Wie wil van april tot september met mij mij in spanje in de horeca werken?

hey hallo allemaal,

Ik ben Marielle, ben 20 jaar en woon in Emmeloord.
Mijn plannen zijn om in april te vertrekken naar Spanje en dan een half jaar in een leuk Nederlands feestcafe te gaan werken. Ik zou het leuk vinden als er iemand met me mee zou gaan.
Dus wil jij er ook even lekker tussenuit om te werken in de horeca, veel nieuwe mensen te leren kennen en zou je t ook gezellig vinden om met iemand anders die kant op te gaan, stuur me maar een mailtje…

groetjes Marielle

het beste is gewoon alleen te gaan je leert altijd wel nieuwe mensen kennen !
(in mijn ervaring) waar wil je heen ?? en ik zit nog in australie geen idee waar ik heen ga (Waarschijnlijk canary islands) maar dat zie we dan wel weer veel succes ermee !

ja waar wil je heen?
ik ga deze zomer naar lloret de mar…

Maakt het je nog uit waar in Spanje?? Ik ben nl. bezig om iets te vinden in Barcelona… Misschien vind je dat iets!

Nee sorry, Barcelona lijkt me niks. Ik ben zelf nu bezig iets te vinden aan de Costa Brava…
Zon, zee, strand en werken!!!

groetjes Marielle

Hey Marielle , Ik ben Hesse en ben 19 .

Ik ben bezig het een en ander te vinden / zoeken voor 'L’loret de Mar of iets in die richting

En hebben jullie al werk gevonden?!!

ik heb in maart een solicitatie gesprek in Nederland ergens van een Nederlands/belgsiche beach club in L’lort de Mar

oke wat goed zeg!

ik heb morgen(woensdag) een sollicitatiegesprek in Almelo voor De Ski Hut in Salou!!! Hoop echt dat ik word aangenomen!!!

liefs Marielle

succes meid

dankje

En, gelukt?

ik vertrek zometeen om half zeven. om negen uur moet ik op het gesprek in almelo zijn. jullie lezen denk ik morgen wel hoe het is gegaan…

groetjes Marielle

Ja ben benieuwd!!

nou ik ben net terug.
het gesprek ging goed!!!
Ik hoor eind volgende week of ik ben aangenomen…
spannend dus!!!

ik hou jullie op de hoogte!

groetjes Marielle

hey ik ga 15 mei naar Lloret de mar t/m eind september ik weet nie of je daar heen gaat en of je die baan heb gekregen

hoi
ik ben eva en ik ga deze zomer werken in grand cafe costa in salou, als wilt kun je me toevoegen, [EMAIL=“eva_102@msn.com”]eva_102@msn.com
groetjes eva

Hey Marieke!

Ik vertrek in April ook naar Spanje! Ik ga op Mallorca werken als toeristen entertainer voor een half jaar. Misschien ook iets voor jou? op www.eures.nl en bij het cwi vind je vacatures. Veel succes en plezier in Spanje!

groetjes Emi

Ik ben aangenomen bij de ski hut in Salou!!!
Ik ga van 25 april tot oktober heen.
Jullie mogen me toevoegen op msn hoor…
[EMAIL=“m.oldenhof@12move.nl”]m.oldenhof@12move.nl

groetjes Marielle

Hallo

Als je interesse heb om in spanje te gaan werken deze zomer
Wij zijn van restaurant amsterdam te playa de aro aan de costa brava en zoeken voor deze zomer jonge mensen in de bediening die hun vakantie willen combineren met werken
Dus als je enthousiast ben en je houd van aanpakken schrijf dan een e-mail met je cv , pasfoto en de periode wanneer je beschikbaar bent naar. [EMAIL=“amsterdam@telefonica.net”]amsterdam@telefonica.net en sturen we je zo spoedig mogelijk een e-mail met alle informatie toe

Groeten restaurant Amsterdam