Ben een jonge man van 30 jaar dat zeker en vast midden juni naar spanje gaat wonen en werken
Bij deze doe ik een oproep naar een persoon om samen deze reis naar spanje te maken en ginder te wonen en werk te vinden.
Waarschijnlijk na overleg met mijn reispartner rijd ik met de motor of auto en stuur ik alles op .
Weet al wel dat het de kust gaat worden of er niet ver af .
Ergens daar zal ik wel werk vinden , en toffe mensen leren kennen .
Dus denk je dat je het ziet zitten ,of je hebt tips, laat je maar iets weten
email : tomalaers@hotmail.com
gsm : 0493/624662
zelf wil ik ook naar spanje om er te gaan wonen en werken maar weet eerlijk gezegd niet waar te beginnen. ik wilde eigenlijk een vlucht nemen op 20 mei naar madrid of barcelona maar weet niet hoe ik het aan moet pakken wat betreft werk, er moet toch geld binnenkomen om rond te kunnen komen.
gr, katja.
Hallo Katja,
Bedankt voor je reactie op men post!
Ik heb begrepen dat je niet weet waar je moet beginnen om naar spanje te trekken .Ook het financiele pleelt je parten .
Bij mij ligt het iets makkelijker, sinds begin mei ben ik men zwangere vriendin kwijt aan men beste vriend, zelfs men kind wil ze laten abborteren en wil ik niets liever dan hier weg uit belgie om alles achter met te laten en opnieuw te beginnen.
Ik had zo een beetje het gedacht om naar de costa del sol te trekken en daar belgen of nederlanders te gaan zoeken met een zaak omdat er wel een tal zijn daar.Misschien ga ik met de motor of de wagen , hangt van men reispartner af .
Financieel zal het wat verdelen zijn , maar komt zeker wel goed hoor .
Misschien kunnen we samen wat plannen ? Dus als je echt wil vertrekken laat dan maar iets weten , met twee staan we sterker dan alleen he .
Groetjes Tom
wanneer wil je vertrekken? ik wil hier echt zsm weg, ben namelijk al enige tijd aan het zoeken en ga niet graag alleen, met z’n 2en is het toch gemakkelijker.
gr, katja.
Misschien kunnen we eens ergens afspreken om kennis te maken , dat moet jij nu weten .
Ik ben een dertig jarige man uit Tremelo , 1M86 .
Vanwaar ben jij ergens?
hotmail, tomalaers@hotmail.com
groetjes tom
ik ben 42 en kom uit veldhoven. voor mij kan het nu niet snel genoeg gedaan, wilde eigenlijk volgende week vertrekken maar alleen als er iemand met me mee gaat.
we zouden in eindhoven of veldhoven kunnen afspreken in nederland?
ik heb trouwens 6 jaar in belgie gewoond, turnhout en antwerpen.
wel ja dan , ergens in het weekend ?
laat maar iets horen he
zaterdagmiddag kan ik of zondag.
Laten we dan zondag nemen , werk je momenteel? waar had jij graag heen gegaan?
groetjes tom
maakt voor mij niet zoveel uit, er zijn zoveel mooie plekken en vind alles prima, ook wat werk betreft. ik heb alleen ervaring in callcenters maar poetsen ergens, horeca of whatever vind ik allemaal prima, ben wel toe aan iets avontuurlijks met veel uitdaging zolang ik maar goed weer en fijne mensen om me heen heb want de mentalitieit hier vind ik echt verschrikkelijk.
zondag is goed, zullen we dan in veldhoven afspreken waar ik nu nog woon?
half juni vind ik wel te laat voor mij.
ik werk vrijdag mijn laatste dag en kan daarna weg wanneer ik wil.
wat denk je dan van begin juni , 6de of 7de?
dat zou kunnen, houden we het daar maar op dan.
gr, katja.
dus dan spreken we zondag af bij jou in de buurt om alles eens door te nemen ok ?
Stuur je gegevens maar door of waar ik moet zijn om je te ontmoeten ok ?
Groetjes Tom
ik zou een baan kunnen krijgen bij een nederlandse callcenter in tenerife alleen de volgende training begint al 16 mei en dat is te snel.
ik heb ze net een mail gestuurd of er ook in juni trainingen starten en mocht dat zo zijn om mij daarvoor in te schrijven en dat mij te bevestigen zodat ik zeker weet daar werk te hebben bij aankomst.
ik moet dan wel de reis daarheen en de verblijfplaats voor de eerste 2 weken zelf regelen en betalen, daarna helpen ze me met vinden van woonruimte en ook met een werknummer.
dus ik heb vakanantie appartementjes gevonden in de buurt van het werk en als je met het vliegtuig zou gaan en dan voor de eerste 2 weken een vakantieappartement zou huren kost dat onmgeveer 600 euro in totaal.
mocht je geinteresseerd zijn dan kunnen we ook de kosten delen en dan is het maar 300 euro per persoon voor twee weken incl. reis en dat ik dan al werk heb, is wel een goede opstart.
het is in abeje in tenerife. laat ff wat weten mocht je interesse hebben.
gr, katja.
Wel ik heb zeker interesse in tenerife,Adeje lijkt me een leuke streek, ook je job bied zekerheid voor het vertrek .
Je kan altijd nog verder zoeken als je wil .
Zouden ze daar voor mij ook een job hebben in dat center?
Samen moeten we dan de details eens bespreken want dit lijkt me toch wel een goede beslissing hoor.
300e voor de reis met onderdak valt heel goed mee , dan ga ik waarschijnlijk wel men motor en auto moetten verkopen denk ik want het is een eilandje he, tenzij ik vanaf de spaanse kust een overzet kan maken .
Groetjes Tom
ik was ook met een sollicitatie bezig in bulgarije en had niet verwacht dat ik aangenomen zou worden maar werd om 11.00 uur gebeld dat ik wel aangenomen ben en woensdag vertrek ik al, om 10.40 uur vertrekt mijn vliegtuig vanaf amsterdam.
alles wordt daar geregeld, ook een eigen appartement. ik wordt woensdag in bulgarije, sofia, opgehaald en naar een hotel gebracht. daar verblijf ik 2 nachten. dan komen ze me daar halen en brengen ze me naar mijn appartement nabij het bedrijf waar ik kom te werken. dan kan ik daar even relativeren en bijkomen om maandag te gaan starten op mijn werk.
het verdiend best goed, het levensonderhoud is daar heel laag en je kunt er ruim van rondkomen.
dus, mocht je interesse hebben, kan je wat mij betreft ook die kant op komen of ben je echt gepint op spanje?
laat het maar ff weten.
gr, katja.