Ja dat is waar. Maar het is in het engels en ik weet niet of je dan alles kan vragen wat je wil⦠Ik heb op andere forums al wel gelezen dat mensen ook hadden gesolliciteerd en er naar toe gingen. En dat waren forums van 2002. DUs opzich het bedrijf bestaat al wel lang! maarja straks kom ik daar is het een of andere vieze gluipert moeten we ook niet hebben natuurlijk
haha
haha zo vies mannetjeā¦
Ag vast niet daar moet je niet vanuit gaan⦠anders gewoon ff de ballen rossenā¦
Haha dat kan altijd nog natuurlijk! ga ik eerst wel eff spoedcursusje karate doen
Maar ik vraag me af of je wel zoveel verdient. Zij zeggen dat je meer dan 60 euro per dag verdient. Maar appertement is per dag 12 euro + je moet zelf de heen en terug reis betalen⦠Kost ook wel paar honderd euro
Tis wel lastig allemaal zeg! eerst leek mij het echt super lachen! maar nu zit iedereen mij bang te maken en de nadelen te vertellen⦠Grmm
hehe tjaa ik ga ook in spanje werken ik krijg ook niet zo veel geld voor, maarjah daar doe je het ook niet alleen voor⦠maar gelukkig dat de appartement wel wordt betaaldā¦
Nee precies tis ook wel vakantie natuurlijK! maar lijkt me het āveiligerā om te werken als serveerster of achter de bar ofso.
Waar ga jij werken dan? ik heb ook gesolliciteerd bij een restaurant op Mallorca in Cala DāOr. Dus afwachten!
Kus
Discotheek Arena in Blanes als Barmanā¦:D:banana:
maare waar kom je vandaan Yvonneā¦
In de buurt van Zutphen? jij dan?
Is Blanes wel leuk??
Ikke uit Amersfoortā¦
haha ohja staat er ook bij hahaha
DOMM :love:
Poehh weet het niet meer met werken in het buitenland hoor! iederen zit me enge verhalen te vertellen⦠En voor het geld moet ik het ook niet doen. En ben bang dat je ook niet zoveel vakantie heb (-is feesten )
Weet jij hoeveel de reis ongeveer kost?
Kus
eeh ik heb een vliegticket rond de 100 euro (enkeltje), maar volgens mij wordt het steeds duurderā¦
Maar zijn in Frankrijk de lonen niet veel hoger? Weet iemand daar misschien een site van?
Daar heb je vast ook wel leuke discotheken in Zuid Frankrijkā¦
Yvonne, laat je niet afschrikken door negatieve verhalen hoor!! Want er zijn er ook een hele hoop goede!!
En het klopt dan weer wel dat je het voor het geld niet hoeft te doen want de lonen liggen in bijv. spanje enzo lager dan in ned, maar het is gewoon een super leuke ervaring, je leert een hoop over jezelf maar ook over het land, de taal enz. Nieuwe mensen, andere sfeer! Gewoon doen dus!!
Vorig jaar ben ik op de bonnefooi naar turkije geweest en ter plaatse op zoek naar werk, werk zat!! Zo ook in Spanje, zit ik nu, veel barretjes en discotheken zoeken nu nog personeel. Maar ik denk ook in hotels etc.
En tussen het werken door kan je makkelijk feesten en naar het strand, gewoon ff wat minder slaap dan je misschien gewend bent in Ned,maar ik zou het gewoon doen als ik jouw was!
Ja lijkt me ook echt super gaaf! maar het probleem is dat ik ook wel weer geld nodig heb. Wil namelijk in januari naar Afrika voor vrijwillgers werk en dat is echt heel duur!
Maarja wil ook wel een leuke vakantie haha! Waarom ben ik nou zo slecht in keuzes maken⦠haha
haha ja omdat er zoveel leuke dingen zijn om te doen! Maar vrijwilligerswerk is idd duur, en ik weet niet of je tot die tijd het bedrag wat je daarvoor nodig hebt kan sparen met werken in het buitenland, misschien wel hoor! maar dan zou je gewoon moeten doen wat je het liefste wilt.
Weet niet of je al voor langere tijd van huis bent geweest, zo niet zou ik je toch aanraden om eerst te gaan werken in het buitenland en als dat goed bevallen is vrijwilligerswerk doen, omdat dat heftiger is dan dat andere! En je dan weet hoe het is om te werken in een vreemd land zonder je vrienden en familie om je heen.
heb je wel gelijk in inderdaad! maar het werken in het buitenland is alleen voor de zomer, daarna ga ik in nederland werken. Wil namelijk van januari tot april naar Zuid Afrika. Dus heb nog even om te sparen en kan altijd van me ouders wat geld lenen.
Daarom lijkt me het inderdaad een goed plan om een paar maanden weg te gaan in de zomer, kan ik inderdaad alvast wennen en zo En ook nog een leuke tijd hebben (als het goed is
)
Heb jij eigenlijk ervaring met vrijwillegers werk?
Kus