Naar Spanje Maart 2010

Halloo lieve allemaal!

Ik ben Susan en ben 20 jaar!
Ik heb momenteel geen opleiding, maar wil als ik 21 ben weer met een nieuwe opleiding beginnen.
Voooordat ik dat doe wil ik graag tijdelijk werken in Spanje.
Ik kan nog geen spaans, dus wil ik eerst OF in nederland OF in Spanje spaans gaan leren.
In Spanje wil ik dan graag in een hotel achter de receptie of iets dergelijks werken!

Heb jij ook zo’n plannen, neem contact met me op!
Misschien kunnen we een mooie planning maken om een mooie ervaring op te doen!

Liefs, Susan

Hoi Susan!

Mijn naam is Stephanie Seele, ik ben 21 jaar en woon in Hoek van Holland. Ik zit ook niet op school en doe tijdelijk administratief/secretarieel werk bij Bloemenveiling FloraHolland.

Momenteel ben ik bezig met 2 baantjes in Barcelona. Ik ben hier afgelopen lente geweest. Op bezoek bij een vriendin die hier werkte. Ik heb het zo naar mijn zin gehad, superstad! Dus ik wilde zelf ook. Heb nu net een aantal sollicitaties de deur uitgedaan en hoop in februari/maart te beginnen in Spanje. Heb jij al enig idee wat jij wilt gaan doen qua werk? Of waar? Het zou leuk zijn om iets van je te horen, mocht Barcelona je ook leuk lijken. En als je van wijntjes, tapas, strand, stappen, cultuur e.d. houdt;-). Mijn vriendin vertelde me dat er gratis Spaanse cursussen zijn te volgen in BCN en dat je de taal snel oppakt als je er een tijdje woont. Zouden we eventueel samen kunnen doen dan!

Ik hoop iets van je te horen. Ook als je plannen anders zijn!

Mijn emailadres is: [EMAIL=“stephanieseele@hotmail.com”]stephanieseele@hotmail.com. Je kunt me beter mailen, want op msn ben ik zelden tot nooit te vinden.
:vak01:

Groetjes, Stephanie!

Hee dames,

Mijn naam is Kristel, ik ben 20 jaar en ik woon in Tilburg. Ik ga vanaf midden februari in Barcelona studeren. Ik studeer nu psychologie in Tilburg en ga dat nu 5 maanden daar doen. Zou leuk zijn om misschien contact te hebben als we daar zitten?
Mijn email: kristelvanzon@hotmail.com

Liefs

beste Susan,

heb nooit spaans echt bestudeerd; m.i. het beste/snelste: voorlopig niet bekommeren om gramatica. gewoon in het diepe en praten/stuntelen met spanjaarden. als men doorheeft dat je hun taal wil leren willen ze ällemaal" wel helpen.

intussen feliz navidad.