Ik zou heel graag (zoals vele jongen mensen waarschijnlijk) tijdens de zomervakantie in de horeca in spanje gaan werken.
Ben me al wel bewust dat dit niet zomaar om een vakantie gaat, maar dat hard werken de boodschap is.
Ben niet vies van veel en hard werken, en het gaat mij vooral om de ervaring en de taal.
Spaans is zo’n mooie taal en het is zo gemakkelijk als je het kent.
Waar ik mij meer zorgen over maak is waar slaap je, en waar moet je zijn om dit alles te organiseren.
Misschien zijn er hier mensen die dit alles al hebben ervaren??? En mij eventueel kunnen helpen met enige informatie te geven???
Ik zou jullie heel dankbaar zijn.
Why don’t you go to a touroperator (neckermann, Holland International, Tui) or look in their websites? Sometimes they ask for people, usually students, to work in the Canary islands for a few months.
Originally posted by David@03-06-2003, 14:15:58
** Why don’t you go to a touroperator (neckermann, Holland International, Tui) or look in their websites? Sometimes they ask for people, usually students, to work in the Canary islands for a few months. **
David, where are you from? why are you typing in english?
Are you from spain?
I want to work in Torremolinos, my love lives there, can you maybe help me? my mail adres is veroniquebongaerts@hotmail.com
Aad
let me know als je nog danseressen nodig hebt in Salou.
Dans m’n leven lang al en heb zelf een showgroep en reis veel voor m’n dansen. ik ben in Salou van 30 Juni tot 17 Juli
Hoi, als je me ff je cv en foto mailt dan kan ik je misschien een leuke baan aanbieden in een feestcafe in Blanes (costa brava).
Je kunt me ook bellen op nr. 0034 659 58 9999.
niemand geen werk in salou? ambiance - makers,… danseressen dus??? Niemand geen nodig? dans iedere dag in m’n leven in discotheken, zou jammer zijn dat ik dit niet kan doen op mijn vakantie
Originally posted by sanderkeppels@07-06-2003, 18:50:33
** Hoi, als je me ff je cv en foto mailt dan kan ik je misschien een leuke baan aanbieden in een feestcafe in Blanes (costa brava).
Je kunt me ook bellen op nr. 0034 659 58 9999.
Tot snel.
Sander Keppels **
als je je email-adres geeft zal ik enkele foto’s doorsturen en mijndanservaring eens op een rijtje zetten met eventueel een cv dan. Maar het is mijn bedoeling te dansen in Salou wanneer ik op vakantie ben van de 30ste Juni tot de 17de Juli. Als je misschien connecties hebt?
Originally posted by Aad@03-06-2003, 15:06:18
** Zoek je werk in Spanje, wij hebben een bar aan het strand van Salou en zoeken nog medewerkers.
mail : groningen@track4.nl **
hoi, ik heb net jullie bericht gelezen en ik zoek ook werk in spanje
ik wil een taalcursus gaan volgen in spanje en daarna misschien daar blijven voor een langere periode. het lijkt mij leuk als ik bij jullie kan komen werken. heb ervaring met oberen.
Originally posted by Aad@03-06-2003, 15:06:18
** Zoek je werk in Spanje, wij hebben een bar aan het strand van Salou en zoeken nog medewerkers.
mail : groningen@track4.nl **
**[COLOR=blue]Hoi.
Zoeken jullie ook nog mensen voor de periode mei 2004 tot en met sept 2004?
Ik wil volgend jaar graag in Salou werken.
Ik ben tegen die tijd 20 jaar.