solliciteren maar anders moet je gewoon gaan en lef hebben. Daar leer je overigens ook veel sneller spaans dan hier. Ik sprak na 3 maanden cursus spaans in Spanje op een goed niveau waarmee ik prima in bars en restaurants heb kunnen werken. Een baantje krijgen in Spanje is toch vooral ook afhankelijk van je doorzettingsvermogen en sociale skills. Een uitdaging zal het dus zeker worden!

Misschien lijkt het je wat om vanaf November dit jaar bij een nieuw te openen club in Marbella te komen werken. Je kan als het van beide kanten bevalt er voor langere tijd komen werken. Het wordt een kleine partyclub waar je voornamelijk in de avonduren achter de bar werkt. De muziekstijl is latin en electrohouse, r&b, hip hop en top 40 muziek. Het is in het zomerseizoen wel 7 avonden per week werken van 20:00u tot 03:00u dus ongeveer 7 uurtjes per dag. In de winter waarschijnlijk 3 tot 5 dagen per week. Overdag kan je doen en laten wat je wilt. Lijkt het je wat stuur me dan even een mail met je gegevens, horeca ervaring en een foto.

partyclubloca@gmail.com

Groeten, Dennis

Hoi Minime,

Via het Work & Travel programma van Travel Active weet ik via een vriendin dat je in Spanje aan de slag kunt in de horeca. Ik weet niet of je wilt gaan voor het echt geld verdienen, of inderdaad voor de buitenlandervaring en een tijd in Spanje kunnen wonen? Als het dit laatste is, kun je hier zeker eens informeren naar de mogelijkheden.

http://www.travelactive.nl/work-travel/toeristisch-werk/toeristisch-werk-in-spanje.html#program

inderdaad de werkloosheid in spanje is torenhoog…mijn zoon 17 jaar kan echt niets vinden in div werksectoren…ik woon jaren in marbella… clubs en restaurants gaan dicht vanwege de slechte economische situatie…het uitblijven van toeristen is daar grotendeels debet aan…ik hoop dat iedereen die werk zoekt er meer geluk mee heeft…succes…!

Probeer verkoop Time Sharing in Tenerife:
Talk to us - We are ready to help
+44 433 756 736or +44 800 949 6035
+34 922 761 573