gezocht:: werk horeca Spanje 2012

Olaa…
Ik ben een jonge dame van 23 jaar, enthousiast en opzoek naar avontuur! Graag zou ik willen werken & wonen in Spanje vanaf april dit jaar tot ??
het liefst horeca ( bediening, bar, gastvrouw etc.)
Ik heb de nodige ervaring in horeca en ben een harde werker.

Weet iemand een organisatie waar ik terecht kan of een werkgever hoor ik het graag!!!

Groetjess :dag:

Hallo,

Vanaf april zou je kunnen kijken bij organisaties als vacancesoleil, selectcamp etc. Dit is echter geen horeca werk maar beheer en ook een stukje schoonmaakwerk…
Ik heb misschien een leuke optie voor je maar dit is op zijn vroegst vanaf juni t/m eind augustus (hoogseizoen). Als je interesse hebt stuur me dan een prive bericht voor meer info.

Groetjes :slight_smile:

Spreek je Spaans?

Ik ga spaans studeren eind dit jaar, kan nu echt alleen maar de basiszinnen!

Wat gaaf! In welke stad ga je studeren? Ik studeerde Spaans in Utrecht aan de universiteit, echt te gekke studie. Jammer dat je alleen nog de basis spreekt, hoe zijn de rest van je talen? Hoe lijkt je receptie werk? Groetjes, Marieke

In Spanje heerst op dit moment grote werkeloosheid. Onder jonge spaanse werknemers is dit gestegen tot bijna 80%. Werken op uitzendbasis (wat cafe’s vaak doen met personeel) geeft je nauwelijks rechten en is slecht betaald. Ik heb zelf in Spanje gewoond en daar nog steeds veel vrienden. Een Spaanse vriend kon zijn studie in barcelona niet voort zetten omdat hij tien uur per week werk moest hebben om zijn beurs te kunnen behouden. Dit is hem zelfs niet gelukt. Ook in grote steden is het banentekort dus neipend en zeker als je geen spaans spreekt of basis spaans op doet aan de volksuni in nederland zal je niet aan de bak komen.