Ik wil graag in de zomer van 2005 werken aan de costabrava,
In een discotheek, kroeg of restaurant.
Ik ga binnenkort voor 6 maanden naar Engeland.
Dus ik kan dan bijna vloeiend Engels spreken.
Ik heb alleen nog geen ervaring om in een discotheek, kroeg of restaurant te werken maar ik leer snel.
Ik ben trouwens dan 20 jaar oud.
En kan me altijd goed aanpassen en goed met mensen omgaan.
Hoi,
Kijk eens op de banenbeurzen van http://www.werkeninspanje.startbewijs.nl.
Daar moet iets bijzitten…
succes.
Heey!!
Dat idee heb ik dus ook, heb je al wat gevonden?ik ben zeer benieuwd, omdat ik de zomer van 2005 ook naar spanje wil om te werken in de horeca.!
Hallo,
Over werken in spanje heb je al en goede tip gehad van Piet, maar er echt wonen met alle bureaucretie er omheen raa ik je ook aan om eens te kijken op:
http://emigrerennaarspanje.startbewijs.nl/
Succes
charles
webmaster :http://emigrerennaarspanje.startbewijs.nl/
Ik wil graag alleen werken in Spanje en niet voorgoed wonen.
Ik ben ong. van plan om er 2 maanden te blijven.
Hoi Heldengirl,
het ligt eraan hoe avontuurlijk je bent. Maar de meeste jongereen die in de zomer in spanje gaan werken, vinden hun werk daar terplekke.
Dus ik zou zeggen boek een goedkope bureis neem genoeg kleding mee en zoek werk en dan andere woonruimte.
Greetz Fate
Ik hou ervan om alles geregeld te hebben.
Dan weet ik ook zeker dat ik daar wat heb.
Originally posted by Heldengirl@20-10-2004, 17:17:15
** Ik hou ervan om alles geregeld te hebben.
Dan weet ik ook zeker dat ik daar wat heb. **
Als je in spanje wilt werken kan je van te voren op internet de website’s van de verschillende discotheken etc. raadplegen om te kijken of je online al kunt solliciteren. Bij een aantal kan de namelijk!!!
Raad je zeker aan om in spanje te gaan werken, heb het deze zomer ook gedaan en het was echt SUPER
Dat lijkt me ook super.
Maar ik heb het nadeel dat ik geen ervaring in de horeca heb.
Wat heb jij voor baantje gehad in Spanje,
en had jij daar ervaring mee?
hallo ik wou ook even reageren. denk er serieus over na deze vakantie in spanje te gaan werken. Maar weet ook niet echt waar ik moet beginnen met zoeken! wat zijn jouw ervaringen dan beachboy? :ph34r:
Hallo
Jullie zoeken werk in spanje he??
Waarom kijken jullie niet even op mn forum over marbella met de organisatie exitegate2experience.
M.V.G.
Jeroen
Mischien is het makkelijker??
Werk zoeken ter plekke lijkt mij niet zo’n probleem, maar woonruimte.
Stel, je vliegt/ rijdt ergens naartoe, je bent er met je koffer met al je kleren en spullen. En dan?
Hotel ofzo lijkt me dan een beetje duur.
Heeft iemand daar misschien wat informatie of ideeen over?
Bovendien ben ik het wel met Heldengirl eens, ik heb het ook graag vanaf thuis geregeld.
Volgens mij kan je het beste rond februari/maart op verschillende sites kijken van kroegen en discotheken aan de spaanse costa en dan een mailtje sturen dat je op zoek bent naar een leuke baan.
Dus dat ga ik ook maar doen!
En meestal als je ergens gaat werken bieden zo je ook woonruimte aan voor een kleine vergoeding.
Hallo werkzoekende peepz!!
Idd als je straks in februari / mei straks rond gaat surfen op het net heb je zo iets gevonden de sites worden dan plat gebombadeerd door discotheken en andere evenementenorganisaties!! Ik heb afgelopen zomer ook in spanje gewerkt in de costa brava was zeker gaaf!! en ik had pas in juni gesolliciteerd! dus werk zat, alleen het verdient niet goed en je moet 7 dagen per week werken voor 35 euro per dag!! tsja je moet er wat voor over hebben !!!
suc6 allemaal !!
Als je wilt werken in Spanje aan de costa dan kun je het beste kijken op de site van een horeca gelegenheid. Je kunt daar bijna altijd klikken op een link die je verwijst naar hoe je moet soliciteren.
Kijk eens op www.kroegenweb.nl en dan klik je bij steden, buitenland aan en dan zie je Spanje.
Daar staan de allerleukste Hollandse kroegen op van Spanje.
Waar ze elk jaar weer mensen zoeken voor een paar maanden.
Ik zelf raad je Hans en Grietje (H&G) in Calella of feestcafe Asterix in Lloret of Malgrat de mar aan. Een vriend van mij heeft daar vorig jaar ook gewerkt en dat was hem echt prima bevallen. Mijn zus heeft bij H&G gewerkt, vond ze super leuk!
Suc6!