Ik Wil Graag Werken In Spanje!

Hallo,
ik ben Tialda en ben 19 jaren oud. :rolleyes: Ik zou deze zomer heel graag in Spanje willen werken (Costa Brava/Canarische eilanden). Wie heeft tips voor me om aan een baan te komen in de horeca en wie heeft zin om mee te gaan? Het liefst ga ik juni, juli en augustus.
Alvast bedankt, :smiley:
groetjes,
Tialda

Hoi Tialda

Ik wil volgende zomer ook graag werken in Spanje. Ik heb nog geen medereisgenoot gevonden dus ik reageer graag op je oproepje. Ik ben Carola ben momnteel 18 jaar (zomer 2004 19) en ik kom uit Anna Paulowna. Ik wil eigenlijk al heel lang werken in het buitenland en nu andere vriendinnen gaan werken in Zweden en bij de marina gaan heb ik besloten er werk van te gaan maken. Ik was benieuwed naar Wat wil precies in Spanje gaan doen? Ikzelf wil graag de horeca in. Ik heb er geen ervaring in maar het lijkt me superleuk om in te werken.
IK heb dit jaar zomervakantie vanaf eind juni t/m begin september. IK hoor graag van je of je al iets gevonden heb en misschien dat we samen kunnen gaan kijken want samen is toch leuker als alleen!?! :wink:

Ik hoop wat van je te horen via dit forum of mijn mail
---->>>> sistarcarolie@hotmail.com

Groetjes Carola

Hey Tialda,

en al een beslissing gemaakt??? Ik zit er ook zwaar over na te denken om ergens in Spanje te gaan werken.
Ik zat zelf aan El Arenal te denken, maar heb nog gewoon werk en twijfel daarom ook…
Ik ben trouwens Niels, 23 jaar en kom uit het noorden van het land.
Als jij nou iets leuks vind en je weet me te overtuigen kan het heel gezellig worden want ik ben zo gek als een deur. :stuck_out_tongue:

Groetjes

hallo

ook ik ben naar hetzelfde op zoek als jullie maar kan het ook niet vinden.
hebben jullie al iets gevonden?

xje bosje