Binnenkort wil ik de stoute schoenen aantrekken en op de bonnefooi naar Spanje reizen. Mijn doel ? Eerst heerlijk ontspannen onder de zon, dan op mijn gemak op zoek naar werk…
Ik wil langere tijd blijven in Spanje daar ik het leventje in Nederland gewoon zat ben…
Herken jij je in dit verhaal en zou je graag ook naar Spanje willen maar ook niet alleen ?
Ben je ook impulsief en ben je iemand die ook het avontuur zoekt ?
Stuur mij dan even een berichtje !
Ik ben overigens in het bezit van een auto dus vervoer is geen probleem…
Supertof idee! En zeker doen. Zorg voor een kleine geldbuffer, mocht je de eerste weken geen werk kunnen vinden (moet eigenlijk geen probleem zijn, hier in Malaga heb je binnen een dag werk in de horeca, mits je een beetje Spaans spreekt).
hey Mart,
Ik ben ongeveer hetzelfde van plan maar ik probeer eerst werk te vinden en ik heb geen auto of rijbewijs. Ben vorig jaar al 4 maanden naar spanje geweest. Was superleuk. Toen ben ik alleen vertrokken met alleen een vliegticket. Was moeilijk in het begin maar was er het jaar ervoor op reis geweest dus kende al wat mensen. Maar vertel me eens welke kanten je wil opgaan in Spanje? Want het is erg groot. En je moet echt wel zien dat je genoeg geld meehebt voor in het begin. Voor onderdak en eten.
Groetjes Sarah