Ik ben Eva en ik ben op zoek naareen vakantie baantje in het buitenland.
Het lijkt me echt geweldig om in een lekker warm land te werken, de sfeer is zo relaxed. Ik heb al aardig wat horeca ervaring. Maar ik weet eigenlijk niet waar ik het zoeken moet, er worden zoveel mensen gevraagd in het buitenland, maar hoe weet ik nou of het daar echt zo leuk is?
Kijk ik vind het niet erg om hard te werken, maar het lijkt me wel lekker om overdag op het strand te liggen. En ik wil ook wel leuke collega’s hebben.
Nou weet iemand iets of heb je zoiets van dat wil ik ook! Meld het maar, dan kunnen we samen verder zoeken…
Dat wil ik dus ook! Maar je hoort vaak van die slechte verhalen over mensen die worden uitgebuit enzo, dus ik heb ook geen idee waar je nou echt iets leuks vindt. Hoe oud ben je trouwens?
Ja weet je eigenlijk zoek ik gewoon iemand die zegt van: ik ben vorig jaar daar en daar geweest en dat was onwijs leuk! Maarja we kunnen wel samen wat zoeken? Ik ben trouwens 19 en jij?!
Ik weet niet echt wat ik precies zoek, want op zich ben ik niet echt fan van dingen als Salou enzo (hou wel heel erg van strand, maar niet zo van allemaal dronken jongeren…). Vind Barcelona gewoon supervet haha. Maar ik ben nu nog 17, volgende maand 18. Waar zou jij graag willen werken, wat voor soort werk?
Mij lijkt het echt geweldig om in een grote discotheek achter de bar te staan… Dat lijkt me gewoon zo gezellig, met leuke muziek lekker werken. Lekker praatje maken met iedereen, beetje flirten Super toch’?!
Hoi allemaal,
ik wil ook gaan werken in Spanje. heb het helemaal gehad hier!
Spreek nog niet veel spaans (wel een beetje), dus zal eerst zo’n cursus moeten doen of zo, denk ik. En dan nog een aantal maanden werken.
Kan iemand mij op weg helpen. Heb al naar die taalscholenorganisaties gebeld hier (Donqujote enzo) maar die hebben alleen maar stage programas waar je niet betaald krijgt en ik wil gewoon de taal leren en een beetje in de horeca kunnen werken om de boel terug te verdienen.
Alvast bedankt!
Je kunt hier ook eens kijken: http://www.spanishcoursesandcultureinspain.com/workexperienceprogram.asp . Is een school in het centrum van Malaga. Je kunt hier eerst een cursus doen zoals jij wil, en daarna regelen zij werk voor je. Ze helpen je met het vertalen van je CV, enzovoorts. Ideaal!
De eigenaar is een Nederlander, wat voor veel mensen toch wel prettig is. Hele toffe vent, hartstikke behulpzaam.
Hey!! Via i-net kan je een hoop vinden aan baantjes in het buitenland,of idd via een organisatie. Wat je ook kunt doen als je een beetje geld achter de hand hebt, gewoon naar een bestemming gaan wat jouw trekt en waar redelijk wat toerisme is en ter plaatse op zoek naar werk gaan,krijg je meteen een indruk van waar je misschien gaat werken! Zeker als je nu gaat zijn er baantjes zat!!
Hier in Malaga en Torremolinos heb ik al een aantal mensen gesproken die nog personeel nodig hebben en in andere plaatsen zal dat hetzelfde zijn!
En als je in de horeca gaat werken,discotheek bijv. heb je overdag idd meestal vrij en kun je lekker op het strand liggen!! En ja of het een leuk baantje is en leuke collega’s is altijd maar weer afwachten natuurlijk!
Welke plaats lijkt je leuk om heen te gaan trouwens?
Succes!!
Als je interesse heb om in spanje te gaan werken deze zomer
Wij zijn van restaurant amsterdam te playa de aro aan de costa brava en zoeken voor deze zomer jonge mensen in de bediening die hun vakantie willen combineren met werken
Dus als je enthousiast ben en je houd van aanpakken schrijf dan een e-mail met je cv , pasfoto en de periode wanneer je beschikbaar bent naar. [EMAIL=“amsterdam@telefonica.net”]amsterdam@telefonica.net en sturen we je zo spoedig mogelijk een e-mail met alle informatie toe
Ik heb ook hiervoor gesolliciteerd en meteen een mail teruggekregen. Maar nu vraag ik me af of het wel betrouwbaar is. Ik heb namelijk een mailtje gekregen in heel slecht engels dat ze na aanleiding van me sollicitatiebrief iemand zoals mij zoeken. IK hoef alleen nog te bellen en het is geregeld! hoe moet ik er achter komen dat dit betrouwbaar is?
Kus, vyonne
Ik heb ook een sollicitatiebrief/mail gestuurd en meteen reactie gekregen. Maar nu vraag ik me af of dit bedrijf wel betrouwbaar is! Ik krijg namelijk een mail in heel slecht engels dat ik na aanleiding van mijn sollicitatie de persoon was die ze zochten. Ik moet die marco alleen nog bellen en dan ben ik waarschijnlijk al aangenomen. Gaat dit niet heel snel? En hoe kan ik er achter komen dat dit betrouwbaar is?
Kus, yvonne