*& toen was het zo ver…
eindelijk naar het buitenland!
En ben daarom ook opzoek naar belevingen of wie ook gaat volgend jaar.
Via een bureau ga ik eerst een maand naar Serveille in Spanje en volg daar een taalcursus… dan vlieg ik naar Menorca, Mallorca of Ibiza (exacte bestemming nog niet bekend)… en ga ik circa 4 maanden werken in een Hotel…
de maand augustus wil ik dan graag open houden voor bijv, ander werk, vakantie etc.
Heb er suppeeerr zin in… Is mijn eerste x en lees graag ervaringen van jullie!!!
:dag::zon02:
( dit is de 2e x dat ik iets post en ben wereldwijzer nog aan het uitvogelen:wub:)
*
Leuke plannen heb je! Ik heb ook besloten om naar het buitenland te gaan om te werken en wonen voor ongeveer een jaar (vanaf zomer 2011). Maar ik heb geen idee hoe en waar te beginnen. Spanje staat ook op mijn lijstje in ieder geval. Maar dan zou ik ook een taalcursus moeten volgen Hoe ben je bij dat hotel gekomen waar je gaat werken? Via een organisatie? Ik zou ook graag bij een hotel willen werken. Heb je misschien een paar tips voor mij?
Ook ik heb die plannen. In april start ik met 2 vriendinnen die ook spaans willen leren. maar ik zou graag 2 maanden langer willen blijven.
Ik ben ook benieuwd naar het bureau bij wie je dit geboekt hebt.
Grtz!
Ik heb mijn keuze gemaakt: Ik ga mij helemaal richten op Curacao! Ik ga vanaf volgende week een cursus Spaans volgen in Nederland. Geen Spanje dus meer voor mij