Wie Heeft Er In Spanje Gewerkt?

hallo! B)

Ik denk er serieus over na om deze zomer in spanje te gaan werken. Maar ik heb tot nu toe nog geen enkel aanknopingspunt om te gaan zoeken! wat me leuk lijkt is horeca/toerisme, en veeeeel gezelligheid!

Kun jij me helpen zoeken, heb je zelf al eens in spanje gewerkt, of wil je mee? let me know!

ellen

Tja de beste raad dat ik je kan geven is tijdens deze winter enkele Spaanse boeken kopen of lenen,en je Spaans een beetje bij te schaven zo neem je een voorsprong op de rest,en verbreed je je opties.
Zo kan je bijvoorbeeld in een groot park universal meditteranea gaan werken in salou daar hebben ze veel jobs in de toerisme/horeca sector tijdens de zomer.
Tja een wat die baantjes in bar’s en zo betreft …die banen geven ze meestal aan mensen die daar zelf ter plekke gaan . :wink:

In Fuerteventura (can.eilnd) stap je gewoon een bar binnen en vraag je of ze werk hebben. Als je er een beetje vlot uitziet en de gevraagde taal kan spreken, dan kan je meteen beginnen.

Mijn zus heeft vorig jaar ook in Spanje achter de bar gewerkt. Zij had wel al horeca ervaring (meestal vereist) en ze kan vloeiend engels spreken. Ook had ze een cursus spaans gevolgd maar aan de Costa Brava leer je dat heel snel, ze praten wel met een accent. Mijn zus verdiende alleen erg weinig en moest veel werken, het is dus niet alleen maar leuk een aardig maar er word veel van je verwacht. Ook kreeg ze onderdak aangeboden dat schijnt bijna altijd zo te zijn als je ergens soliciteerd. Ik zelf zit er ook aan te denken om dit jaar naar Spanje te gaan. Mijn zus gaat ook dus ik zie het ook wel zitten, hoef ik in ieder geval niet alleen en ik heb iemand bij me die spaans spreekt, altijd handig!Op internet zijn heel veel sites te vinden waar je naartoe kunt emailen voor werk! suc6!