Vakantiewerk

heey mensen

ik heb tijden lang gezocht naar vakantiewerk en ik ben nu onder de panne… maar ja nu weet ik dat er nog genoeg mensen zijn die nog niets gevondne hebben, het is ongeloofelijk moeilijk om een passend baantje te vinden maar als je wil kan ik helpen, ik heb talloze sites afgezocht dus missgien dat ik jullie wat tips enzovoorts kan geven nou ja ik hoor het wel.

P.S. vermeld wel eventjes je werkervaring en echt must wensen

doeidoei kuss anne :rolleyes:

Hoi Anne…

Ik zoek dus deze zomer werk in Barcelona. Ik ben gek op deze stad.
Ik heb een toeristische opleiding afgerond.
Moet eerlijk zeggen dat ik geen ervaring heb in de horeca, maar ik sta overal voor open en ben hardleers!!

Heb je tips voor mij?

Kus Susanne

hey susanne

wat leuk dat je wilt werken in het buitenland,
barcelona is idd een mooie stad, ik ga effe voor je zoeken en daarna mail ik je wel eventjes de informatie door… je mag rekenen op een antwoord binnen nu en dinsdag…

doeidoei
kus anne :rolleyes:

Hola!
Ik zou tijdens juli 2005 héél graag ergens in Spanje werken: maakt niet uit waar, maar niet Barcelona, want ik zou graag mijn “castellano” verbeteren, en niet NOG een nieuwe taal aanleren :wink:
Ik zou vanalles wel willen doen in musea, bibliotheken enzo, maar ik denk dat je op Internet meest info vindt over Horeca-aangelegenheden, en au-pairs/babysiters. Dat babysitten zie ik enorm zitten, in de horeca ook, maar niet achter de bar ofzo, liever in een zaak of ergens in de keuken… Ik heb geen ervaring op dat vlak, behalve dan babysitten…

Sja, ziet er niet echt rooskleurig uit voor mij :huh:

Maar moest iemand iets weten?

Hee! Ook ik reageer maar op jouw vriendelijke aanbod. Ik ben op zoek naar een vakantiebaan in de periode juli/augustus. Graag zou ik willen werken achter de bar. Aangezien dit een lastige opgave is op iets passends te vinden, zouden andere horeca opties ook een mogelijkheid zijn. Ik heb 3 jaar in een restaurant gewerkt, en daarna nog in andere horeca bedrijven. Nu werk ik in een kledingzaak, totaal de andere richting. Ik zou het geweldig vinden iets te vinden in Spanje, en als je tips hebt… mijn e-mailadres is: susandgh@hotmail.com

Hey anna,

Ik ben voor deze zomer ook druk op zoek naar werk in spanje… Ik heb 4 1/2 maand spaans gestudeerd in granada, maar wil graag in de zomer werken om mijn spaans te verbeteren en werkelijk waar goed toe te passen…
Ik heb de middelbare hotelschool gedaan.
Het liefst wil ik werken als receptioniste in een hotel, hoop dat je me een beetje advies kan geven… Ik heb mijn stage in Brussel gedaan als receptionist, verder heb ik in pannekoekenrestaurant gewerkt.

Alvast Bedankt

Pauline

Hey Anne,

Super dat je je hulp aan bied op deze manier!

Ik zoek ook werk in Spanje. Mijn voorkeur gaat uit naar Ibiza.
Ik heb meer dan 6 jaar ervaring in de horeca. Allerlei werk zelfs cocktails. Ook studeer ik in juni af aan een beurs en evenementenopleiding. Ook wil ik nog mijn sociale hygiene halen voordat ik naar het buitenland vertrek.

Op deze site heb ik wel verschillende dingen gevonden maar de reacties gaan niet zo vlot heb ik t idee.

Kan je me een tip geven waar ik het beste kan zoeken.
Het liefste zou ik in een discotheek willen werken, gewoon horeca maar misschien ook een stukje organisatie.

Groetjes Maloe

Originally posted by susanne22@11-03-2005, 15:18:39
** Hoi Anne…

Ik zoek dus deze zomer werk in Barcelona. Ik ben gek op deze stad.
Ik heb een toeristische opleiding afgerond.
Moet eerlijk zeggen dat ik geen ervaring heb in de horeca, maar ik sta overal voor open en ben hardleers!!

Heb je tips voor mij?

Kus Susanne **

susanne ik heb hier een aantal telefoonnummers voor je en nog een site waar heel veel aanbiedingen worden gedaan maar daar moet je zelf je keuze in maken,

ik heb voor je:

aktiva tours: deze organisatie zoekt reisleiders onder andere in spanje, dus misschien dat je kunt regelen om specifiek in barcelona die reizen te doen, zo kom je ook nog heel veel in contact met mensen, voor waarde is wel min. 21 jaar maar aan je naam te zien is dat geen probleem. (040) 2030320

dan,

vacansolei, deze organisatie neemt ontzettend veel mensen aan dus misschien moet je het eens proberen 0499 488800 dit is een voor de mensen die er al gewerkt hebben een echt succes geweest heb ik wel gemerkt.

vervolgens,

stichting euro practicum, ik heb deze mensen zelf aan de telefoon gehad, echt heel erg professioneel dus ik raad deze ook echt aan, deze organisatie verzorgt stages en werkervaringsprojecten
(020) 6654530

dan,
heb ik nog in de aanbieding canvas familie vakanties het gaat hier om onderhoud op campings en zo, nou weet ik niet helemaal zeker of ze ook in barcelona zitten maar dat kun je altijd eventjes checke
(0314) 382300

ten slotte heb ik nog een site
waar heel veel werk op staat maar dat is geen horeca

http://iwork.iagora.com/jobs/spain/

het was niet makkelijk om deze links bij elkaar te vinden want barcelona is zo anders dan de meeste zonnige badplaatsen aan de costa, maar
ik hoop dat je er wat aan hebt, laat het me eventjes weten

kus anne
:rolleyes:

Originally posted by MadameBombastique@11-03-2005, 20:49:57
** Hola!
Ik zou tijdens juli 2005 héél graag ergens in Spanje werken: maakt niet uit waar, maar niet Barcelona, want ik zou graag mijn “castellano” verbeteren, en niet NOG een nieuwe taal aanleren :wink:
Ik zou vanalles wel willen doen in musea, bibliotheken enzo, maar ik denk dat je op Internet meest info vindt over Horeca-aangelegenheden, en au-pairs/babysiters. Dat babysitten zie ik enorm zitten, in de horeca ook, maar niet achter de bar ofzo, liever in een zaak of ergens in de keuken… Ik heb geen ervaring op dat vlak, behalve dan babysitten…

Sja, ziet er niet echt rooskleurig uit voor mij :huh:

Maar moest iemand iets weten? **

ziet er wel rooskleurig uit hoor meid

ik geef je in ieder geval deze link

http://www.travelactive.com

hier kun je veel vinden voor au pair dat in ieder geval voor de rest ga ik nog even voor je zoeken of ik nog wat anders voor je kan vinden heb je nog meer andere dingen die je graag zou willen doen,

hoop gauw wat van je te horen
doeidoei
kus
anne :rolleyes:

Dit staat nu in forum ‘Spanje’ maar zolang ik in contact zou komen met Spaans- of Franstaligen, ben ik tevreden. Ik ben nu ook meer aan het kijken op websites voor werkkampen, en ook vrijwilligerswerk in Marokko, lijkt me wel wat!

bedankt al voor de interesse!!!

Groetjes, Kate x

Hey anne,

ik vind het heel tof van je dat je andere mensen probeert te helpen.

Ik hoop dat je me ook kan helpen. Ik zit namelijk met een probleem. Ik wil als animator (liefst voor kleine kinderen) in zuid-frankrijk, spanje, italië, turkije, of een van de eilanden dicht bij deze landen werken maar kan slechts voor een periode van 2 weken onder de maanden juli en augustus. Bij elke site die ik gezien heb is een duur van minimum een maand noodzakelijk.
Mijn ervaringen zijn babysitten, opleiding orthopedagogiek en ik ga nog een cursus animator volgen. Ik kan nederlands, engels en kan basis frans.
Het hoeft niet per se betaald te zijn, zolang de onkosten maar vergoed worden. De hoofdbedoeling is om ervaring op te doen voor mijn latere werk.

mijn e-mail adres: draakje_20@hotmail.com

mercikes, cardi

alles uit de kast trekken om toch een maand te kunnen echt doen een maand is al heel kort voor de meeste bedrijfen… dus echt probeer alles… het is het waard

kus
anne :rolleyes:

Weetje wat de beste manier is:

Zelf bellen naar Spanje en vragen of ze iets voor je hebben. Dan kun je vragen of je je CV kunt opsturen enz…
Je vraagt naar: El jefe del personal. Waarschijnlijk kan hij of zij ook engels.
Je zoekt telefoonnummers op en bellen maar…!

zou graag verder geholpen willen worden…

hoor het wel van je…

stef_klomp@hotmail.com

Hallo,

Misschien dat de 125 banenbeurzen op http://www.werkeninspanje.startbewijs.nl iets voor jullie kunnen betekenen.

Je vind een aparte rubriek voor toerisme.

Succes,

Piet Meijers
Webmaster
http://www.spanjeservice.nl

hoi echt cool dat je dit voor anderen doet. het zoeken is best lastig.

ik zelf heb al in spanje gewerkt in playa d aro als kok. en deze zomer ga ik al begleider. van fietsfakantie’s…

en dat duurt 2 weken per vakantie dus ik ga iniedergeval naar meedere landen, en ik moer minimaal 2 doen dus dat is minimaal 4 weken weg.
plus dat ik zelf voor 1 week naar lortet ga voor vakantie.

maar als ik iets mooiers kan vinden ga ik daar voor. dus als je iets weet.