Originally posted by susanne22@11-03-2005, 15:18:39
** Hoi Anne…
Ik zoek dus deze zomer werk in Barcelona. Ik ben gek op deze stad.
Ik heb een toeristische opleiding afgerond.
Moet eerlijk zeggen dat ik geen ervaring heb in de horeca, maar ik sta overal voor open en ben hardleers!!
Heb je tips voor mij?
Kus Susanne **
susanne ik heb hier een aantal telefoonnummers voor je en nog een site waar heel veel aanbiedingen worden gedaan maar daar moet je zelf je keuze in maken,
ik heb voor je:
aktiva tours: deze organisatie zoekt reisleiders onder andere in spanje, dus misschien dat je kunt regelen om specifiek in barcelona die reizen te doen, zo kom je ook nog heel veel in contact met mensen, voor waarde is wel min. 21 jaar maar aan je naam te zien is dat geen probleem. (040) 2030320
dan,
vacansolei, deze organisatie neemt ontzettend veel mensen aan dus misschien moet je het eens proberen 0499 488800 dit is een voor de mensen die er al gewerkt hebben een echt succes geweest heb ik wel gemerkt.
vervolgens,
stichting euro practicum, ik heb deze mensen zelf aan de telefoon gehad, echt heel erg professioneel dus ik raad deze ook echt aan, deze organisatie verzorgt stages en werkervaringsprojecten
(020) 6654530
dan,
heb ik nog in de aanbieding canvas familie vakanties het gaat hier om onderhoud op campings en zo, nou weet ik niet helemaal zeker of ze ook in barcelona zitten maar dat kun je altijd eventjes checke
(0314) 382300
ten slotte heb ik nog een site
waar heel veel werk op staat maar dat is geen horeca
http://iwork.iagora.com/jobs/spain/
het was niet makkelijk om deze links bij elkaar te vinden want barcelona is zo anders dan de meeste zonnige badplaatsen aan de costa, maar
ik hoop dat je er wat aan hebt, laat het me eventjes weten
kus anne
:rolleyes: