Gaat iemand mee?

hallo, ik ben 21 en wil heel graag in spanje wonen en werken ik heb net een jaar met mijn toenmalige vriend in zuid spanje gewoond ik weet niet helemaal waar ik nu heen wil in spanje maar wil weg uit nederland.
heeft iemand tips of denkt iemand van lijkt me ook wel leuk ?
alleen is altijd moeilijker dus vandaar…
ik hoop verder binnen een paar maanden weg te zijn :wereld:

gr

Hey!
Ik ben ook opzoek naar een woonplaats/werk voor de zomer van 2009, maar dan voor een aantal maanden, maar als het bevalt misschien wel langer natuurlijk! Alleen is inderdaad moeilijker, wil je naar spanje om te feesten(werken) en het mooie weer? Of wil je daar echt voorgoed gaan wonen en werken?

Groetjes

Beste ‘rusteloos’,
Ik zelf heb 7mnd in Spanje (Alicante en Valencia) verbleven. Zit nu in het laatste jaar van mijn opleiding en probeer zo veel mogelijk Spaans hier te leren alvorens terug te gaan… Destijds ben ik terug gekomen om een 2 jarige HBO opleiding te volgen, mijn vriend is Spaans en woont daar… Het plan is om voorgoed naar Spanje te verhuizen (we zijn namelijk al 3jr samen). Het is alleen zó moeilijk, de taal, een baan pff… Wil je pas in Spanje op zoek naar een baan gaan of is je ticket inmiddels al geboekt ;-)??

Hoi,
Ik zit zelf al jarenlang met het idee dat ik in Spanje wil wonen. Ben er als voorproefje 2 weken geleden voor 15 dagen alleen naartoe gegaan (Fuengirola) in het kader van -je moet toch wát proberen om erachter te komen-, maar zit met hetzelfde: je bent helemaal alleen, weet niet waar je het moet zoeken (welke plaats, werk etc) en ik laat bovendien mijn vriend hier achter want die gaat niet mee…

Toch kan ik het Spanje/idee maar niet loslaten…

Hoi,

Hier nog een meid (28) die serieus naar Spanje (mallorca) wilt vertrekken, ik wil volgend jaar eerst voor een maand of 2, 3 gaan, mogelijk langer. Want laten we eerlijk zijn, het zal niet makkelijk zijn/worden.

Ik ben me nu al een beetje aan het orienteren op een woning en werk, maar wat is dat lastig zeg als je er niemand kent.

Hebben jullie er familie of vrienden wonen?

In zuid spanje (benalmadena en fuengirola ) ken ik wel mensen daar heb ik gewoond , maar ik weet niet of ik daar heen wil want voornamelijk in zuid spanje is er veel fout volk kwa emigranten maarja… dat hou je tog wel … ik vind het juist wel leuk om weer andere mensen te ontmoeten !!! tis bij mij wel de bedoeling daar te blijven maarja dat weet je nooit dit word me 4de x emigreren whhaha maar het is veel makkelijker als je niet alleen bent oh en voor mimi : is er in de winter op mallorca wel wat te doen en kan je makkelijk aan een baan komen?? groetjes

Heey,
Ik ben zelf 22 jaar en zit er ook heel hard aan te denken om naar spanje te verhuizen nouja weet t eigenlijk wel zeker.
Werk is geen probleem met een computer en internet kan ik gewoon blijven doen wat ik nu doe dat is het voordeel en dat geeft mij de vrijheid om te gaan.
Ik zit alleen met het zelfde probleem als jou het alleen gaan…
Ik weet ook nog niet waar precies weet alleen dat ik in het zuide wil zitten.
Weet jij al wel precies hoe of wat?
Groetjes

Hoi hoi, ook ik wil graag naar spanje vertrekken, ben wel toe aan iets nieuws. Ben 19 jaar en net als Mentjuh kan ik ook met mijn computer en internet verbinding zo aan t werk. Dat is dus geen probleem, ook heb ik familie in spanje wonen, bij benidorm wellicht kunnen ze me wel opweg helpen. Heb dus wel plannen maar het ook echt uitvoeren en de stap nemen is wel moeilijker, wil natuurlijk niet helemaal in me eentje zitten daar en kan natuurlijk ook niet bij me familie zomaar intrekken. Weet ook niet of ik wel daar wil zitten bij benidorm. Anyway…het is nog een heel werk om daar zomaar heen te gaan…al zou ik het zo graag willen! Hoop dat het ook echt ooit gaat lukken, liefst gisteren nog haha maargoed…hoe staan jullie ervoor met de plannen?

xxx

Hi,

Wat voor werk doen jullie dan, Mentjuh en Miimii??
Ook ik wil nog steeds graag naar Spanje. Zit te denken om van de zomer voor een paar maanden naar zuid-Spanje te gaan en daar ook te werken, maar weet nog niet hoe en wat.

Hoi Rusteloos,
ook ik loop met het idee om in het buitenland te werken en Spanje trekt me heel erg aan. Ik weet ook alleen nog niet waar in Spanje, als het maar ergens in het zuiden is. Ik ben 28 jaar (v) en de reden dat ik er graag naar toe wil, is omdat ik de Spaanse taal graag goed wil leren en ook wil ik graag weg uit Nederland. Heb je al wat tips gekregen? Zullen we mailen?
Groetjes,
Mir

Heey rusteloos
Zo te zien kunnen we straks met een groep weg haha.
Ik werk voor RTL (4578) ik werk op teletext :slight_smile: heb daar een leiding gevende functie.
Groetjes

Hey,

Hebben ze nog vacatures bij teletekst? haha
Ik ben naast het Spanje-verhaal ook al jarenlang opzoek naar een baan die ik thuis vanachter de pc kan doen!
x

Hallo allemaal,
Ik denk de laatste tijd ook erg aan het buitenland. Ik zou graag voor een paar maandjes in het buitenland willen werken en leven. het werken vooral zodat het mij niet veel kost om er even tussen uit te gaan.
Het zou leuk zijn als ik lotgenoten kon vinden die dit ook willen en dat we met een groepje gaan, in mijn kennissen/vriendenkring ken ik niemand die dit wil.
Momenteel heb ik niet een plaats in gedachten, ik heb wel gedacht aan spanje en portugal.
Ik hoop op een reactie.

ik ben ook van plan om in zuid-spanje te gaan wonen. Nu ben ik nog wel te jong. Maar ik ga eerst enkele jaren hard werken & sparen dat ik wat safe zit met men geld ;). Aangezien je in zuid-spanje naar’t schijnt moeilijk een job kunt vinden.

dsfsfg

Ik heb zelf 2 jaar in Spanje gewoond, op Mallorca en de Canarische eilanden. Daar heb ik voor Iberostar gewerkt. Kreeg goed betaald en het was erg leuk!

Groet, Miranda

24hTranslations.com

hey meid .

ben je al lekker in spanje of zit je nog in het koude nederland??
mocht je nog hier zijn zou ik graag contact met je hebben over spanje!!

groetjes nathalie

Hoi allemaal,

Zijn er al een aantal naar Spanje vertrokken?

Hallo !!!
Hoe gaat het ermee ik wil zelf ook al heel lang weg uit nederland.
Ik vroeg me af of je al in spanje bent.
Als dat niet het geval is dan ben ik zeer geinteresserd om je te spreken.
Neem a.u.b. zo snel mogelijk contact met me op.

Groetjes

hey, ik ben bijna 20 en studeer in juni af in de richting toerisme, ik ben net als jou van plan om naar spanje te trekken en er te gaan wonen.
wat zou je interesseren om te gaan doen?
ik twijfel namelijk om er direct na mijn studies er naartoe te trekken of eerst nog te gaan studeren voor hotelmanagement en er dan een klein hotelletje of B&B te openen. ook een klein bedrijfje aan de kust met jetski-verhuur lijkt me leuk, alhoewel dit eerder seizoensgebonden is.
waar in zuid-spanje zat je juist? ik denk er aan om naar alicante (aspe) te gaan omdat daar mijn vader woont en daarmee is het 'onderdak’probleem al voorlopig opgelost.

gr