zoekt werk in bekende badplaats!

Hallo,

Ik ben een spontane, gezellige 19 jarige meid die graag een heel seizoen in het buitenland wil gaan werken. Ik ben beschrikbaar van 8 mei t/m oktober. Ik werk al 4 jaar lang in de horeca en heb ervaring met achter de bar staan en in de bediening. Ik heb al velen dingen aangeschreven, maar ga het ook even via deze weg proberen. Ik heb de opleiding marketing en communicatie gedaan en ben erg communicatief ingesteld. Daarbij hou ik van gezelligheid maar ben ik ook serieus als het serieus moet zijn. Voor doorzettingsvermogen moet je dus ook bij mij zijn. Daarbij hou ik gewoon van gezelligheid, stappen en lekker een hele avond dansen. Dit gebeurt eigenlijk meerdere keren per week. Vrienden zeggen altijd dat ik prettig gestoord ben. Uiteraard ben ik daar helemaal mee eens! Dus voor de absolute partyganger moet je dus gewoon bij mij zijn. Ik kan het mensen een hele avond naar hun zin maken! Nix is te gek en ben voor veel dingen in!
Vragen mail me en ik zal altijd antwoorden…
Groetjes Bodil

heej je woont bij mij in de buurt woon in Leidschenveen en meid ik zou zeggen ga ervoor.

Steffie

Hoi,

Wij zoeken nog personeel voor onze Beach Club Yellow in Malgrat de Mar/Santa Susana.
Neem eens een kijkje op onze website www.yellowbeachclub.com en ga naar het sollicitatie formulier.
Wie weet, tot gauw

Jurgen en Linda

Hallo

Als je interesse heb om in spanje te gaan werken deze zomer
Wij zijn van restaurant amsterdam te playa de aro aan de costa brava en zoeken voor deze zomer jonge mensen in de bediening die hun vakantie willen combineren met werken
Dus als je enthousiast ben en je houd van aanpakken schrijf dan een e-mail met je cv , pasfoto en de periode wanneer je beschikbaar bent naar. [EMAIL=“amsterdam@telefonica.net”]amsterdam@telefonica.net en sturen we je zo spoedig mogelijk een e-mail met alle informatie toe

Groeten restaurant Amsterdam