Baantje Spanje gezocht

Jaja, heb er lang over zitten denken en wil het nu echt gaan doen: maandje of 8 naar het buitenland. Heb het ff helemaal gehad hier en wil voor een tijd weg uit Nederland om lekker tot mezelf te komen en alles te vergeten wat hier speelt. Weg uit die sleur van Nederland. Gewoon helemaal wat anders. Dus ben op zoek naar werk en onderdak (wat zover ik hier heb gelezen dan al door de werkgever word geregeld). Heb jij ervaringen hiermee? Of zit je met hetzelfde en wil je ook voor langere tijd weg uit NL? Heb je een baan voor een maandje of 8 in de aanbieding? Ik wil graag naar Spanje / Mallorca / Ibiza.

Graag zou ik met mensen hierover in contact komen!

Bianca
20 jaar.

Hallo!!

Ik ben 19 en zit met hetzelfde. Ik heb het helemaal gehad hier in nederland en heb echt zin om deze week nog te vertrekken. Ik heb meerder malen moeite gedaan om vanuit nederland aan een baantje te komen, maar het is naar mijn ervaring erg lastig. Ik zit er aan te denken om maar gewoon op de bonnefooi te gaan en daar werk te zoeken. Lijkt het je iets om mee te gaan?

Groetjes Jeanine

heej!precies mijn idee!

Ik ben al een tijdje op zoek naar een baantje in het buitenland,ik heb alle voor en tegens op een rijtje gezet, en nou ja waarom ook niet?
het lijkt me een giga ervaring en ik denk dat het ook onwijs leuk zal zijn!

dikke zoen :blink:

Ik wil ook heel graag ergens werken in het buitenland!!! Ik wil naar Lanzarote als jullie nog iets horen over de mogelijkheden dan hoor ik het hoop ik!!! Als ik verder kom horen jullie het ook van mij groetjes Laura

Hallo meiden!

Als je nog geen baantje hebt voor je naar spanje vertrekt, zorg dan wel dat je voor minstens een maand geld om te overleven hebt, want het valt nog best tegen om iets te vinden (behalve bij de macdonalds etc, maar ja of je dat wilt). Verder is het in het grootste deel van spanje (lloret ed zijn uitzondering) erg belangrijk dat je redelijk goed spaans spreekt. Ik wil jullie niet ontmoedigen want ik het is zeker een super ervaring, maar je moet wel een beetje voorbereid zijn!

In ieder geval succes!

groetjes Annemieke