waar zijn de mensen die ook toe zijn aan nieuwe uitdaging? of gewoon iets anders willen, en het ook beetje zat zijn in nederland
en dr klaar voor is om aan een nieuw avontuur te beginnen in 2011
volgens mij zullen er veel mensen zijn die ook zo,n plan hebben en willen uitvoeren en ik kom daar graag mee in contact ideeen en gedachtes uitwisselen ook van mensen die al daar verblijven hoor graag van jullie.
hopelijk komt dit onderwerp op gang
Ik zit op dit moment in spanje om te studeren, voor een half jaar. Ik zit er pas net 2 weekjes en zal tot ongeveer halverwege februari blijven. Ik volg welliswaar een Engelstalige studie, maar ik kom hier natuurlijk ook om Spaans te leren. Als je iets van me nodig hebt wat betreft spanje, kun je me natuurlijk contacten.
Ik weet niet of je ook graag Spaans wilt leren, of alleen wilt rondreizen, maar ik wel per ongeveer mrt 2011 naar Buenos Aires om daar een stage te doen en zoek daar ook nog een maatje voor, om mee te wonen en te reizen. Misschien een idee?
hallo mn plan is daar te verblijven costa brava/dorada het trekt me om daar te wonen dat wil ik graag daarom wil ik in 2011 wat huren voor n tijdje kijken hoe het me bevalt en dat zal zeker goed zijn ga ik vanuit, en ik dacht er zullen meer mensen zijn die dat ook wel willen. en argentina lijkt me ook een mooi land maar ik ben geen vlieger dus ik ga voor spanje. ik vind het geweldig dat je ook aan je avontuur bent begonnen en wens je alle succes en plezier toe.
Ik wil zelf vanaf ergens in februari de Santiago de Compostela gaan lopen, hoogstwaarschijnlijk vanaf Parijs. Dus als dit zou stroken met jouw idee over een nieuw avontuur, dan verneem ik graag van je. Mail-adres is [EMAIL=“never-to-return@live.nl”]never-to-return@live.nl en mijn naam is Freek. Let niet al te veel op het mailadres, want “ik kom heus wel een keer terug naar Nederland”, haha.
zodra ik daar ben wil strand hangen terras stappen sporten gewoon niet te veel doen relaxen is the main thing plus wat geld verdienen dat zal geen probleem zijn.
ikzelf ben afgekeurd kan gaan en staan waar ik wil hoef nergens naar te kijken,als iemand is die ook zo denkt laat wat van je horen
ik had zelf ook het idee om naar spanje te gaan,
zo rond aug sept wou ik graag gaan,
en dan half jaar of jaar ofzo, lichteraan hoe het bevalt.
wil daar gaan wonen en werken,
maar het liefst natuurlijk niet alleen:P
maargoed, ik weet nog verder niet hoe of wat, hoe je een baan kan krijgen, en een woning enzo…
maybe dat iemand me kan helpen?
Ik zou ook heel graag een halfjaar (ong) naar Spanje willen om daar te werken en mijn Spaans te verbeteren. Ik zat zelf eraan te denken om voor de zomer, of na de zomer naar Spanje te gaan.
Momenteel volg ik nog de opleiding Marketing & Communicatie maar ik ben van plan tijdelijk hiermee te stoppen om 5 maanden in Spanje te werken.
Heeft iemand een goede site of suggesties voor mij?
Of zoek je nog iemand om naar Spanje te gaan en daar samen te werken/wonen dan hoor ik dit graag!
Eerste instantie zat ik aan Italie te denken maar Spanje lijkt me ook erg leuk.
Zat aan een termijn van 3 a 4 maanden te denken maar als het bevalt dan is 6 maanden ook een mooie periode.
M`n contract op het werk loopt tot 1 september (evt 2de week augustus ivm evt. vakantie dagen opnemen), hierna zou ik dan meteen naar Spanje willen gaan. Verder heb ik nog geen ideeen maar het liefst zou ik dan samen met een reisgenoot gaan.
Ik wil ook naar spanje toe. Maar ik moet nog tot januari 2012 naar school.
Ik wil wel deze vakantie eigenlijk al iets van een huisje op gaan zoeken ofzo.
Maar ik heb dus ook geen idee hoe je zoiets doet in het buitenland.
En hoe het werkt met verzekeringen en alles…
Ik vind het niet erg om met iemand samen te gaan wonen. man of vrouw maakt me ook eigenlijk niet uit. Maar ik ga pas naar Spanje toe in februari 2012…
Als iemand me verder kan helpen hoor ik het graag!
En ook als iemand een huisgenote zoekt! mooj.blond@hotmail.com :zon02: