Ik wil graag in de zomer van 2005 werken aan de costabrava,
In een discotheek, kroeg of restaurant.
Ik ga binnenkort voor 6 maanden naar Engeland.
Dus ik kan dan bijna vloeiend Engels spreken.
Ik heb alleen nog geen ervaring om in een discotheek, kroeg of restaurant te werken maar ik leer snel.
Ik ben trouwens dan 20 jaar oud.
En kan me altijd goed aanpassen en goed met mensen omgaan.
Hoi,
Kijk eens op de banenbeurzen van http://www.werkeninspanje.startbewijs.nl.
Daar moet iets bijzitten…
succes.
Heey!!
Dat idee heb ik dus ook, heb je al wat gevonden?ik ben zeer benieuwd, omdat ik de zomer van 2005 ook naar spanje wil om te werken in de horeca.!
Hallo,
Over werken in spanje heb je al en goede tip gehad van Piet, maar er echt wonen met alle bureaucretie er omheen raa ik je ook aan om eens te kijken op:
http://emigrerennaarspanje.startbewijs.nl/
Succes
charles
webmaster :http://emigrerennaarspanje.startbewijs.nl/
Ik wil graag alleen werken in Spanje en niet voorgoed wonen.
Ik ben ong. van plan om er 2 maanden te blijven.
Hoi Heldengirl,
het ligt eraan hoe avontuurlijk je bent. Maar de meeste jongereen die in de zomer in spanje gaan werken, vinden hun werk daar terplekke.
Dus ik zou zeggen boek een goedkope bureis neem genoeg kleding mee en zoek werk en dan andere woonruimte.
Greetz Fate
Ik hou ervan om alles geregeld te hebben.
Dan weet ik ook zeker dat ik daar wat heb.
Originally posted by Heldengirl@20-10-2004, 17:17:15
** Ik hou ervan om alles geregeld te hebben.
Dan weet ik ook zeker dat ik daar wat heb. **
Als je in spanje wilt werken kan je van te voren op internet de website’s van de verschillende discotheken etc. raadplegen om te kijken of je online al kunt solliciteren. Bij een aantal kan de namelijk!!!
Raad je zeker aan om in spanje te gaan werken, heb het deze zomer ook gedaan en het was echt SUPER
Dat lijkt me ook super.
Maar ik heb het nadeel dat ik geen ervaring in de horeca heb.
Wat heb jij voor baantje gehad in Spanje,
en had jij daar ervaring mee?