Wie Durft Met Me Mee Te Gaan

Hoi jongens ik ben kim een meisje van 19 en wil graag voor 2 maanden (en misschien wel langer) ff nederland uitvluchten en gaan werken in spanje. Als je gaat zoeken vind je bijna niks dus wil eigenlijk met een paar mensen die hetzelfde idee als ik hebben een vlucht boeken en daar werk + woonruimte gaan zoeken.
Ik wil wel pas weg midden/eind juli tot september.
Wie durft de uitdaging aan?? mail me a.u.b. hoe meer zielen hoe meer vreugd.
kimmer@dolfijn.nl

He Kim,
Ik wil ook wel in het buitenland wekrn alles in weet nog niet waar, maar spanje is natuurlijk ook prima. Ik kan ovanaf half julie tot (half/eind) augustus, dus niet zo lang. Als het je toch wat lijkt, mail me dan ff. Alvast bedankt, Groetjes Rozemarijn. rsmvries@hotmail.com

Oke ik heb een besluit genomen, ik ga 24 juli naar lloret del mar.
WIe ook de stoute schoenen durft aan te trekken en ook wil boeken en zoeken mail me dan aub want hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Groetjes kim
kimmer@dolfijn.nl

Ik heb wel interesse, houdt je me op de hoogte??

aart_seuren79@hotmail.com

Hoi Kim,

ook ik ben wel geinteresseerd, alleen pas beschikbaar vanaf augustus/september ivm afstuderen. Ik ben al een paar maanden serieus op zoek naar een baan in het buitenland voor een paar maanden, maar heb tot dusver ook nog niets gevonden.
Laat me weten wat je verdere plannen zijn!

Groeten,

Robbert (R.C.Hannema@uvt.nl)

Recrajob
Voor banen in de toerisme, recreatie, horeca en evenementen.

Hoi!

Lachen, werken in spanje is tof. Ik heb al werk, da’s een voordeel… Maar ik weet dat ze in malgrat de mar, 15 km onder lloret nog mensen nodig hebben als propper en in hotels.

Maar als iemand nog een reisgenoot zoekt, ik moet 12 juli beginnen met werken in asterix (feestcafe)… Je kan niet eerder weg kim?

Groetjes!!